steve smith schreef:Ja. Mits:
De functie stadslicht ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Dus stadslicht in de stad en in een file. Vind het dan volslagen onzin en ook gewoon storend om met 10.000x dimlicht aan in een rijtje te staan.

steve smith schreef:Ja. Mits:
De functie stadslicht ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Dus stadslicht in de stad en in een file. Vind het dan volslagen onzin en ook gewoon storend om met 10.000x dimlicht aan in een rijtje te staan.
Arthur schreef:steve smith schreef:Ja. Mits:
De functie stadslicht ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Dus stadslicht in de stad en in een file. Vind het dan volslagen onzin en ook gewoon storend om met 10.000x dimlicht aan in een rijtje te staan.![]()
Dat ga je niet serieus menen toch? Die gloeiende spijkers vallen in de stad ook niet op, ook daar gewoon dimlicht gebruiken. Ik zou zeggen; functie stadslicht eraf gooien! Al die halve zolen die op standje gloeiende spijkers rondrijden zijn te triest voor woorden
File stadslicht klinkt ook leuk totdat de boel weer gaat rijden en dan vergeet de helft het weer.
:oBejaarden. Die denken kennelijk: als ik jullie niet zie, hoeven jullie mij ook niet te zien.
Arthur schreef:![]()
Dat ga je niet serieus menen toch? Die gloeiende spijkers vallen in de stad ook niet op, ook daar gewoon dimlicht gebruiken. Ik zou zeggen; functie stadslicht eraf gooien! Al die halve zolen die op standje gloeiende spijkers rondrijden zijn te triest voor woorden
File stadslicht klinkt ook leuk totdat de boel weer gaat rijden en dan vergeet de helft het weer.
Wel een (klein) beetje mee eens, echter kijk ik er hier wat anders tegen aan dan bv waar ze nu weer over willen praten in de kamer. Hoorde laatst op de radio dat de regering wil dat op de TomTom automatisch de goedkoopste benzinepompen verschijnen... Maar misschien is het persoonlijk, het boeit me voor geen meter waar die pomp is. Wel dat ik iemand zie omdat 'ie z'n lichten aan heeftMack schreef:Ik vind 't het zoveelste regeltje van een betuttelende overheid om alles voor te kauwen ipv mensen aan te spreken op hun eigen verantwoordelijkheid.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], WillemBoer en 3 gasten