Algemeen DSC gezeur topic

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Gesloten
Luco

Re: PENNUCCIRACING

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 14:56

k33z schreef:
Snipe schreef:
Hielke schreef:Peter, als moderator maak je jezelf voor de zoveelste keer belachelijk. [...] Hoeveel absurder wil je het maken? [...] Voor zover ik weet geldt op dit forum nog steeds vrijheid van meningsuiting. In een algemeen topic over de DSC mag ik mijn mening ventileren zovaak en zoveel ik wil. [...] Ik ben niet te koop en weiger voor intimidaties en grofheden te plooien.
Why so serious?
Ik begrijp zijn reactie wel. Hielke heeft een mening over het DSC en dat ventileert hij op een zeer duidelijke en consequente manier. Is daar iets mis mee? Nee, dat denk ik niet. Ook ik zie het meer als een zwaktebod van sommige DSC rijders dat ze reageren als een stier op een rode laken, dan het bewust 'uitlokken' van reactie van Hielke zijn kant.

Dat een moderator dan volledig de kant kiest van Luco en dreigt Hielke te 'verwijderen' slaat helemaal nergens op. Hielke valt niemand persoonlijk aan (dat sommige dat wel zo opvatten ligt niet aan Hielke, maar aan diegene). Luco dreigt met geweld richting Hielke, hoe veel persoonlijker kan je worden? Dat er dan een discussie volgt om te bewijzen dat Hielke 'begonnen' is, dat is nog niet eens kleuterschool waardig.

Als de moderators mensen willen 'verwijderen', dan zou ik het rechtvaardiger vinden Luco te verwijderen dan Hielke. Ik ben er helemaal geen voorstander van om iemand te verwijderen, maar als het dan toch moet................... Dreigen met fysiek geweld, daar zitten we op DF niet op te wachten lijkt me.
Nogmaals je weet helemaal niks, dan kan je beter je mond houden ipv klakkeloos maar van alles aan te nemen :bag: :bag: :bag:
Ik zit toch ook niet bewust jouw draadjes te verstieren.
Dus gaarne weer on topic, dan kunnen de mods de troep eruitfilteren.

k33z

Bericht door k33z » 27 okt 2009, 14:58

Het gaat toch om wat er in dit topic geschreven wordt door Hielke aan jou adres? Dan weet ik alles om een goede mening te vormen lijkt me.

Maar ik stop maar voordat ik ook nog moet gaan oppassen met oversteken..............

Luuk

Bericht door Luuk » 27 okt 2009, 14:59

Snipe schreef:* zoekt iets met arguing on the internet *
Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 15:00

k33z schreef:Het gaat toch om wat er in dit topic geschreven wordt door Hielke aan jou adres? Dan weet ik alles om een goede mening te vormen lijkt me.

Maar ik stop maar voordat ik ook nog moet gaan oppassen met oversteken..............
Nee hoor, maar gaat niet alleen om dit topic, dus zou eerst maar eens goed je huiswerk doen voordat je gaat blaten.

Gaarne nogmaals, on topic graag anders krijgen de mods steeds meer werk

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 27 okt 2009, 15:07

Hielke schreef:Die "zooi" heb je zelf gestart. Weghalen zou in de lijn van DF van de laatste tijd liggen. Een ultiem zwaktebod.

Ik heb een opmerking gemaakt over het reilen en zeilen binnen de DSC zoals ik ook opmerkingen maak over hoe mensen zich aan religies of klimaat hypes overgeven. Zulke opmerkingen ontaarden over het algemeen in discussies zoals mensen die overal voeren. Op het werk, in sportclubs, in politieke verenigingen, thuis. Dat zo'n soort discussie over een 100% on topic DF onderwerp van jou niet gevoerd mag worden omdat het niet in jouw straatje past omdat jij toevallig DSC rijder bent, is natuurlijk volstrekt idioot. Als ik rekening met alles en iedereen moet houden dan kan ik net zo goed direct het licht uitdoen. Dan is niets van enig belang meer bespreekbaar.

En weer een sneer en al in de eerste alinea ook.
Ik begrijp werkelijk niet waarom dit nu weer nodig is.
Als je het dan over een zwaktebod heb dan vind ik dit wel een ultime.
Ik begrijp Luco zijn frustratie wel en misschien gaat hij er ook wel een beetje te heftig op in.
Hielke, begin eens een keer een discussie over iets anders want Hielke en eentonigheid zijn nu bijna een twee eenheid.
Wees eens orgineel en begin ergens anders over, je komt inmiddels erg gefrustreerd over en lijkt wel een zeurderig klein kind.

Luuk

Bericht door Luuk » 27 okt 2009, 15:23

Ontopic:

http://www.racexpress.nl/index.php?nav= ... &nid=19087" onclick="window.open(this.href);return false;

8) 8)

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 27 okt 2009, 15:24

Als Hielke gebanned wordt om dit topic en zijn mening over DSC, dan graag ook mijn account verwijderen. Dan is voor mij de lol ook wel weg hier op DF. Ik haat censuur, in wat voor vorm dan ook.

En Luco, jij bent de enige die altijd als door een wesp gestoken reageert als Hielke kritiek heeft op de DSC reglementen. Waarom zie ik Laurens en cs. niet zo happen?

Dat dreigen met 'hem onder de bodemplaat te rijden' vind ik dan weer beneden alle peil. Alleen omdat Hielke een andere mening heeft? Dat zijn Stalin praktijken, dreigen met geweld tegen andersdenkenden.

En zoals vaker gezegd: ik heb grote bewondering voor je doorzettingsvermogen en dat je met veel financiële risico's en offers het toch voorelkaar hebt gekregen om een jaar DSC te rijden. Respect daarvoor, serieus. Maar hap niet zo op Hielke, die blijft zijn mening toch wel verkondingen. Iets wat ik positief vind, iemand monddood maken zijn Sovjet praktijken.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 27 okt 2009, 15:35

Wouter81 schreef:Als Hielke gebanned wordt om dit topic en zijn mening over DSC, dan graag ook mijn account verwijderen. Dan is voor mij de lol ook wel weg hier op DF. Ik haat censuur, in wat voor vorm dan ook.

En Luco, jij bent de enige die altijd als door een wesp gestoken reageert als Hielke kritiek heeft op de DSC reglementen. Waarom zie ik Laurens en cs. niet zo happen?

Dat dreigen met 'hem onder de bodemplaat te rijden' vind ik dan weer beneden alle peil. Alleen omdat Hielke een andere mening heeft? Dat zijn Stalin praktijken, dreigen met geweld tegen andersdenkenden.

En zoals vaker gezegd: ik heb grote bewondering voor je doorzettingsvermogen en dat je met veel financiële risico's en offers het toch voorelkaar hebt gekregen om een jaar DSC te rijden. Respect daarvoor, serieus. Maar hap niet zo op Hielke, die blijft zijn mening toch wel verkondingen. Iets wat ik positief vind, iemand monddood maken zijn Sovjet praktijken.
Maar dat konstante zeuren over het zelfde onderwerp vind jij normaal :?: :hmmm:

k33z

Bericht door k33z » 27 okt 2009, 15:37

Wouter81 schreef:Als Hielke gebanned wordt om dit topic en zijn mening over DSC, dan graag ook mijn account verwijderen. Dan is voor mij de lol ook wel weg hier op DF. Ik haat censuur, in wat voor vorm dan ook.

+1 (om dat maar eens te gebruiken)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 okt 2009, 15:39

Gebrek aan creatieviteit en inlevingsvermogen is ook sovjetpraktijkles 1.3 :hmmm: Zo kunnen we nog wel even doorgaan met kampen kiezen. :lol:

Ik ken Hielke al wat langer dan vandaag en begin Luco langzamerhand ook wat beter te snappen, maar dat ze op dezelfde golflengte komen te liggen zie ik niet gebeuren. Maar laat ze een keer samen een bak koffie drinken en dan valt 't allemaal wel weer mee.

Luco zit in een raceauto en is daarmee heel gelukkig (terecht!) en Hielke gaat dat geluk nooit snappen, want die zou pas gelukkig zijn als je met zo'n raceauto van exact dezelfde auto's kunt winnen door bijvoorbeeld in een startveld van 20 andere topcoureurs te verschijnen. In de basis gaat het daar mis en zijn alle discussies volkomen zinloos, want als ik eigenwijs ben, zijn Hielke en Luco het kwadratisch (en ik ben best eigenwijs).

Komop heren, als er nog een Hielke Drivers Challenge komt, dan moet Luco gewoon meedoen, want dat is leuk en leerzaam, maar zet vooral even iedereen weer in 't juiste perspectief en dan hebben we echt iets om over te discussiëren en om sommigen mee af te zeiken. hehe.

Tom

Bericht door Tom » 27 okt 2009, 15:40

Wouter,
Tot in het oneindige hetzelfde liedje vanaf de zijlijn roepen terwijl je weet dat anderen zich eraan irriteren. Laat em dat lekker ergens anders doen. Geloof dat iedereen zijn "punt" inmiddels wel begrepen heeft namelijk. Als je dan maar door blijft zeiken op zo'n raceklasse, nog wel in topics over raceteams in die klasse, dan ben je gewoon de grenzen aan het opzoeken en is het niet zo gek dat het modteam een keer roept dat het 'ns genoeg is.

allen

Bericht door allen » 27 okt 2009, 15:42

Wouter81 schreef:Als Hielke gebanned wordt om dit topic en zijn mening over DSC, dan graag ook mijn account verwijderen.
Onder welke steen kom jij vandaan? Het is toch al een hele poos duidelijk dat Hielke de hele tijd maar steken geeft richting Luco. Grappen en grollen over en weer moeten kunnen. Iemand constant lopen zieken omdat je weet dat hij er zelf wel klaar mee is, vind ik dan nog wel wat anders. Heeft niets met censuur te maken.
Of je zelf moet vertrekken kun je bij een eventuele ban zelf wel bepalen ipv een raar dreigement aan een mod richten. Ben je bang dat je alsnog weer gaat posten als je account niet verwijderd zou moeten worden? Wellicht, want ken wel meer die niet meer zouden posten omdat df niet meer is wat ze ervan hadden verwacht. Die posten nogsteeds. :bag:

En Hans, ga jij ergens nog een lompe opmerking plaatsen vandaag zodat ik weer even kan afreageren? Krijg onderhand afkickverschijnselen van je brave gedoe. :nah:

allen

Bericht door allen » 27 okt 2009, 15:44

Dennis, Luco en Hielke door 1 deur zie ik echt niet meer gebeuren hoor. :wink:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 27 okt 2009, 15:47

Dat hangt van de breedte van de deur.... 8)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 27 okt 2009, 15:51

allen schreef:
Wouter81 schreef:Als Hielke gebanned wordt om dit topic en zijn mening over DSC, dan graag ook mijn account verwijderen.
Onder welke steen kom jij vandaan? Het is toch al een hele poos duidelijk dat Hielke de hele tijd maar steken geeft richting Luco. Grappen en grollen over en weer moeten kunnen. Iemand constant lopen zieken omdat je weet dat hij er zelf wel klaar mee is, vind ik dan nog wel wat anders. Heeft niets met censuur te maken.
Of je zelf moet vertrekken kun je bij een eventuele ban zelf wel bepalen ipv een raar dreigement aan een mod richten. Ben je bang dat je alsnog weer gaat posten als je account niet verwijderd zou moeten worden? Wellicht, want ken wel meer die niet meer zouden posten omdat df niet meer is wat ze ervan hadden verwacht. Die posten nogsteeds. :bag:

En Hans, ga jij ergens nog een lompe opmerking plaatsen vandaag zodat ik weer even kan afreageren? Krijg onderhand afkickverschijnselen van je brave gedoe. :nah:
Valt het op :angel:

Hielke

Bericht door Hielke » 27 okt 2009, 15:52

Om de tafel met een bak koffie in de hand vind ik prima Dennis. Maar ik zou het jammer vinden als dat nodig moest zijn om tot een betere verstandhouding te komen. Ik ben niet iemand die op het internet iets anders zegt dan oog in oog met iemand. Andre en enkele anderen weten precies hoe ik over de DSC denk mbt die klasse als een serieuze racerij. Van frustratie mijnerzijds is den geen enkele sprake. Hoe zou ik mbt de DSC nou gefrustreerd kunnen zijn? Ik heb er geen cent in zitten en ben ook niet van plan er iets mee te gaan doen. Zeker niet in de vorm waarin ze nu, onnodig, verkeert. Gefrustreerd raak ik hoogstens zo af en toe eens van m'n dikke pens als ik op de tennisbaan lucht tekort kom.

Persoonlijk zou ik graag eens met een aantal mensen waaronder DF moderatoren om de tafel willen. Ik zeg ze dan recht in hun gezicht dat ik ze liever kwijt dan rijk ben als moderator. Ik denk echter niet dat ze daar op zitten te wachten.

En over de vrijheid neem om onderwerepen wel of niet aan te snijden. Over religie zul je mij niet horen. Ik heb er een heel uitgesproken mening over maar besef me terdege dat ik daarmee mensen onnodig kan kwetsen. In vergelijking met een zwaar onderwerp als religie gaat de DSC helemaal nergens over. Een vrijetijdsbesteding, meer niet. Als je daar niet vrijelijk over kunt discussiëren kun je het nergens meer over hebben. Ja, de kleur van een auto, de temperatuur van dat moment. En toch lijkt er op DF een taboe op te rusten. Dat op zich vind ik dan al weer zo fascinerend dat ik het onderwerp blijf aansnijden.

Hielke

Bericht door Hielke » 27 okt 2009, 15:56

Downforce Hans schreef: Maar dat konstante zeuren over het zelfde onderwerp vind jij normaal :?: :hmmm:
Als je het zeuren vind kun je het ook gewoon negeren Hans. Ik wil een discussie aangaan, om duidelijke redenen lukt me dat steeds niet. Maar vind je het normaal dat zeuren geweldsdreigingen rechtvaardigt? Nou zal het allemaal wel wat meevallen, maar toch.

Snipe

Bericht door Snipe » 27 okt 2009, 16:01

Hielke schreef:Persoonlijk zou ik graag eens met een aantal mensen waaronder DF moderatoren om de tafel willen. Ik zeg ze dan recht in hun gezicht dat ik ze liever kwijt dan rijk ben als moderator. Ik denk echter niet dat ze daar op zitten te wachten.
Dit komt een beetje over als de barman van je stamkroeg in de bek schijten. Nou ben ik (nog) nooit met jou in een kroeg geweest, maar in de streek waar ik woon zijn wij dat niet gewoon.

Oh, daar ging dit topic niet over.

Hielke

Bericht door Hielke » 27 okt 2009, 16:07

Wat een kortzichtige en onbeschaafde opmerking Snipe. Je weet blijkbaar niets over de oprichtingsgeschiedenis van DF. Wie de kroeg aan de praat hebben gekregen en wie later zelf achter de tap zijn gaan staan.

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 27 okt 2009, 16:07

Hielke schreef:Andre en enkele anderen weten precies hoe ik over de DSC denk mbt die klasse als een serieuze racerij.
Niet alleen Andre en enkel anderen hoor.
Het op "jehova-achtige manier" telkens weer een discussie proberen op te starten is daar wel getuige van.

Begrijp me AUB niet verkeerd, ik kan aan de ene kant je insteek en uitleg wel waarderen, net zoals ik Luco waardeer voor zijn prestaties en offers en Downforce net zo veel.
Maar aan de andere kant kun je niet ontkennen dat je de hele tijd een discussie probeert op te starten die niet van de grond komt.
Sterker nog, er komen zulke heftige reacties op, dat je je kunt afvragen of het middel niet erger is dan het doel.

Verbind daar dan je conclusies aan en "Let it be"

Nogmaals, in 90% van de gevallen krijg ik wel een glimlach op m'n gezicht als ik je epistels lees, maar soms ga je ook net ff te ver.
De reden dat Luco wel reageert op je en Laurens bijvoorbeeld niet heeft te maken met het feit dat we allemaal anders in elkaar steken.
Iedereen reageert op een andere manier, Luco dus ook.

Ik wacht verder gewoon af wat komen gaat, want er worden nu in twee draadjes min of meer de zelfde discussies gevoerd.
Het is even afwachten in welk topic de moderators als eerste gaan snoeien.

Michel P

Bericht door Michel P » 27 okt 2009, 16:08

En over de vrijheid neem om onderwerepen wel of niet aan te snijden. Over religie zul je mij niet horen. Ik heb er een heel uitgesproken mening over maar besef me terdege dat ik daarmee mensen onnodig kan kwetsen.
Dat maakt mij nieuwschierig, Paus Hielke, mag per PB :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 27 okt 2009, 16:10

Hielke schreef:Wat een kortzichtige en onbeschaafde opmerking Snipe. Je weet blijkbaar niets over de oprichtingsgeschiedenis van DF. Wie de kroeg aan de praat hebben gekregen en wie later zelf achter de tap zijn gaan staan.
Jawel, maar dat is nu de situatie niet meer.
Het viel me gewoon op en ik vond het niet erg vriendelijk overkomen. No offence verder, dat kunnen Peter en jij prima zelf uitzoeken, maar het viel me gewoon op.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 27 okt 2009, 16:18

Hielke schreef:Wat een kortzichtige en onbeschaafde opmerking Snipe. Je weet blijkbaar niets over de oprichtingsgeschiedenis van DF. Wie de kroeg aan de praat hebben gekregen en wie later zelf achter de tap zijn gaan staan.
Nou alsjeblieft, verlicht ons dan maar, want daar ben ik dan ook wel heel benieuwd naar......

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 27 okt 2009, 16:20

Zal ik het biertje dan maar tappen:

http://www.onzin.com/gadget.video.php?s ... ier_tappen

edit. HTML werkt niet. Maargoed, mijn getapt biertje kreeg twee sterren. :|
Laatst gewijzigd door indobesar op 27 okt 2009, 16:36, 2 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 27 okt 2009, 16:22

Zucht.. ik word weer van alle kanten richting dit topic geschopt..

Moderators dit moderators dat... blablabla..misbruik dit misbruik dat. blalblala ik vind het allemaal best, vecht het zelf lekker uit..

Is soms het beste... (denkt terug aan vorige week toen zijn 2 kleine meiden ongeveer een half uur lang op de achterbank mekaar zowat de hersens insloegen en aan het eind van de rit mekaar al spijt betuigend in de armen vielen... 3 en 5 jaar...)

Ik heb het nu even stervens druk.. en me kop staat er ook niet na.. dus politie agentje spelen heb ik even helemaal geen zin in.. en nee ik laat me ook niet uit de tent lokken over allerlei opmerkingen over het modteam ed...

:morecoffee:

Gesloten