Nogmaals je weet helemaal niks, dan kan je beter je mond houden ipv klakkeloos maar van alles aan te nemenk33z schreef:Ik begrijp zijn reactie wel. Hielke heeft een mening over het DSC en dat ventileert hij op een zeer duidelijke en consequente manier. Is daar iets mis mee? Nee, dat denk ik niet. Ook ik zie het meer als een zwaktebod van sommige DSC rijders dat ze reageren als een stier op een rode laken, dan het bewust 'uitlokken' van reactie van Hielke zijn kant.Snipe schreef:Why so serious?Hielke schreef:Peter, als moderator maak je jezelf voor de zoveelste keer belachelijk. [...] Hoeveel absurder wil je het maken? [...] Voor zover ik weet geldt op dit forum nog steeds vrijheid van meningsuiting. In een algemeen topic over de DSC mag ik mijn mening ventileren zovaak en zoveel ik wil. [...] Ik ben niet te koop en weiger voor intimidaties en grofheden te plooien.
Dat een moderator dan volledig de kant kiest van Luco en dreigt Hielke te 'verwijderen' slaat helemaal nergens op. Hielke valt niemand persoonlijk aan (dat sommige dat wel zo opvatten ligt niet aan Hielke, maar aan diegene). Luco dreigt met geweld richting Hielke, hoe veel persoonlijker kan je worden? Dat er dan een discussie volgt om te bewijzen dat Hielke 'begonnen' is, dat is nog niet eens kleuterschool waardig.
Als de moderators mensen willen 'verwijderen', dan zou ik het rechtvaardiger vinden Luco te verwijderen dan Hielke. Ik ben er helemaal geen voorstander van om iemand te verwijderen, maar als het dan toch moet................... Dreigen met fysiek geweld, daar zitten we op DF niet op te wachten lijkt me.

Ik zit toch ook niet bewust jouw draadjes te verstieren.
Dus gaarne weer on topic, dan kunnen de mods de troep eruitfilteren.