Idd good ole old skool tijd. Ik stam ook nog van het avlp, daar kennis gemaakt met Jeroen en Patrick(Pad) en zo voor het eerst op de Ring terecht gekomen. Eerst met een maatje in een honda achter de subaru aan van patrick, daarna maar eens bij patrick aan boord. Waren de mooie tijden dat je nog om 5 uur 's ochtends gebeld kon worden of je mee wilde naar de ring. Stond er een half uur later een kolonne met Porsches ed in je straat te ronken

Diho altijd leerzaam om mee te rijden, veel uitleg en pogingen om te voorkomen dat je vanuit glad audi leer op schoot belande
En Mr Beemer, da's ook weer wat jaren terug zeg. Denk 1999 ofzo dat hij onder hand voor het eerst in de randstad kwam. Even naar Dordt meeten, kwam hij met de E36 320i naar Dordt, verwacht een vadsig vet ventje met een 316i op breed rubber. Sta ik daar in overhemdje, wieldopjes, standaard 316i in ouwelullen brokatrot(ja... de inmiddels wat gehavende Bas Roos 316i-plus). Vanaf daar begon een bijna wekelijks bezoek uit zeeland naar zuid holland voor Joy(MrBeemer).
J&T was geinig, af en toe een auto'tje uitproberen en een stukje erover schrijven was leuk om te doen, met een goede fotograaf in handen en een auto ter beschikking zou ik het zo weer doen. De Leon topsport had jordy toen nog een filmpje van gemaakt, was ook erg net filmpje in de dagen dat ie nog niet pro was
En die foto met Duif weet ik nog wel, geweldig. Even bijkoppelen, gaat ie weer, rot op met sper
Autistisch aan een modelauto pielen op de verjaardag van Edwin en vervolgens batterijen nodig hebben. M'n eerste kennismaking met ESP in een Leon 1.8t en 7 contraslips verder weer het pedaal onderin... zo.... dat ging maar net goed op 1 baans tussen de stoepranden en lantaarnpalen door
Rutger en Albert zijn nu toch meer van de leren broeken en 2 wielers geworden dacht ik.
En wat Patrick betreft, kon gewoon de polo niet weerstaan. Na eenmaal die rode Polo die rook naar een dood oud vrouwtje gehad te hebben, moet hij nu dus weeeeer aan de polo