Die goede oude tijd -> OLD skool users

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
SvB

Re: Die goede oude tijd -> OLD skool users

Bericht door SvB » 24 okt 2009, 16:30

Rico schreef:ha Sylvester, kom je nog een keer een bakkie halen :wink:
Rico,
Ik kom zeker een bakkie doen, hoop gebeurd in de vergane jaren.
We worden oud als ik dit zo allemaal lees........................... gelukkig wel !!

S.

enne als ik aan Patrick denk, dan denk ik aan die gele 968 en later die M5 met de bijbehorende penose verhalen :mrgreen:

Edwin van der Velden

Bericht door Edwin van der Velden » 24 okt 2009, 16:43

SvB schreef:
Rico schreef:ha Sylvester, kom je nog een keer een bakkie halen :wink:

enne als ik aan Patrick denk, dan denk ik aan die gele 968 en later die M5 met de bijbehorende penose verhalen :mrgreen:
Dit was toen Patrick de 968 CS had verkocht aan een Zweed, die we vervolgens tegenkwamen op de ring...

Afbeelding

ErikS

Bericht door ErikS » 24 okt 2009, 16:49

Heeft Ruben geen interesse in die auto getoond aan die zweed, laatst?

PeterB

Bericht door PeterB » 24 okt 2009, 17:46

Ouwe manne draadje... :wink:

Erik dB

Bericht door Erik dB » 24 okt 2009, 18:13

Michel Huisman schreef:synchrodriver.. ofzoiets.. was het toch ?
Geen idee waar die beste man tegenwoordig zijn carterpannetjes om zeep helpt :roll:

Grt,
Boertje

k33z

Bericht door k33z » 24 okt 2009, 18:25

Leuk om te lezen, ik hoop ook al een tijdje mee op DF en op gummen. Niet altijd een super actieve poster, maar heb zeker met gummen best wat meetings gehad.

Sander

Bericht door Sander » 24 okt 2009, 19:15

Met mij net zo k33z, jaren lid geweest van gummen en ook een aantal meetings bezocht en een paar keer op het circuit geweest toen. Daarna al vrij snel hier gekomen, ben niet zo'n veel poster ik lurk meer :)

Peric

Bericht door Peric » 24 okt 2009, 19:16

Heb op Gummen gepost onder Peekaa. Was leuk daar... Lees er nog wel.
Eigenlijk nooit op meetings geweest omdat ik een tijd in het buitenland geweest ben.
Volgend jaar zal ik wel op een paar meetings te vinden zijn.
En ja, hoor ook tot de ouwenlullenbrigade.. :)

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 24 okt 2009, 19:23

Kijk PeeKaa zegt me wel iets en Peric natuurlijk ook maar waarom veranderen jullie allemaal je naam dan :hmmm:

PeterB

Bericht door PeterB » 24 okt 2009, 19:27

Omdat je hier in den beginne met je eigen naam moest posten....

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 24 okt 2009, 19:31

Ohhh.oke...en ja het klopt ik heet echt duifjes.com :jenna:

PeterB

Bericht door PeterB » 24 okt 2009, 19:33

Whatever....

Jij bent de uitzondering he, altijd al geweest....

Tom

Bericht door Tom » 24 okt 2009, 19:35

Blauwe gummen ken ik wel maar nooit actief bezocht (en niet gepost). Groene gummen ben ik langzaam wat meer gaan posten.
Qua meetings paar keer Lelystad bezocht en meegedaan. Verder niet zo veel. Tot tijdje terug las ik nog wel op gummen maar vond er op een gegeven moment niks meer aan, bezoek het nu niet meer. Heb me sowieso beperkt tot 2 forums (tweakers en DF) omdat het teveel werd.

Peric

Bericht door Peric » 24 okt 2009, 19:37

duifjes.com schreef:Kijk PeeKaa zegt me wel iets en Peric natuurlijk ook maar waarom veranderen jullie allemaal je naam dan :hmmm:
Ik had Peekaa in een opwelling gekozen, wilde het later ook nog veranderen, want was best een lame nick.. :) Maar ach, waarom eigenlijk..
Peric is al jaren m'n bijnaam, dus maar voor deze gekozen toen ik hier geregistreerd had.

Tommy

Bericht door Tommy » 24 okt 2009, 20:34

Idd good ole old skool tijd. Ik stam ook nog van het avlp, daar kennis gemaakt met Jeroen en Patrick(Pad) en zo voor het eerst op de Ring terecht gekomen. Eerst met een maatje in een honda achter de subaru aan van patrick, daarna maar eens bij patrick aan boord. Waren de mooie tijden dat je nog om 5 uur 's ochtends gebeld kon worden of je mee wilde naar de ring. Stond er een half uur later een kolonne met Porsches ed in je straat te ronken :) Diho altijd leerzaam om mee te rijden, veel uitleg en pogingen om te voorkomen dat je vanuit glad audi leer op schoot belande :D

En Mr Beemer, da's ook weer wat jaren terug zeg. Denk 1999 ofzo dat hij onder hand voor het eerst in de randstad kwam. Even naar Dordt meeten, kwam hij met de E36 320i naar Dordt, verwacht een vadsig vet ventje met een 316i op breed rubber. Sta ik daar in overhemdje, wieldopjes, standaard 316i in ouwelullen brokatrot(ja... de inmiddels wat gehavende Bas Roos 316i-plus). Vanaf daar begon een bijna wekelijks bezoek uit zeeland naar zuid holland voor Joy(MrBeemer).

J&T was geinig, af en toe een auto'tje uitproberen en een stukje erover schrijven was leuk om te doen, met een goede fotograaf in handen en een auto ter beschikking zou ik het zo weer doen. De Leon topsport had jordy toen nog een filmpje van gemaakt, was ook erg net filmpje in de dagen dat ie nog niet pro was :)

En die foto met Duif weet ik nog wel, geweldig. Even bijkoppelen, gaat ie weer, rot op met sper :P
Autistisch aan een modelauto pielen op de verjaardag van Edwin en vervolgens batterijen nodig hebben. M'n eerste kennismaking met ESP in een Leon 1.8t en 7 contraslips verder weer het pedaal onderin... zo.... dat ging maar net goed op 1 baans tussen de stoepranden en lantaarnpalen door :)
Rutger en Albert zijn nu toch meer van de leren broeken en 2 wielers geworden dacht ik.

En wat Patrick betreft, kon gewoon de polo niet weerstaan. Na eenmaal die rode Polo die rook naar een dood oud vrouwtje gehad te hebben, moet hij nu dus weeeeer aan de polo :)

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 24 okt 2009, 20:55

Ooit begonnen op gumment.net->gummen.org... volgens mij als 'gewse'. Eerst een grijze opel vectra en daarna een groene audi a4.
Erbij gekomen door Rene van der Steen (subaru, evo...), wat weer een vriend van me was destijds.
En via gummen eigenlijk Tommy en Dick leren kennen... en daardoor ook weer Joy.

Zo goed was die oude tijd niet... wel qua benzine prijzen, etc en de onbezorgdheid in het leven. :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 24 okt 2009, 21:03

Ha Gewse dat weet ik nog goed ! En Patrick968CS@"&$30%sperclubsport. Skitterend ;-)

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 24 okt 2009, 21:04

Ik ben al een jaar of 5 niet meer op gummen geweest denk ik. Was ineens niet leuk meer.
In het begin was het nog wel leuk.. paar enthousiastelingen, lang leve de lol. Later kwamen er ineens teveel sjonnie en tokkie publiek bij, waardoor ik er geen ruk meer aanvond. Zeker niet de dingen op lelystad waar op een gegeven moment ineens flink wat brokken werden gereden.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 24 okt 2009, 21:14

Gewse zegt me meer dan Patrick van Wijngen...

Ik weet nog dat we echt nachtenlang dikke onzin zaten te tikken op gummen.net destijds....Rut en ik met onze dronken koppen midden in de nacht.....en als we niet dronken warten met 250+ richting rotonde Kooimeer......wat een LOL daar gehad

Tommy

Bericht door Tommy » 24 okt 2009, 21:24

Topas M3 vs stoplicht... . 0:1 toch? :D

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 24 okt 2009, 21:31

hahahaha Idd...... tanksleppertje

bartje325i

Bericht door bartje325i » 25 okt 2009, 00:04

Hey vergeet mij niet :mrgreen:
Ook uit de begin tijd van gummen. Met mijn toenmalige auto nog eens mogen schitteren bij J&T natuurlijk en
koffie zuipen uit het porsche apparaat van duifjes in Rhenen toen nog en vervolgens met z'n allen 250km/h achter elkaar aan naar lelystad.

Leuke tijden waren dat :hosanna:

RVV

Bericht door RVV » 25 okt 2009, 00:17

BARTTHUJJJJ :banaan:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 25 okt 2009, 09:27

Gisterenavond dacht ik idd.. Ede > Sylv. en Bartje325i.............ook OldSkool idd.

Tommy

Bericht door Tommy » 25 okt 2009, 10:37

Ja Bart, jouw auto is ook de reden dat Joy er nu ook een rijdt en dat daar ook de M3 logo's van af gaan :P Ik weet nog dat de nieuwe eigenaar van je auto zo boos werd omdat de auto nog voordat hij in de verkoop hing, ooit was uitgeleend voor een leuk dagje zonder dat hij er van wist :P Blijft een mooi apparaat. Leuke oude tijd :) Lijken we een stel oude mannen die terugkijken op hun jeugd zeg :P

Plaats reactie