Die goede oude tijd -> OLD skool users
- duifjes.com
Die goede oude tijd -> OLD skool users
En toch mis ik die goede ouwe tijd met de mannen van toen!
- RVV
Re: Rutger
Je hebt mij toch nog 
- duifjes.com
Jij, Macboy, Nandor en Michel zijn de enige van de ouwe gang volgens mij............sinds 2000.....reeds 9 jaar fora geneuzel.......we zijn verstandiger geworden dat merk ik wel aan alles....
De jonge garde *(om het zo te noemen) heeft geen idee van de gouden glorie jaren.......damnnnn toen ging het tenminste nog echt snel allemaal.........het is over het is gebeurt.....met 250+ over de A2 nee helaas......en ja ik wordt oud hahahhahahhaah
De jonge garde *(om het zo te noemen) heeft geen idee van de gouden glorie jaren.......damnnnn toen ging het tenminste nog echt snel allemaal.........het is over het is gebeurt.....met 250+ over de A2 nee helaas......en ja ik wordt oud hahahhahahhaah
- duifjes.com
En.........we vergeten Knot reeds sinds 2000poster........en oldskool ......
En die M3GT....tsja.....we weten hoe het verder ging....wel lachen jij hebt de ex Rutber GT gehad en ik de ex Appie....
En die M3GT....tsja.....we weten hoe het verder ging....wel lachen jij hebt de ex Rutber GT gehad en ik de ex Appie....
- RVV
En Peter Tunissen alias Qv 
- duifjes.com
Ik wilde al een nieuw topic openen alias de OLD-Skool = cool gang..........en Peter was QV dat wist ik niet...........we hebben we dan sinds 2000 die hier steeds nog actief zijn???
Knot
Rico
QV <> Peter
Andre
Robin
Cavellino
Duifjes.om
Nandor
............
Knot
Rico
QV <> Peter
Andre
Robin
Cavellino
Duifjes.om
Nandor
............
- RVV
Re: Die goede oude tijd -> OLD skool users
Tommy
Markk
Markk
- RVV
Jordy van Kouwen
Stephane
Stephane
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
levensnevel zag ik hier ook voorbij flitsen ergens in de afgelopen week..
a smile every mile..
a smile every mile..
- duifjes.com
Stephane idd
Markk hoe kun hem vergeten 1 auto per jaar koopt ie *(erbij)
Levensnevel maar geen user die vaak post
Tommy idd,
Sjoerd.......
Old Skool rocks......maar zijn de auto's van de Old skoolers ook beter geworden???
Vul je eigen auto aan:
2000
Rico - Audi S3 > BMW 330D / M5
Duifjes.com - Lexus IS200 / Porsche 944 Ring Edition / Saab 9000 CSE 2.3 Turbo > Toyota Avensis 2.0o D4D Sedan
etc...
Markk hoe kun hem vergeten 1 auto per jaar koopt ie *(erbij)
Levensnevel maar geen user die vaak post
Tommy idd,
Sjoerd.......
Old Skool rocks......maar zijn de auto's van de Old skoolers ook beter geworden???
Vul je eigen auto aan:
2000
Rico - Audi S3 > BMW 330D / M5
Duifjes.com - Lexus IS200 / Porsche 944 Ring Edition / Saab 9000 CSE 2.3 Turbo > Toyota Avensis 2.0o D4D Sedan
etc...
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Is dit pre- of post autovisie/carros berichtenbord
?
- Ahmed
Robin
Hielke(Sweet)
?
Hielke(Sweet)
?
- Prins Claus †
- Auto: Tuscon familiecontainer
Niet dat ik een echt actieve poster ben (vroegâh wat meer, nu regelmatig lezer), maar ik draai ook al mee sinds Carros...
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
- Erik dB
Telt mijn verlaagde zwarte Vento niet meer mee? 
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
synchrodriver.. ofzoiets.. was het toch ?
- Hans
Ik loop ook al sinds 2000 rond 8) Toen Gummen nog .net was en blauw van kleur.
-
Shakes
Hans Disco
*denkt met weemoed terug aan Dre/Rut draadjes en moeders in de hekken bij Cambuur*
*denkt met weemoed terug aan Dre/Rut draadjes en moeders in de hekken bij Cambuur*
- markk
Duifjes ff geen kapsones krijgen he, ik kan me nog herinneren dat je je aanmelde op gummen als newby 
Rutger, robin, rico, harry, riet, dexter, pol, andre, frankd, albert, sjoerd, etc.
Eerste meeting bij Hotel Vianem. Kwam net terug van vakantie en iemand had een mes in mn softtop van m'n BoxsterS gezet. Kwam ik op de meeting met een stuk ducktape op m'n dak... Ging overigens wel hard over die dijk daar
Meeting bij Duifjes thuis staat me ook nog goed bij. Straat vol dikke auto's en daarna naar Lelystad, woeha...
Verder mini meet in Deventer, net toen Rutger z'n blauwe e46 m3 had ontvangen van de lease. Jezus wat heeft dat ding vanaf het begin op z'n klote gehad...
Mark.
Rutger, robin, rico, harry, riet, dexter, pol, andre, frankd, albert, sjoerd, etc.
Eerste meeting bij Hotel Vianem. Kwam net terug van vakantie en iemand had een mes in mn softtop van m'n BoxsterS gezet. Kwam ik op de meeting met een stuk ducktape op m'n dak... Ging overigens wel hard over die dijk daar
Meeting bij Duifjes thuis staat me ook nog goed bij. Straat vol dikke auto's en daarna naar Lelystad, woeha...
Verder mini meet in Deventer, net toen Rutger z'n blauwe e46 m3 had ontvangen van de lease. Jezus wat heeft dat ding vanaf het begin op z'n klote gehad...
Mark.
-
Shakes
- MartijnGizmo
Me too, toen nog Gummen.net toch? Met testberichten van J&T...Hans schreef:Ik loop ook al sinds 2000 rond 8) Toen Gummen nog .net was en blauw van kleur.
- RVV
Martijn zat toen in Duitsland toch ?
- MartijnGizmo
- markk
Overigens wel weer leuk om te herinneren hoe m'n wagens er zijn gekomen.
1998-1999:
- leasebak gele 306 cabrio en eigen auto vd vrouw zwarte 106 sketch
- prive problemen (voorgenomen scheiding) en 106 verkocht
- prive problemen opgelost, 106 1.0 sport besteld en eind dec. 99 BoxsterS besteld
- na veel overleg met de vrouw begin 2000 bestelling 106 -> 206 gti omgezet. April 2000 geleverd.
- leasebak gekocht en doorverkocht aan m'n vader, in afwachting van levering BoxsterS tijdelijk een Impreza gekocht met de kop eraf.
- impreza wordt twee dagen voor aflevering bij dealer gestolen
- regeling getroffen er toen stond er een andere gtt. Resultaat medio 2000: vader heeft 306 cabrio van twee jaar, vrouwlief nieuwe 206 gti, ik impreza gtt van een jaar en nog een half jaar wachten voor levering BoxsterS.
- boxsters word 22 dec. 2000 geleverd. Maar Mark wou Impreza niet kwijt
- inmiddels heeft Mark diverse keren op gummen bij Rut in e46 m3 gezeten, en wil toch ook wel iets om te driften. Koopt e30 m3 uit 88.
- Mark betaald zich blauw aan onderhoud e30 m3 en aan alle noodzakelijke aanpassingen aan impreza (tuningvirus). Wel een hoop geleerd...
- e30 m3 blijkt te grote reparatieschade te hebben en wordt tesamen met impreza ingeruild op de ex andre evo 8 mr rs. Ergens in 2006.
- mark krijgt leasebak erbij, ibiza tdi 130 gechipped naar 155 pk.
- mark mist de m3 en koopt ergens in 2007 e46 m3 die betaalbaarder worden. Staan dan vijf auto's voor de deur.
- mark wordt schijtziek van alle files, koopt motorscooter en gaat daarmee naar het werk. Even later gaat leasebak (ibiza) er weer uit voor gewoon geld in vorm van vergoeding.
En nu zijn we 40, ben ik vandaag 18 jaar getrouwd, en is m'n dochter begin deze maand 16 geworden. Sta ik op, kijk naar buiten, zie wat spullen buiten staan en check op de bank even df, waar Jacco denk aan het verleden...
Ik vraag me af: Wat zal de toekomst brengen ?

1998-1999:
- leasebak gele 306 cabrio en eigen auto vd vrouw zwarte 106 sketch
- prive problemen (voorgenomen scheiding) en 106 verkocht
- prive problemen opgelost, 106 1.0 sport besteld en eind dec. 99 BoxsterS besteld
- na veel overleg met de vrouw begin 2000 bestelling 106 -> 206 gti omgezet. April 2000 geleverd.
- leasebak gekocht en doorverkocht aan m'n vader, in afwachting van levering BoxsterS tijdelijk een Impreza gekocht met de kop eraf.
- impreza wordt twee dagen voor aflevering bij dealer gestolen
- regeling getroffen er toen stond er een andere gtt. Resultaat medio 2000: vader heeft 306 cabrio van twee jaar, vrouwlief nieuwe 206 gti, ik impreza gtt van een jaar en nog een half jaar wachten voor levering BoxsterS.
- boxsters word 22 dec. 2000 geleverd. Maar Mark wou Impreza niet kwijt
- inmiddels heeft Mark diverse keren op gummen bij Rut in e46 m3 gezeten, en wil toch ook wel iets om te driften. Koopt e30 m3 uit 88.
- Mark betaald zich blauw aan onderhoud e30 m3 en aan alle noodzakelijke aanpassingen aan impreza (tuningvirus). Wel een hoop geleerd...
- e30 m3 blijkt te grote reparatieschade te hebben en wordt tesamen met impreza ingeruild op de ex andre evo 8 mr rs. Ergens in 2006.
- mark krijgt leasebak erbij, ibiza tdi 130 gechipped naar 155 pk.
- mark mist de m3 en koopt ergens in 2007 e46 m3 die betaalbaarder worden. Staan dan vijf auto's voor de deur.
- mark wordt schijtziek van alle files, koopt motorscooter en gaat daarmee naar het werk. Even later gaat leasebak (ibiza) er weer uit voor gewoon geld in vorm van vergoeding.
En nu zijn we 40, ben ik vandaag 18 jaar getrouwd, en is m'n dochter begin deze maand 16 geworden. Sta ik op, kijk naar buiten, zie wat spullen buiten staan en check op de bank even df, waar Jacco denk aan het verleden...
Ik vraag me af: Wat zal de toekomst brengen ?
Laatst gewijzigd door markk op 24 okt 2009, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Shakes
Feli man!
Leuke opsomming (en herkenbaar)
Leuke opsomming (en herkenbaar)