Daarom is een Mini juist een goed voorbeeld.. probeer eens een Cooper-s te vinden voor €15000,- gaat je niet lukken.. zelfs niet van 4jaar oud! Super restwaarde, en de classic Mini zelfs nog beter, in 2000 kon je de laatste classic Mini's kopen bij de BMW dealer voor iets van 24000,- gulden.. nu staan deze nog voor €10000,- gebruikt te koop

neemt niet weg dat de smart roadster hele gave wagen vind (heb er ook meegereden brabus uitvoering met 101pk.. maar die versnellingsbak.. waardeloos) maar ik moet echt zeggen dat een Mini nog een grotere glimlach op mijn gezicht wist neer te zetten.. en nu ben ik al 3 Mini's verder en weet echt niet wat ik hierna zal moeten nemen (het nieuwe, nieuwe model vind ik niet mooi) want kwa rijbeleving kunnen er toch echt weinig auto's tegen op.. nee, ook niet de Golf GTI

(ST nog niet geprobeerd)
Maar goed, het begrip Hothatch is gewoon heel ruim geworden.. een claasic Mini met 65pk en 550kilo is ook een hothatch, en een clio V6 lijkt mij ook geweldig, dus deze discussie kan nog een tijdje doorgaan..