Meer dan genoeg lijkt mij. (standaard BAR chip 310pk bij een S3)
BAR = Beek Auto Racing

Maar goed laat hem eerst maar komen dan nog een tijdje standaard rijden.. kijken hoe lang ik dat vol houd..

De kwaliteit van JD kan ik niet beoordelen. Is ook niet relevant. In algemene termen zijn complexe motoraanpassingen zoals genoemd, zeer gevoelig voor storingen. Daar zijn pagina's over vol te schrijven. Het ontbreekt dergelijke kleine bedrijven gewoonweg aan de middelen, te kleine clientele en te weinig projecten. Voor fabriekstuners zoals - laat ik bijvoorbeeld eens noemen AMG van Mercedes - is dit heel wat anders: zij hebben de middelen en projecten wel.Marc RS4 schreef: 1. Extreem storingsgevoelig. Dat geef ik je op een briefje, bij een eenmalige ombouw in een auto. Los vd kwaliteit van JD. Maar je blijft terugkomen.
-Is helemaal niet aan de orde,JD wagens staan bekend om hun betrouwbaarheid het zijn meestal de eigenaars die steeds meer willen.
2. Tweede hands niets meer waard. Euro 5,- op e-Bay misschien.
- is net als elke niche auto,je moet er iemand voor vinden.
3. Wil je 420pk voor 70K? Dan koop je natuurlijk iets van een M3/RS4 of wat dan ook en laat je je 2 literblokje niet opfokken met tal van kunstgrepen. Nee zeg
Totaal niet relevant,zolang je het maar met beleid doet.
Hans GP schreef:Daarom chip is genoeg.. of misschien helemaal niet (hoewel wel leuk Rico lekker opduwen met zijn M5 bij 250km :twisted: )
Roman schreef:400pk uit een 2 liter kan je ook gewoon nieuw met garantie bij sommige fabrikanten kopen.![]()
Denk Evo X FQ400...
Hoelang het heel blijft weet ik niet, maar er zit gewoon fabrieks garantie op. Dus als de onderdelen een beetje knap zijn moet dit toch gewoon te doen zijn...
Ben benieuwd wat je ervan vindromo schreef: Anyway; mijn broer heeft ook een Cupra gekocht, ik zal hem volgende week eens even testen.................
en Hartge?Auto's van bijvoorbeeld AMG en Alpina behouden nog wel wat van hun 'tunings'waarde. Maar dat zijn ook gewoon premium produkten.
Rico schreef:Nouja ALS je je auto laat tunen van 270pk naar 420pk dan moet je gewoon accepteren dat het wel eens een probleempje kan opleveren.
Ik zie bijv. Hartge, Dahler, Hamann, ABT, Kelleners, SKN, etc. niet als premium produkten zoals Alpina, AMG en/of Schnitzer dat wel zijn. Domweg, omdat deze laatste groep onder fabrieksgarantie wordt geleverd. Ik zeg daarmee niet dat de eerstgenoemden niet goed zouden zijn. Voorbeeld: mijn Dahler/Hartge Mini had uiteindelijk wel gezeik met de waterpomp op de watergekoelde IC. Het Hartge spruit, zo vertelde Erik K mij die bij BMW Maaral werkte, bleek te lekken! Die mischien 10 mini's die bijv. Hartge/Dahler uitlevert met zo'n watergekoelde IC wereldwijd - ook zeer goed door hunzelf getest op eigen auto's zo vertelde zij - is natuurlijk een wankel project. Gewoonweg te weinig volume, en te weinig middelen, om uberhaupt - hoe goed de intenties ook zijn - competatief te kunnen zijn met de huistuners van fabrikanten. AMG is een miljoenen bedrijf, volgens mij zijn JD en Beek dat nietDennis Cavallino schreef:en Hartge?Auto's van bijvoorbeeld AMG en Alpina behouden nog wel wat van hun 'tunings'waarde. Maar dat zijn ook gewoon premium produkten.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 31 gasten