Het beste paard van stal?

Hier kun je jezelf voorstellen.
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 07 aug 2006, 09:31

Zo, verhuizing is achter de rug. Met wat hulp van vrienden en familie gaat het allemaal precies zoals gepland.

De verhuis Transit had RWD trouwens. Dus hele huisraad aan de haal. :lol:

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 06 sep 2006, 19:44

En we hebben eindelijk internet. Was iets mis gegaan bij bestelling. Virusscanners draaien volle toeren om te updaten, maar we zijn er weer.

Huis is bijna af. Keuken zit erin, moeten wat details afgewerkt worden (2 plankjes en een ingebouwd wijnrek) en ik had de vaatwasser bij de 2e wasbeurt al om zeep geholpen :lol:

Alleen de badkamer is nog niet gedaan, aannemer moet eerst naar het ziekenhuis. En onze nieuw bank en poef komen pas volgende week. Maar het is in onze beleving allemaal achter de rug.

Mochten jullie toevallig een keer in Den Haag zijn, kom gerust een bakkie doen (op kantoor of thuis). :)

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4519
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Bericht door Elmar » 06 sep 2006, 21:14

Dennis Cavallino schreef: Mochten jullie toevallig een keer in Den Haag zijn, kom gerust een bakkie doen (op kantoor of thuis). :)
Moet je wel precies weten waar het is, of weet iedere pompbediende waar je woont... :wink:

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 07 sep 2006, 09:12

Meesten hebben mijn nummer wel :)

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Bericht door Peter Tunissen » 09 sep 2006, 15:28

Afslag Den Haag en dan gewoon de zwarte strepen op het asfalt volgen. :wink:

Rebel
Berichten: 4800
Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46

Bericht door Rebel » 09 sep 2006, 16:36

Ik zou die dozen met spullen maar niet te lang op de "kinderkamer" laten staan. Voor je het weet kun je daar gaan verfen :D

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 14 sep 2006, 22:28

GVD, woon je in een knappe buurt, stikt het opeens van de blowende jeugd rond je huis. Stikte net de moord hierboven van die lucht. Dus pliessie gebeld. Zijn die knapen echt nét voordat die Benz de straat in reed klaar met hun jointje. Dus ik heb er net niet van kunnen genieten. :D

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 19 sep 2006, 12:53

Zojuist is de nieuwe 3 zitsbank geleverd met een gigantische poef. De bank kon de draai naar de hal niet maken, dus toen maar via het balkon. :roll:

Dus de woonkamer is op wat kunst aan de muur na, helemaal klaar. Hopelijk komt er ook nog iemand naar de vaatwasser kijken, want die is volgens mij doorgefikt :lol:

De aannemer lag in het ziekenhuis, die is weer ter been, maar duurt alleen nog twee weken tot 'ie begint met de badkamer. Zal wel wat worden met douchen. :D

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 26 sep 2006, 22:48

GRMBL

Ben bezig om een vaste kabel van modem (beneden) naar router (boven) door het plafond aan te sluiten. Schoonpa + pa hebben keurig een giga gat geboord paar weken terug. Kabeltje erdoor, echter zonder stekkertjes.

Dus ik stekkertang gekocht, paar zakjes met stekkers.
Instructies gevolgd.

oranje, oranje-wit, groen-wit, blauw, blauw-wit, groen, bruin, bruin-wit.

Jaja

Ik heb dus geen blauw witte draad. En ook geen echte groene, dat is meer transparant met groene tint erdoor.

Toch maar aangesloten.

Werkt niet natuurlijk.

Nu maar weer de oude oplossing teruggeplaats (20 meter losse draad door het huis van boven naar beneden). Blijken daar maar 4 draadjes in de stekkertjes te zitten en dat werkt echt prima. :roll: Sla mij maar lek, maar aan een gebruiksaanwijzing heb je echt geen drol. 8)

----

Schoonpa hielp zojuist even met de proud-to-be-voud; back to granny's place gordijnen in de woonkamer op te hangen met zijn pneumatische klopboor. Het liep iets uit de hand qua tijd en natuurlijk bij de laatste boorpoging werd er toch nog een stuk stucwerk uit het plafond gerost, maar het resultaat mag er zijn. De buurvrouw kwam nog even klagen, dat we zo laat (21.30 uur) nog bezig waren, maar ik kan er niet wakker van liggen, als ze een klacht indient bij haar huisbaas krijgt ze mij aan de lijn :lol:

Wel excuses aangeboden, maar als haar dochter van mij om 21.00 uur nog mag drummen, dan mag ik een half uur later nog wel boren, toch?!

Vanochtend is ook de vaatwasser gemaakt. Scheelt ons weer een half uur per dag (we koken nogal uitgebreid meestal, dus veel vaat).

Nu de badkamer nog, hier en daar fotolijsten, schilderijen en een lampje voor de auto. Maar dat is allemaal niet zo boeiend meer. Dus, ik durf nu wel te zeggen, het duurde wat langer dan gepland, werd natuurlijk wat duurder dan begroot, maar het huis is voor 90% klaar!! :D

sven deutschmann
Berichten: 831
Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
Locatie: omg. sittard

Bericht door sven deutschmann » 27 sep 2006, 07:28

meestal kost die laatste 10% het meeste werk en tijd en vaak zo van ach dat kan morgen ook nog wel om achter een half jaar nog tegen hetzelfde aan te kijken :lol:

proficiat in elk geval en veel plezier ervan

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 27 sep 2006, 09:47

Je hebt maar 2 paren nodig voor 100Mbit.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 27 sep 2006, 10:53

Ok vandaar.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 27 sep 2006, 10:54

Klopt Sven, vandaar dat ik gisteravond ook al het gevoel had: en nu is het klaar! :)

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 30 okt 2006, 11:44

Onze badkamer is inmiddels klaar. De installateur komt alleen nog terug voor een rekje boven de wastafel, dus dat is wel af. Best mooi geworden met relatief goedkope tegels. Mooi checkered flag patroon op de grond :)

Mijn eerste douche met thermosstaatkraan. Dat is toch wel een verademing zeg, mijn ouders hadden dat beneden wel, maar op mijn vroegere badkamer boven niet. Had ik eerder moeten doen! :shock:

In de keuken moet 'ie nog steeds de onderste plint monteren. Maar volgens mij ziet ie daar erg tegenop ofzo, want de plint ligt al weken in knalplastic in de woonkamer. GRMBL. Marijke is sowieso klaar met hem, maar ik hoop gewoon dat 'ie snel de laatste puntjes op de i zet, want verder is alles prima opgelost. Als ik het over doe, dan ga ik voortaan niet naar een eenmanszaak, maar naar een wat groter en meer ervaren keuken en badkamer specialist.

Inmiddels is de housewarming geweest. 2 dagen volle bak. En alles is nog heel. Dus dat was wat lafjes :)

Intussen ben ik ook in vaste dienst sinds 1 oktober waar ik afgelopen 6 maanden als interim werkte. We gaan de diensten van Drenthe + Vinke hier tevens integreren.

Met mijn eenmanszaak ga ik stoppen (wel jammer, want waren best leuke omzetten, alleen werd er niet altijd op tijd betaald), alle race/rij/drift activiteiten doe ik voortaan vanuit de stichting.

Kortom, wat meer zekerheid en toch lekker blijven ondernemen.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door Dennis Cavallino » 02 okt 2009, 15:23

Skup

Inmiddels nogmaals verhuisd. Leuk zo'n oud draadje, maar ik denk dat dit voorlopig de beste plek is voor de volgende onzin.

Na een tijdje 2 Saabs te hebben gereden en een werkloze E30 racer te hebben laten staan voor wat 'ie is, wordt het tijd voor wat nieuws. De E30 racer wordt opgepakt door een vriend van mijn racemaatje die wel knaken heeft om hem even af te (laten) bouwen en hem in 2010 in te zetten in het DNRT. Ik zal er vast nog af en toe in rijden, maar ik was 't zat om steeds afhankelijk te zijn van sponsoring en die auto moet gewoon rijden.

De Saab van mijn vriendin die blijft. Prima werkpaard op LPG en tevens een ideale reisauto voor ons samen.

Mijn 900 Classic Coupé die krijgt en schop. Twee dezelfde auto's zijn niet zo leuk om te hebben als gedacht. Daarnaast mis ik de RWD experience dagelijks. Het hoeft van mij allemaal niet meer zo snel en ook niet meer iedere bocht maximaal (dwars), maar het mag allemaal wel wat leuker. Vooral nu wij in een gebied wonen met heel veel leuke bochtige weggetjes, was ik begonnen aan een zoektocht enkele maanden terug. 3 auto's speelden door mijn kop. De AE86, de AW11 MR2 en de Mazda Mx5. De AE86 ga ik pas kopen als ik geld heb voor een zeer goed exemplaar, de MR2 vond ik een leuk alternatief met als voordeel dat ik een beetje open kan rijden, maar na wat vergelijkingen en ritjes met bovenstaande auto's van vrienden hier en daar, plus de nodige onderzoeken hoe ik de Mx5 kan maken zoals ik wil, ben ik eruit. De AE86 heeft gewoon een leuker en opzwepender blok, maar ook dan zou ik tzt weer meer willen met ITB's en dus een silver- of black top. Ik wil 't simpel houden. De Mx5 gaat me dat bieden. Er komt dus een Mx5 1.6 van de eerste generatie (oftewel NA of Mk1).

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door Dennis Cavallino » 02 okt 2009, 15:23

Dit is 't plan:

Mazda Mx5 / Miata project

Aanschaf:
Mazda Mx5 1.6 (Miata) U9 NA
Motorinhoud: 1.598 cc (DOHC)
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 116 pk
Koppel: 135 nm / 5500 tpm
Acceleratie 0-100: 8,7 sec

Doel: >155pk/1000 kilo = bijv. 135pk@850kg.

De auto moet onder de 4000rpm een prettige en zuinige “drivability” vertonen. Boven de 4000 rpm moet de auto sportief en direct zijn. De motor moet vlot in toeren kunnen klimmen en direct op ’t gas reageren, ook bij gaslos. De wegligging en balans wil ik helemaal maken zoals ik ’t graag zie, met ruimte voor een driftje hier en daar, voldoende comfort, een direct wegcontact, ook op (hele) slechte wegen en een bovengemiddelde bochtensnelheid. Daarnaast moet de auto mij kunnen vermaken tijdens trackdays. Dat laatste is geen must, aangezien ik de auto vooral in mijn vrije tijd ga gebruiken voor leuke ritten in de buurt en mooie gebieden met fraaie stuurmanswegen in binnen- en buitenland. Wel wil ik de auto dus af en toe inzetten voor een trackday, vooral omdat veel vrienden 't leuk vinden om mee te rijden, of om zelf eens instructies te krijgen.

De (Driving) Funfactor wordt bepaald door de fun-euro factor, de pk-gewichtsverhouding en de balans en grip. Aangezien de wegen waarop ik me doorgaans ga uitleven erg smal, hobbelig en bochtig zijn, wil ik de auto helemaal naar mijn hand kunnen zetten, zodat ik maximaal vertrouwen heb. Een 4 cylinder is daarbij voldoende, met als voordeel dat 't in 't dagelijks gebruik goedkoop blijft.

Als ik een leuke Mx5/Miata vind nadat alles met de 325 en 900 is afgehandeld, dan moet de auto in de basis goed genoeg zijn. Evt. laswerk of een klein mechanisch defect is niet erg, maar de auto moet in principe rijdbaar zijn. Een compressietest + grote inspectie bepalen dan of de basis goed genoeg is om ermee door te gaan.

Grote beurt:
- Olie + oliefilter en overige vloeistoffen verversen
- Oil catch tank (lees er wisselende verhalen over)
- Brandstofleidingen vervangen
- Brandstoffilter(s) e.d.
- Bougiekabels 8-9mm
- Bougies (Platina)
- Inlaat reinigen + IAC etc.
- Vacuumslangen preventief vervangen, incl. slangklemmen
- EGR verwijderen en afsluiten
- Motor afstellen/resetten motormanagement

Remmen:
- Schutbordversterking
- Dot 5.1
- Goodrich teflon remleidingen rondom
- Remklauwen ben ik nog niet helemaal uit, maar de Mx5 heeft als probleem dat de standaard remklauwen geen lucht doorlaten om te koelen.
- Upgrade naar 1.8 remmerij en mogelijk direct door naar 1.8 remtangen met brackets om 280mm VW Corrado 1,8 G60 remschijven te plaatsen, maar dan zit ik wel vast aan 15 inch 7J elgen. zie http://02e4344.netsolstores.com/miatabi ... 02brk.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; en http://forum.miata.net/vb/printthread.p ... 4272&pp=25" onclick="window.open(this.href);return false;)
- Achter brackets om de 2001-2005 Mx5 remschijven uit ’t Sports Package te plaatsen.
- Rx7 ’89 remkrachtverdeler om meer bias achter te genereren.
- Remblokken V/A ntb. Hawk/Pagid of iets dergelijks.
- Hitteschild boven spruitstuk ivm warmte reductie remvloeistofreservoir

Om de remmen te huisvesten is minimaal 15 inch vereist. Daarop komen bijv. 205-50-15 Toyo R888 semislicks, of hoogwaardige straatbandjes.

Bak + Differentieel
- 1.8 differentieel met in een later stadium een 4.1 of 4.3 LSD (topsnelheid is niet van belang)
- Short shift
- Sportkoppeling
- Optie: 6-bak (eindreductie van 6e versnelling is korter dan 5e versnelling in 5-bak)

Motortuning:
Phase 1:
- Kop vlakken + ontsteking afstellen
- Verhoogde brandstofdruk zonder programmeerbare ECU

Phase 2:
- Kop reviseren met nieuwe klepseals, klepgeleiders (HLA’s)
- 2 snelle scherpe nokkenassen
- Grotere kleppen?
- Volvo B20 klepveren
- In/uitlaatpoorten polijsten
- Kleppen polijsten (HLA’s/klepstoters vervangen)
- Licht vliegwiel

Phase 3:
(Ind. Throttle bodies) + MAP + ECU (Megasquirt KDFi)

Luchtinlaat:
- Phase 1: Open luchtfilter + zelfbouw cold air intake
- Phase 2: Jackson cold air front intake
- Phase 3: ITB’s + MAP + ECU (Megasquirt KDFi)

Uitlaat:
- Spaghetti spruitstuk 4-2-1: Jackson Racing non-RVS of 4-1.
- Kat vervanger
- RVS tussen en einddempers

Onderstel
Veren/dempers: SPAX RSX of anders Bilstein/Eibach
- racing top mounts
- Dikkere stabilisator (verstelbaar) voor
- Dikkere (verstelbare) stabi achter
- Chassis braces (struttbar, en thv bak en diff)
- Polyrethane (Powerflex) bussen
- Uitlijnen met extra negatief camber en goede toe-in toe-out instelling
- Uitwegen

Gewichtsreductie:
- Stoelen + gordels eruit
- Bumperbalken eraf
- Airbag + alle bedradingen en sensors
- Dashboardkastje + middenconsole eruit
- Tapijt verwijderen
- Anti resonantiematten/bitumen + isolatie verwijderen
- Deurbekleding verwijderen + wegslijpen verstevigingen
- Kofferbakbekleding e.d.
- Demonteren niet noodzakelijke onderdelen + dremelen/wegslijpen beugels.
- Racestoelen (Sparco/Patko) FIA op bodem bevestigd door wegslijpen bevestiging oude frame.
- 5 punts gordels (FIA)
- Gelaccu (midden achterin kofferbak)

Rolkooi (toekomstplan, als de auto verder helemaal goed is):
- Of een simpel 6 punts kooitje met zijbeugels, maar liever een doorgelaste imv stijfheid naar veerpoten v/a. Ben ik nog niet uit. Zien we dan wel.

Aerodynamica:
- Frontlip met ducts
- Spoiler achter
- Hardtop
- Experimenteren, zonder looks en gewicht negatief te beïnvloeden
--------------------

De auto hoeft aan geen enkel reglement te voldoen, want ik ga er pertinent niet mee racen. Motortuning zal zich beperken tot Phase1 tot 't moment daar is dat Phase2 of 3 noodzakelijk is/binnen budget past. Phase 1 is erg low budget en kan ik vrijwel allemaal zelf uitvoeren. Daar ben ik wel even zoet mee.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 02 okt 2009, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9418
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door Bert ///M3 » 02 okt 2009, 15:32

Leuk plan.

Maar ik heb denk ik iets gemist :hmmm: Je zegt al jaren je 325i af te gaan maken en dan te gaan racen / trackdays doen. Aangezien je daar al niet aan toe komt, waar ga je dan de tijd vinden om een compleet nieuwe Mazda op te gaan bouwen :hmmm: :mrgreen:

En waarom niet gewoon trackdays met je E30 doen?

Gebruikersavatar
G Kolkman
Berichten: 2636
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Locatie: Eindhoven

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door G Kolkman » 02 okt 2009, 15:37

Waarom de 1.6 als basis als ik vragen mag? Ga je voor een short-nose of een long-nose? Redenen voor?

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door RobS » 02 okt 2009, 16:13

G Kolkman schreef:Waarom de 1.6 als basis als ik vragen mag?
Dat is mij ook een raadsel ;) Enkele puntjes:

- Verdelerkap + rotor
Deze ga je niet vinden op een MX5 ;)

- Remmen
Voor de 1.8 remschijven heb je sowieso de brackets van een 1.8 nodig, dus meteen upgraden naar 11" schijven lijkt me handiger. Ik heb inmiddels ook de 11" schijven en het past net met 15"6.5J velgjes. Ton verkoopt zijn M-tuned brackets, weet niet of deze al verkocht zijn.

- DNRT Max5 kooi
Ik weet niet of de softtop dan kan blijven zitten en of deze uberhaupt nog dicht kan, idem voor een hardtop.

Verder, mooie plannen! Enkele linkjes:

http://www.miata.net/garage/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.miata.net/vb/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://clubroadster.net/vb_forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.miataturbo.net/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lightweightmiata.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door Dennis Cavallino » 02 okt 2009, 16:29

Verdelerkapje doe ik normaal standaard bij een beurtje, Mx5 heeft dat dus niet? Ok, scheelt weer 3 stuivers. :)

Met Max5 kooi bedoel ik dat 'ie niet is doorgelast, maar het kapje moet ivm dagelijks gebruik/parkeren wel dicht kunnen. Moet me daar nog in verdiepen, dat zal voorlopig geen prioriteit hebben.

@G Kolkman: Goedkoper, zuinig, en qua non-turbo tuning wel een leuk uitgangspunt. Mocht 't blok ooit in de soep lopen dan is swappen simpel. Als 't budget 't dan toelaat is swappen met 1.8 turbo een optie, maar ik zoek 't nu niet in vermogen, maar in de kicks op de kleine weggetjes hier in de buurt. Waarmee ik meteen Bert kan beantwoorden, want de E30 is daar niet goed geschikt voor, die is te snel (ja echt). De E30 heeft nog een goed/duur onderstel nodig + wat andere tweaks, maar mijn racemaatje heeft geen geld, ik ook niet. Dus word ik 'uitgekocht' zogezegd en kan dan straks ook af en toe een race meepikken net als mijn racemaatje die mede eigenaar van 't ding blijft. Het scheelt me plek in mijn garage en de Mx5, daar loop ik makkelijker omheen.

Gebruikersavatar
G Kolkman
Berichten: 2636
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Locatie: Eindhoven

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door G Kolkman » 02 okt 2009, 16:35

De keus is wel ruimer uiteraard maar als je een beetje zoekt kun je ook wel een 1.8 voor een geschikte prijs vinden, ik verbaas me er soms echt over wat sommigen nog durven vragen. Ok, de mijne is niet de allernetste maar 800 euro meer voor een auto die 3 jaar ouder is, meer km's heeft en een 1.6 heeft dan denk ik echt 'huh' :| . Gevolgd door een :mrgreen: .

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door RobS » 02 okt 2009, 16:36

Ik zou toch voor de 1.8 gaan, het is namelijk niet zo dat alleen het blokje anders is. De 1.8 heeft al de grotere remmen en een flink aantal verstevigingen standaard die de 1.6 mist, kortom, de 1.8 is een betere basis en hoeft niet duurder te zijn dan een 1.6.

Gebruikersavatar
G Kolkman
Berichten: 2636
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Locatie: Eindhoven

Re:

Bericht door G Kolkman » 02 okt 2009, 16:47

Rebel schreef:Ik zou die dozen met spullen maar niet te lang op de "kinderkamer" laten staan. Voor je het weet kun je daar gaan verfen :D
Offtopic, waar is dit member gebleven? Volop posten (3300) en *ineens* weg :hmmm: ?

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Re:

Bericht door Michel P » 02 okt 2009, 16:52

G Kolkman schreef:
Rebel schreef:Ik zou die dozen met spullen maar niet te lang op de "kinderkamer" laten staan. Voor je het weet kun je daar gaan verfen :D
Offtopic, waar is dit member gebleven? Volop posten (3300) en *ineens* weg :hmmm: ?
Opgenomen in een inrichting :bag:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Het beste paard van stal?

Bericht door Michel P » 02 okt 2009, 16:55

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Dennis :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://www.autowereld.nl/mazda/mx-5/1.8 ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast