Gisteren naar een nieuw huis wezen kijken. En dat gaan we doen en is meteen rond!
Het appartement waar we nu in woonden was tijdelijk (stond te koop) en is per 1 oktober van een andere eigenaar. Wij gaan 1 augustus al ons nieuwe huis in. Aangezien ik inmiddels in Den Haag werk (en ons kantoor daar ook naartoe verhuis) was de keuze makkelijk. Geen files meer, want ik kijk vanuit ons balkon aan de voorkant van het huis uit op de achtertuin van kantoor
Super relaxed. Geen files meer. Lopend naar mijn werk. De locatie is echt perfect. Supermooie buurt op randje centrum met alles in de buurt wat je nodig hebt om de hoek (incl. goeie garage waar de auto's in onderhoud zijn).
Het nieuwe huis is een stuk groter en heeft 2 verdiepingen (Maisonette). Een 'eigen' parkeerplaats had ik al op 10 meter van kantoor en huis, maar nu kan de 325 onder het huis staan op een afgeschermd plekje met direct erachter de berging. Alles bij de hand dus. Geen gesleutel meer op vreemde locaties. Heerlijk.
Eerst 1 augustus verhuizen (in juli wordt het verbouwd met o.a. nieuwe keuken) en daarna eindelijk op vakantie. We geven daarna wel een keer een housewarming