Met garantie....Rebel schreef:Met garantie ?![]()

Maar je vertelde zelf ook dat warmrijden of netjes afkoelen niet aan jou besteedt was. En ken wel meer blokjes die door ABT opgeblazen zijn. Vraag maar aan Edwin, die kan er wel een boekje voor opendoen.Rico v Velzen schreef:
Chippen is een risico nemen, het is aan jezelf om te bepalen hoe groot die risico's zijn. Ik heb zelf een keer een ABT gechipt S3 blok bij 80K km's opgeblazen
Deze ervaring heeft me doen besluiten om niet meer een een motor te chippen.
eh Tristan ik denk dat je me met iemand anders door de war haalt, want als er wel iemand is die altijd de boel netjes warmrijd ben ik het wel, en de turbo liet ik altijd een minuutje nadraaien.Tristan schreef:Maar je vertelde zelf ook dat warmrijden of netjes afkoelen niet aan jou besteedt was. En ken wel meer blokjes die door ABT opgeblazen zijn. Vraag maar aan Edwin, die kan er wel een boekje voor opendoen.Rico v Velzen schreef:
Chippen is een risico nemen, het is aan jezelf om te bepalen hoe groot die risico's zijn. Ik heb zelf een keer een ABT gechipt S3 blok bij 80K km's opgeblazen
Deze ervaring heeft me doen besluiten om niet meer een een motor te chippen.
Natuurlijk kan hij geen garantie geven. dan moet hij verantwoording dragen voor iets waar hij geen invloed op heeft. stel dat er een productiefout in een motoronderdeel zit. Dat zou betekenen dat een fout van VAG hem aangerekend kan worden. niet logisch.Rebel schreef:
Dit was ook wel te verwachten want er is niks over terug te vinden op zijn site of waar dan ook.
Er zijn een aantal dealers zoals edwin die de fabrieks garantie over nemen.Rico v Velzen schreef:Natuurlijk kan hij geen garantie geven. dan moet hij verantwoording dragen voor iets waar hij geen invloed op heeft. stel dat er een productiefout in een motoronderdeel zit. Dat zou betekenen dat een fout van VAG hem aangerekend kan worden. niet logisch.Rebel schreef:
Dit was ook wel te verwachten want er is niks over terug te vinden op zijn site of waar dan ook.
Hehe...eindelijk. Ga je zeker geen spijt van krijgen. Ga je zelf naar JD of laat je de software installeren bij Edwin? Ik laat de Milltek plaatsen bij Edwin en dan zelf naar JD, kan die meteen op de rollenbank. En laat meteen mijn TC aanpassen op het hogere vermogen.sven deutschmann schreef:dat rustiger optrekken zal in december wel weer over zijn![]()
heb vandaag contact gehad met Edwin vdV en 2 dec gaat de gti eraan geloven!
besloten voor miltek+chippen dus ben heel erg benieuwd naar het resultaat ervan
Ja, dat kan hij. Ik heb dit ook met Ed afgesproken. Je kan dan ook de software ook op maat laten schrijven, dus geen standaard programma.sven deutschmann schreef:laat het aan Edwin over maar wat je zegt is natuurlijk wel een leuke optie ivm rollenbank!
weet niet of Edwin dit voor mij kan arrangeren?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten