Golf 5 GTI TFSI update: new winter rimms
-
Golf 5 GTI TFSI update: new winter rimms
op 30 juni 06 heb ik bij VW de koop van bovenstaande afgesloten. nu was ik vandaag bij VW en morgen zou ik de auto kunnen ophalen.
helaas wordt dit pas volgende week vrijdag dus behoorlijk balen na zo'n lange wachttijd al gehad te hebben.
wilde graag een leuke kleinere auto hebben voor dagelijks en waar ik eens af en toe een rondje Ring mee kan doen vandaar de keuse wat de GTI betreft. ook speelt hier natuurlijk mijn GTI voorliefde sterk in mee
hoop dat ik er veel plezier van ga beleven en zo dus de M3 alleen voor circuit kan gebruiken
extra optie's:
black magic pearl effect
18 inch detroit
donkere ramen rondom
vienna topsport leder
VW sound met 10 speakers en versterker + mp3
uitgebreide boardcomputer
climatronic
winterpakket
enz..
helaas wordt dit pas volgende week vrijdag dus behoorlijk balen na zo'n lange wachttijd al gehad te hebben.
wilde graag een leuke kleinere auto hebben voor dagelijks en waar ik eens af en toe een rondje Ring mee kan doen vandaar de keuse wat de GTI betreft. ook speelt hier natuurlijk mijn GTI voorliefde sterk in mee
hoop dat ik er veel plezier van ga beleven en zo dus de M3 alleen voor circuit kan gebruiken
extra optie's:
black magic pearl effect
18 inch detroit
donkere ramen rondom
vienna topsport leder
VW sound met 10 speakers en versterker + mp3
uitgebreide boardcomputer
climatronic
winterpakket
enz..
Laatst gewijzigd door sven deutschmann op 09 nov 2006, 21:29, 2 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Arthur
- Auto: Nr.51
Goede keuze, vind zelf dat donkergrijze mooier.
Nu nog ff chippen natuurlijk
[img:200:200]http://www.holland-at-home.nl/images/Cr ... aprika.jpg[/img]
Nu nog ff chippen natuurlijk

[img:200:200]http://www.holland-at-home.nl/images/Cr ... aprika.jpg[/img]
-
ghehe bedankt.. foto's volgen natuurlijk zo snel ie voor de deur staat
ben zelf ook zeer benieuwd naar de ervaringen wat ik ermee ga maken.. heb hem namelijk blind gekocht!
chippen staat opt program zosnel ie ingereden is(al is dit niet noodzakelijk maar voor mijn gevoel prettiger) en zal rond de 250pk en 360nm op moeten leveren. ook komt naderhand een dikkere 3 inch downpipe erop met freeflow uitlaat. in toekomst mocht ie bevallen misschien nog wel een dikkere ic en turbo!
hoop dat je gelijk hebt Rico want de prijs die ik ervoor betaal ligt met al die optie's nog ver beneden de standaardprijs in nl dus dan ist helemaal toppie
ben zelf ook zeer benieuwd naar de ervaringen wat ik ermee ga maken.. heb hem namelijk blind gekocht!
chippen staat opt program zosnel ie ingereden is(al is dit niet noodzakelijk maar voor mijn gevoel prettiger) en zal rond de 250pk en 360nm op moeten leveren. ook komt naderhand een dikkere 3 inch downpipe erop met freeflow uitlaat. in toekomst mocht ie bevallen misschien nog wel een dikkere ic en turbo!
hoop dat je gelijk hebt Rico want de prijs die ik ervoor betaal ligt met al die optie's nog ver beneden de standaardprijs in nl dus dan ist helemaal toppie

-
-
geloof dat ze standaard al traktioncontroll hebben of iets dergelijks.. of deze goed is kom ik nog wel achter
de prijs valt me idd wel mee zou het rond dat doen zijn!
proefritje zou idd mooi zijn om de verschillen duidelijk te voelen, heb zelf extra voor de handbak gekozen omdat ik het persoonlijk leuker vind rijden

de prijs valt me idd wel mee zou het rond dat doen zijn!
proefritje zou idd mooi zijn om de verschillen duidelijk te voelen, heb zelf extra voor de handbak gekozen omdat ik het persoonlijk leuker vind rijden
- Tristan
Die TC van JD is geen standaard TC. Deze werk met de onsteking, ipv elektronisch. Hierdoor heb je geen vermogensverlies als je TC ingrijpt. Je hebt ook verschillende standen zoals: Race, Wet, etc. Dit is wel een extra optie. Je krijgt dan ook een display in je dashboard.
Zie: http://www.xs4all.nl/~jdengine/html/A-T-feb06-2.pdf
Zie: http://www.xs4all.nl/~jdengine/html/A-T-feb06-2.pdf
-
-
-