/offtopic
Radiateur, oliekoeler, blok, bak, spruitstuk, uitlaat, computer, tellerbak, cardanas, veerpoten compleet, subframeversterking voor & achter, aandrijfassen, diff... En dan ben je er zo ongeveerMartijn Koevoets schreef:De vraag was meer wat er aan een E36 328i moet gebeuren om er motorisch/technisch grotendeels een nette M3 van te maken.
GarreTT schreef:Volgens mij wist hij het gisteren eigenlijk al wel
Joh, integendeel. Je moet wat voorzichtiger zijn bij drempels (niet door de hoogte maar doordat het wat stugger is) maar verder geeft het alleen maar meer plezier. En je kunt er nog makkelijk dagelijkse meters mee maken.Knot schreef: Zal even duren voordat het eronder zit allemaal maar dan zou het toch wel ietswat beter moeten rijden. Op straat wellicht minder maar dan concentreren we wel op de avondjes sturen als iedereen slaapt en op de circuitdagen.
Ik heb ook coilovers achter, in combinatie met de versterkte torens en de topmounts. Geen geklapper na tig 1000 km's.Knot schreef:Tom,
Had jij nog de lage veren achter op de draagarm of ook al coilover? Dat is eigenlijk het enige waar ik een beetje een dubbel gevoel bij heb. Misschien wel moeilijk afstellen die lage veren kwa hoogte (niet stelbaar/schroefbaar) maar wel minder kans op doorscheuren...
Productnaam: Onderstel E36 RS
Artikelnummer: 31313629
Productomschrijving: 320i - 328i ( Sedan en Coupe.)
Prijs: van € 2046,80 voor € 1069,81
Gebruikers op dit forum: HarryC en 14 gasten