geluid hard zetten dan hoor je wat meer dingen.
[24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
je hoorde wel wat tikken dus gas was al los..is afremmen op motor..tikje iets op rem zo lijkt het te horen en te veel grip rechts voor en lichter worden achter is iets te weinig grip daardoor achter zo lijkt het...maar tis meer een combiinatie van... 
geluid hard zetten dan hoor je wat meer dingen.
geluid hard zetten dan hoor je wat meer dingen.
-
944 guy
- Berichten: 315
- Lid geworden op: 19 aug 2007, 17:26
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
Wat zeg je nou
Iets netter formuleren
Maar je bedoelt gewoon dat ie toch bij wilde remmen en daardoor de achterkant los kwam 
In mijn geval heb ik volgens mij niet gas gelost halverwege de bocht en was de auto gewoon te licht van achteren.
Iets netter formuleren
In mijn geval heb ik volgens mij niet gas gelost halverwege de bocht en was de auto gewoon te licht van achteren.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
klopt wel, je had het gas al los voor de bocht...echter door insturen e nog steeds gas los kreeg je rechtsvoor veel druk/grip en achter omdat je nog gas los had is afremmen werd dat ineens licht omdat je voor grip had en het lijkt aan de tik te horen dat je ff een tikke ergens op een pedaal gaf....944 guy schreef:Wat zeg je nou![]()
Iets netter formulerenMaar je bedoelt gewoon dat ie toch bij wilde remmen en daardoor de achterkant los kwam
In mijn geval heb ik volgens mij niet gas gelost halverwege de bocht en was de auto gewoon te licht van achteren.
-
944 guy
- Berichten: 315
- Lid geworden op: 19 aug 2007, 17:26
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
Ja maar dat was mijn filmpje niet he
Die komt nog wel een keer, maar dan wel de gekuiste kind- en gelovig-persoon vriendelijke versie 
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
in dat filmpje lijkt het bij 02:21? gas los voor de bocht...en bij 02:23<>24 een tikje hoor je dan...net of iemand een teentje rem? geeft als reactie van gaat iets te snel qua gevoel.
-
m@rco
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
Aha op die manier, wij dachten dat jullie daar 2 fast 2 furious op afspeelden of http://www.routenet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Marco, dat hoort bij onze zelf-gebouwde datalogging systeem! Vooralsnog alleen GPS positie (en dus snelheid) en wat versnellingssensoren. Maar in de toekomst willen wij hier ook wielsnelheden, toerental, stuuruitslag en joost mag weten wat nog meer aan vasthangen (tsja, mn broer en ik zijn allebei technisch en universitair opgeleid...). We gaan nog een simpele mount maken voor de laptop maar voorlopig is het nog even vasthouden.
We kunnen in ieder geval zo de Gkrachten behorende bij de crash nalezen Wij hebben inderdaad gevraagd naar waar we de pit in konden rijden. Eerste keer op Assen en dan zo eindigen
-
Luco
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
Rene, niet om te katten, maar zou je je posts niet een paar keer lezen voor je op verzend drukt?GTRene schreef:je hoorde wel wat tikken dus gas was al los..is afremmen op motor..tikje iets op rem zo lijkt het te horen en te veel grip rechts voor en lichter worden achter is iets te weinig grip daardoor achter zo lijkt het...maar tis meer een combiinatie van...
geluid hard zetten dan hoor je wat meer dingen.
Er is soms echt geen touw aan vast te knopen
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
Vaag brein, daar komt het vanluco hornsveld schreef:Rene, niet om te katten, maar zou je je posts niet een paar keer lezen voor je op verzend drukt?GTRene schreef:je hoorde wel wat tikken dus gas was al los..is afremmen op motor..tikje iets op rem zo lijkt het te horen en te veel grip rechts voor en lichter worden achter is iets te weinig grip daardoor achter zo lijkt het...maar tis meer een combiinatie van...
geluid hard zetten dan hoor je wat meer dingen.
Er is soms echt geen touw aan vast te knopen
trouwens bij deze man was ook geen touw aan vast te knopen....
uiteindelijk toch gelukt
-
944 guy
- Berichten: 315
- Lid geworden op: 19 aug 2007, 17:26
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
Haha ja, we zaten al een beetje te kloten:m@rco schreef: Aha op die manier, wij dachten dat jullie daar 2 fast 2 furious op afspeelden of http://www.routenet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
ga over 200 meter... ga over 100 me... ga over..., indien mogelijk keer om
U rijdt boven de maximum snelheid!
Ga over 200 meter rechts en dan direct links!
-
ChrisA
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 16 jul 2009, 20:32
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
Wow, hele discussie om die slipGTRene schreef:je hoorde wel wat tikken dus gas was al los..is afremmen op motor..tikje iets op rem zo lijkt het te horen en te veel grip rechts voor en lichter worden achter is iets te weinig grip daardoor achter zo lijkt het...maar tis meer een combiinatie van...
geluid hard zetten dan hoor je wat meer dingen.
Eerlijk gezegt heb ik geen idee waarom hij initieel uitbrak, ging toen ook zo verdomd snel.... De banden zijn r888jes(goed op temp en op spanning) dus daar ligt het niet volgens mij niet aan. Stuur wel wat te vroeg in en loop wat te hannissen met m'n stuur. Verder wel voor het insturen gas gelift maar niet helemaal los. Rem (volgens mij, ging zo snel) niet aangeraakt tot na de contraslip....
Dus als iemand het weet mag die het zeggen
Anyway ben blij dat het allemaal goed af liep anders stond ik gebroederlijk naast 994 guy z'n beemert
-
944 guy
- Berichten: 315
- Lid geworden op: 19 aug 2007, 17:26
Re: [24-8-2009] Vrijrijden assen [dB meetgegevens inside]
Haha, nu ik er aan denk, heb ik je nog dwars horen gaan
We keken allemaal op van 'goh, dr zal toch geen tweede zijn die nu de vangrail in gaat?' Gelukkig viel het mee!
