geluid hard zetten dan hoor je wat meer dingen.
klopt wel, je had het gas al los voor de bocht...echter door insturen e nog steeds gas los kreeg je rechtsvoor veel druk/grip en achter omdat je nog gas los had is afremmen werd dat ineens licht omdat je voor grip had en het lijkt aan de tik te horen dat je ff een tikke ergens op een pedaal gaf....944 guy schreef:Wat zeg je nou![]()
Iets netter formulerenMaar je bedoelt gewoon dat ie toch bij wilde remmen en daardoor de achterkant los kwam
In mijn geval heb ik volgens mij niet gas gelost halverwege de bocht en was de auto gewoon te licht van achteren.
Aha op die manier, wij dachten dat jullie daar 2 fast 2 furious op afspeelden of http://www.routenet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Marco, dat hoort bij onze zelf-gebouwde datalogging systeem! Vooralsnog alleen GPS positie (en dus snelheid) en wat versnellingssensoren. Maar in de toekomst willen wij hier ook wielsnelheden, toerental, stuuruitslag en joost mag weten wat nog meer aan vasthangen (tsja, mn broer en ik zijn allebei technisch en universitair opgeleid...). We gaan nog een simpele mount maken voor de laptop maar voorlopig is het nog even vasthouden.
We kunnen in ieder geval zo de Gkrachten behorende bij de crash nalezen Wij hebben inderdaad gevraagd naar waar we de pit in konden rijden. Eerste keer op Assen en dan zo eindigen
Rene, niet om te katten, maar zou je je posts niet een paar keer lezen voor je op verzend drukt?GTRene schreef:je hoorde wel wat tikken dus gas was al los..is afremmen op motor..tikje iets op rem zo lijkt het te horen en te veel grip rechts voor en lichter worden achter is iets te weinig grip daardoor achter zo lijkt het...maar tis meer een combiinatie van...
Vaag brein, daar komt het vanluco hornsveld schreef:Rene, niet om te katten, maar zou je je posts niet een paar keer lezen voor je op verzend drukt?GTRene schreef:je hoorde wel wat tikken dus gas was al los..is afremmen op motor..tikje iets op rem zo lijkt het te horen en te veel grip rechts voor en lichter worden achter is iets te weinig grip daardoor achter zo lijkt het...maar tis meer een combiinatie van...
Er is soms echt geen touw aan vast te knopen
Haha ja, we zaten al een beetje te kloten:m@rco schreef: Aha op die manier, wij dachten dat jullie daar 2 fast 2 furious op afspeelden of http://www.routenet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Wow, hele discussie om die slipGTRene schreef:je hoorde wel wat tikken dus gas was al los..is afremmen op motor..tikje iets op rem zo lijkt het te horen en te veel grip rechts voor en lichter worden achter is iets te weinig grip daardoor achter zo lijkt het...maar tis meer een combiinatie van...