Dit is de Reverso Sun Moon, gaaf is dat je hem om kunt draaien zodat je het schitterende binnenwerk ziet...
Hier nog de onbetaalbare Gyrotourbillon 2, meest gave techniek ooit in een klok imo:
klopt, breitling heeft op Basel een eigen uurwerk gepresenteerd. Een kolomwiel-chronograaf in de klassieke lay-out nog wel, mét datum. Dit itt tot de beroemde Rolex Daytona, die ze volgens een vriend van mij in hun dealer-info als grootste concurrent noemen.duifjes.com schreef:@Dale...is het zou ik heb laatst gelezen dat Breitling zijn eerste eigen uurwerk heeft ontworpen / gemaakt? dus die past nu pas in dat rijtje...
Ik ga ervan uit dat Oris niet een eigen"bouw" heeft?
Ik ook niet, speciaal gedaan voor jou. Zodat je niet gelijk een overdosis internet toegediend krijgt.duifjes.com schreef:Dubbel bericht weet niet hoe het bij jullie was maar ik kon steeds geen contact maken met DF
Ik ben niet helemaal thuis in de replica wereld. De Swatch Group is echter vrij strikt, dus ik vermoed dat zo'n replica-fabriek niet zo 1-2-3 een lading ETA uurwerken kan krijgen. De meeste van die uurwerken worden echter ook gewoon nagemaakt in China, dus tegenwoordig zit er meestal zo'n uurwerk in. In de tijd van de 'Geneve Rolex' (wie kent ze nog, echt goud, nep uurwerk en NIET door Rolex gemaakt) was dat overigens wel anders; daar zaten naar ik weet vaak wel zwitserse uurwerken in.duifjes.com schreef:Oke...duidelijk weet toch er iets van 8)
Maar die ETA uurwerken zitten toch ook altijd / vaak in imitatie klokken dan lees ik Rolex met ETA 7750 uurwerk...hoe zit dat dan?
Als ik dat zo lees kan een Rolex ETA kwalitatief net zo goed zijn als een orginele Oris?
dat is waarom steeds meer merken overstappen op eigen uurwerken. Klanten zijn de laatste tien jaar natuurlijk ook veel beter geïnformeerd en sommige dingen pikt/snapt men gewoon niet.zegmaarboris schreef:Dat ETA verhaal blijft ik lastig vinden trouwens. Ik was/ben aan het kijken voor een ander horloge. Idee was een IWC Aquatimer Chronograaf, mooi horloge. Toch klonk het als een afknapper dat er een bewerkt ETA caliber in zit. Een Oris die de helft kost en er ook leuk uit ziet heeft ook een bewerkt ETA caliber.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Fabian, frankie, HJ2, matthyssie, SlowCo en 7 gasten