En levert met een chippie ook 170pk schijnt het..
Als hij het dan toch goed wil doenNiall schreef:Je had gewoon een 2.0 16V turbo moeten kopen![]()
Niels schreef:Duidelijk![]()
En levert met een chippie ook 170pk schijnt het..
Is dat een beetje kwaliteit? PB me maar een prijsNiall schreef:Deze heb ik nog liggen:
Mag je voor weinig hebben. Moet ik nog even bij elkaar zoeken
Het wachten is een beetje op de bak waarvan het diff wordt versterkt. Af-fabriek zitter er klinken in die nog wel eens kapot gaan. Verwachte einddatum is 1 juni 2009 zodat ik nog mee naar CPZ kanindobesar schreef:Zo, weer flink bezig geweest Niels!![]()
Wat is de verwachte einddatum?
Z3 weg, VR6 weg en dan de nieuwe trend volgenallen schreef:En als de auto eindelijk af is, dan verkopen en een...![]()
![]()
Goed bezig. Benieuwd naar het eindresultaat, ooit. Spreek uit ervaring.
M coupe???????????? zou wel gaaf zijn!Niels schreef:Hele lichte loodjes hebben jullie het over zeker![]()
Ben d'r nog helemaal niet uit al maakt de Imola rode Z3 op marktplaats voor zeer scherp geld wel hebberig evenals een 968 voor 9K. Eerst maar op vakantie naar de US en dan nog eens kijken of er nog wat over is gebleven
Niels hier maar even verder over de VR6, om het draadje van Jan Visser niet te vervuilen.Niels schreef:Dat geldt voor de lengte van het hele traject. In F1 bv. gebruikt men dan ook kelken die in lengte varieeren en dat is dus na de gasklep. Op straat motoren kom je vaak variabele inlaat trajecten tegen die nog voor de gasklep werken. Volgens mij is dat ook zo bij jouw VR6SteV6 schreef:Als ik me niet vergis heeft de lengte van de buis voor je gasklep met name invloed op het koppel hoog of laag in de toeren. Lange buis is meer koppel bij lage toeren, korte buis is meer koppel bij hoge toeren ...
Maar wat een gaaf project Jan, ik zie het nu pas. Met name dit soort foto's ben ik dol op!
Stephan
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten