Tristan schreef:Ik zou naar zijn concert gaan in Londen, vooral omdat het wel eens zijn laatste concert kon zijn. Helaas mocht het niet zo zijn.![]()
Ben altijd groot fan geweest, naar Dangerous en History concert geweest.

Tristan schreef:Ik zou naar zijn concert gaan in Londen, vooral omdat het wel eens zijn laatste concert kon zijn. Helaas mocht het niet zo zijn.![]()
Ben altijd groot fan geweest, naar Dangerous en History concert geweest.
De dood van Michael Jackson betekent waarschijnlijk een enorme financiële strop voor AEG Live, het Britse entertainmentbedrijf dat de popster overhaalde tot een reeks van vijftig 'afscheidsconcerten' in de O2 Arena in Londen. Dagblad The Times raamde de schade voor AEG Live vrijdag op 350 miljoen euro.
De concertenreeks This is It zou beginnen op 13 juli en negen maanden duren. Volgens The Times bestond er bij verzekeraars weinig animo om het risico van afgelasting van de shows te dragen. Met name de fragiele gezondheid van de zanger baarde de ondernemingen zorgen. Daarop liet AEG Live weten dat het bereid was zelf het risico te dragen voor de shows.
De aankondiging van de rentree op de bühne van Jackson was begin dit jaar wereldnieuws. In eerste instantie zou het gaan om tien concerten, die in recordtempo uitverkocht raakten. Vervolgens werd het aantal geplande concerten uitgebreid naar vijftig.
Zo gezond leefden beiden natuurlijk niet, MJ zag er nu ook niet echt gezond uit........GTRene schreef:50? dacht dat ie ouder was R.I.P.
trouwens Elvis werd die niet 42? ook al zo jong en beide aan een hartaanval oid?
Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
Snipe schreef:Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
Wat Rico al zegt, heel veel eendagsvliegen. Spice Girls en al die Idols-types die iedereen na een jaar weer vergeten is. Sterren die over een langere periode populair zijn en hits scoren, misschien dat Robbie Williams er nog het dichtst bij in de buurt komt. Madonna en de Stones heb je nog steeds natuurlijk, en verder... 50cent?
U2.Nandor schreef:Laat ik voorop stellen dat ik MJ gewoon op afstand de grootste vind. Madonna is bijna net zo'n icoon. Beatles, Elvis zelfde verhaal.
Beyonce, nog niet. Whitney Houston had de potentie maar ook bij lange na niet gehaald. Wel drama, maar niet het goede drama............
Jay-Z wat mij betreft wel maar is niet mainstream genoeg.
Laten we inderdaad blij zijn dat we MJ hebben meegemaakt.
RIP
N.
en nog een keer erbijErnst Jan Dekker schreef:Altijd fan van Michael Jackson geweest!
R.I.P.
37 miljoen keer bekeken!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8" onclick="window.open(this.href);return false;
Coldplay misschien?Snipe schreef:Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
Wat Rico al zegt, heel veel eendagsvliegen. Spice Girls en al die Idols-types die iedereen na een jaar weer vergeten is. Sterren die over een langere periode populair zijn en hits scoren, misschien dat Robbie Williams er nog het dichtst bij in de buurt komt. Madonna en de Stones heb je nog steeds natuurlijk, en verder... 50cent?
Metin, hoe staat het met Frans Bauer in Turkije?Metchu schreef:nee nee echt niet! Die status die die bandjes hebben is niets vergeleken met MJ..
ik heb hier de papa en mama meter... Zij kennen al die "buitenlandse" bandjes niet en luisteren natuurlijk ook niet naar die meuk... Maar ECHTE wereldsterren kennen zij wel! En dat is wat een wereldster een wereldster maakt... zelfs mensen die niet naar hun luisteren of ergens in mongolië in een verlept dorp zit kent ze zelfs! Mijn opa, die al z'n hele leven in het dorp woont en geen eens een stereoinstallatie heeft kent MJ.... dat zegt imho genoeg... miezerige bandjes (vergeleken met MJ) zoals U2 of wat dan ook hebben dat niet... En daarom is HIJ de grootste ooit! (wellicht samen met Elvis e.d.)...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Eric Z, Google [Bot] en 4 gasten