Tristan schreef:Ik zou naar zijn concert gaan in Londen, vooral omdat het wel eens zijn laatste concert kon zijn. Helaas mocht het niet zo zijn.![]()
Ben altijd groot fan geweest, naar Dangerous en History concert geweest.
Michael Jackson R.I.P.
-
Xave30
Re: Michael Jackson R.I.P.
-
Xave30
Check deze video
http://www.foxnews.com/video/index.html ... d=playlist" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.foxnews.com/video/index.html ... d=playlist" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
50? dacht dat ie ouder was R.I.P.
trouwens Elvis werd die niet 42? ook al zo jong en beide aan een hartaanval oid?
trouwens Elvis werd die niet 42? ook al zo jong en beide aan een hartaanval oid?
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
De dood van Michael Jackson betekent waarschijnlijk een enorme financiële strop voor AEG Live, het Britse entertainmentbedrijf dat de popster overhaalde tot een reeks van vijftig 'afscheidsconcerten' in de O2 Arena in Londen. Dagblad The Times raamde de schade voor AEG Live vrijdag op 350 miljoen euro.
De concertenreeks This is It zou beginnen op 13 juli en negen maanden duren. Volgens The Times bestond er bij verzekeraars weinig animo om het risico van afgelasting van de shows te dragen. Met name de fragiele gezondheid van de zanger baarde de ondernemingen zorgen. Daarop liet AEG Live weten dat het bereid was zelf het risico te dragen voor de shows.
De aankondiging van de rentree op de bühne van Jackson was begin dit jaar wereldnieuws. In eerste instantie zou het gaan om tien concerten, die in recordtempo uitverkocht raakten. Vervolgens werd het aantal geplande concerten uitgebreid naar vijftig.
- Michel P
Zo gezond leefden beiden natuurlijk niet, MJ zag er nu ook niet echt gezond uit........GTRene schreef:50? dacht dat ie ouder was R.I.P.
RIP icoon, mens met bagage en musicaal een genie.
Michel
-
Shakes
Inderdaad,
they don't make music like this nowadays.
Van genie naar freak en weer naar genie.
Nan
they don't make music like this nowadays.
Van genie naar freak en weer naar genie.
Nan
-
Mike R32
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
RIP Michael.
Was een groot Jackson fan van mijn 7 t/m 20.
Off the Wall, Thriller, BAD de CD's van The Jackson, heb ze allemaal grijs gedraaid.
Was een groot Jackson fan van mijn 7 t/m 20.
Off the Wall, Thriller, BAD de CD's van The Jackson, heb ze allemaal grijs gedraaid.
-
Metchu
Ik ben blij dat ik deze man bewust heb meegemaakt. Net zoals een oudere generatie misschien erg blij was om Elvis bewust mee te maken. Wat Nandor zegt "they don't make music like this nowadays.", wie weet komt er nooit meer zo'n grote ster...
-
Roy
Werd er vanochtend mee wakker op het journaal. Veel albums van hem liggen... toch wel een shock zeg :o
R.I.P. Michael
R.I.P. Michael
- RVV
Metchu dat denk ik niet. Het is gewoon niet meer zo'n tijd. Nieuwe muziek is heel erg vluchtig geworden. 95% zijn eendagsvliegen qua hits.
Had persoonlijk nooit zoveel met Micheal Jackson, beetje wereldvreemd persoon, maar wel een icoon.
Muziek blijft voortleven, dus hij ook.
Had persoonlijk nooit zoveel met Micheal Jackson, beetje wereldvreemd persoon, maar wel een icoon.
Muziek blijft voortleven, dus hij ook.
- Snipe
Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
Wat Rico al zegt, heel veel eendagsvliegen. Spice Girls en al die Idols-types die iedereen na een jaar weer vergeten is. Sterren die over een langere periode populair zijn en hits scoren, misschien dat Robbie Williams er nog het dichtst bij in de buurt komt. Madonna en de Stones heb je nog steeds natuurlijk, en verder... 50cent?
-
Metchu
Daarom zeg ik ook, dat ik blij ben dat ik zo'n wereldster z'n muziek en alles eromheen bewust mee heb kunnen maken. Kan ik wellicht aan mijn kleinkinderen vertellen "er was in onze tijd..."... hahahahaha
Ik geloof ook niet dat er ZO'N ster met zoveel impact meer komt, maar ach wie weet... Daarom zeg ik het dus ook
Ik geloof ook niet dat er ZO'N ster met zoveel impact meer komt, maar ach wie weet... Daarom zeg ik het dus ook
-
EJGT3CS
Altijd fan van Michael Jackson geweest!
R.I.P.
37 miljoen keer bekeken!
http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8" onclick="window.open(this.href);return false;
R.I.P.
37 miljoen keer bekeken!
http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Shakes
Laat ik voorop stellen dat ik MJ gewoon op afstand de grootste vind. Madonna is bijna net zo'n icoon. Beatles, Elvis zelfde verhaal.
Beyonce, nog niet. Whitney Houston had de potentie maar ook bij lange na niet gehaald. Wel drama, maar niet het goede drama............
Jay-Z wat mij betreft wel maar is niet mainstream genoeg.
Laten we inderdaad blij zijn dat we MJ hebben meegemaakt.
RIP
N.
Beyonce, nog niet. Whitney Houston had de potentie maar ook bij lange na niet gehaald. Wel drama, maar niet het goede drama............
RIP
N.
- RutgerK
Het totaalpakket is inderdaad duidelijk veranderd. Er zijn genoeg DJ's en artiesten die misschien wel meer platen verkocht hebben en meer bezoekers bij concerten hebben gekregen. Diverse DJ's hebben een wereldwijde status, maar ook Coldplay, Pink, Eninem, 50cent, Celine Dion, R Kelly, Prodigy, Black Eyed Peas ...of misschien juist wel Bob Dylan, U2.
Volgens mij allemaal wereldwijde erg bekend maar de status van megaster hebben ze niet en past denk ik ook niet meer zo in deze tijd.
Volgens mij allemaal wereldwijde erg bekend maar de status van megaster hebben ze niet en past denk ik ook niet meer zo in deze tijd.
Snipe schreef:Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
Wat Rico al zegt, heel veel eendagsvliegen. Spice Girls en al die Idols-types die iedereen na een jaar weer vergeten is. Sterren die over een langere periode populair zijn en hits scoren, misschien dat Robbie Williams er nog het dichtst bij in de buurt komt. Madonna en de Stones heb je nog steeds natuurlijk, en verder... 50cent?
-
Mark
U2.Nandor schreef:Laat ik voorop stellen dat ik MJ gewoon op afstand de grootste vind. Madonna is bijna net zo'n icoon. Beatles, Elvis zelfde verhaal.
RIP
N.
- GTRene
en nog een keer erbijErnst Jan Dekker schreef:Altijd fan van Michael Jackson geweest!
R.I.P.
37 miljoen keer bekeken!![]()
tjonge dat was lang geleden dat ik het zag
-
Roy
Coldplay misschien?Snipe schreef:Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
-
Roy
Blijft een geweldig nummer...
-
Mike R32
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Curt Cobain
Jimmy Hendrix
Michael Jackson is toch echt wel de grootste icoon betreft popmuziek samen met John Lennon.
Jimmy Hendrix
Michael Jackson is toch echt wel de grootste icoon betreft popmuziek samen met John Lennon.
-
Tom
U2 en Coldplay not even close naar mijn idee 
-
Metchu
nee nee echt niet! Die status die die bandjes hebben is niets vergeleken met MJ..
ik heb hier de papa en mama meter... Zij kennen al die "buitenlandse" bandjes niet en luisteren natuurlijk ook niet naar die meuk... Maar ECHTE wereldsterren kennen zij wel! En dat is wat een wereldster een wereldster maakt... zelfs mensen die niet naar hun luisteren of ergens in mongolië in een verlept dorp zit kent ze zelfs! Mijn opa, die al z'n hele leven in het dorp woont en geen eens een stereoinstallatie heeft kent MJ.... dat zegt imho genoeg... miezerige bandjes (vergeleken met MJ) zoals U2 of wat dan ook hebben dat niet... En daarom is HIJ de grootste ooit! (wellicht samen met Elvis e.d.)...
ik heb hier de papa en mama meter... Zij kennen al die "buitenlandse" bandjes niet en luisteren natuurlijk ook niet naar die meuk... Maar ECHTE wereldsterren kennen zij wel! En dat is wat een wereldster een wereldster maakt... zelfs mensen die niet naar hun luisteren of ergens in mongolië in een verlept dorp zit kent ze zelfs! Mijn opa, die al z'n hele leven in het dorp woont en geen eens een stereoinstallatie heeft kent MJ.... dat zegt imho genoeg... miezerige bandjes (vergeleken met MJ) zoals U2 of wat dan ook hebben dat niet... En daarom is HIJ de grootste ooit! (wellicht samen met Elvis e.d.)...
-
Thommy
nee Roy denk dat deze ook in het lijstje staan van net niet... alleen al omdat je zelf al misschien zegt...................
verder word je nu helemaal dol gedraaid op de radio met MJ... vind het trouwens niet verkeerd :banaan:
verder word je nu helemaal dol gedraaid op de radio met MJ... vind het trouwens niet verkeerd :banaan:
-
Shakes
Best ever klaar
Thriller, sold 100 mil. 100 mil! Dit is groter dan Diana!
N.
Thriller, sold 100 mil. 100 mil! Dit is groter dan Diana!
N.
-
allen
Metin, hoe staat het met Frans Bauer in Turkije?Metchu schreef:nee nee echt niet! Die status die die bandjes hebben is niets vergeleken met MJ..