Michael Jackson R.I.P.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Xave30

Re: Michael Jackson R.I.P.

Bericht door Xave30 » 26 jun 2009, 09:20

Tristan schreef:Ik zou naar zijn concert gaan in Londen, vooral omdat het wel eens zijn laatste concert kon zijn. Helaas mocht het niet zo zijn. :(

Ben altijd groot fan geweest, naar Dangerous en History concert geweest.
:(

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 jun 2009, 09:35

Check deze video

http://www.foxnews.com/video/index.html ... d=playlist" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jun 2009, 10:30

50? dacht dat ie ouder was R.I.P.

trouwens Elvis werd die niet 42? ook al zo jong en beide aan een hartaanval oid?

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 26 jun 2009, 10:38

De dood van Michael Jackson betekent waarschijnlijk een enorme financiële strop voor AEG Live, het Britse entertainmentbedrijf dat de popster overhaalde tot een reeks van vijftig 'afscheidsconcerten' in de O2 Arena in Londen. Dagblad The Times raamde de schade voor AEG Live vrijdag op 350 miljoen euro.

De concertenreeks This is It zou beginnen op 13 juli en negen maanden duren. Volgens The Times bestond er bij verzekeraars weinig animo om het risico van afgelasting van de shows te dragen. Met name de fragiele gezondheid van de zanger baarde de ondernemingen zorgen. Daarop liet AEG Live weten dat het bereid was zelf het risico te dragen voor de shows.

De aankondiging van de rentree op de bühne van Jackson was begin dit jaar wereldnieuws. In eerste instantie zou het gaan om tien concerten, die in recordtempo uitverkocht raakten. Vervolgens werd het aantal geplande concerten uitgebreid naar vijftig.

Michel P

Bericht door Michel P » 26 jun 2009, 10:40

GTRene schreef:50? dacht dat ie ouder was R.I.P.

trouwens Elvis werd die niet 42? ook al zo jong en beide aan een hartaanval oid?
Zo gezond leefden beiden natuurlijk niet, MJ zag er nu ook niet echt gezond uit........

RIP icoon, mens met bagage en musicaal een genie.

Michel

Shakes

Bericht door Shakes » 26 jun 2009, 10:47

Inderdaad,

they don't make music like this nowadays.

Van genie naar freak en weer naar genie.

Nan

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 26 jun 2009, 11:16

RIP Michael.
Was een groot Jackson fan van mijn 7 t/m 20.
Off the Wall, Thriller, BAD de CD's van The Jackson, heb ze allemaal grijs gedraaid.

Metchu

Bericht door Metchu » 26 jun 2009, 11:24

Ik ben blij dat ik deze man bewust heb meegemaakt. Net zoals een oudere generatie misschien erg blij was om Elvis bewust mee te maken. Wat Nandor zegt "they don't make music like this nowadays.", wie weet komt er nooit meer zo'n grote ster...

Roy

Bericht door Roy » 26 jun 2009, 11:26

Werd er vanochtend mee wakker op het journaal. Veel albums van hem liggen... toch wel een shock zeg :o

R.I.P. Michael

RVV

Bericht door RVV » 26 jun 2009, 11:29

Metchu dat denk ik niet. Het is gewoon niet meer zo'n tijd. Nieuwe muziek is heel erg vluchtig geworden. 95% zijn eendagsvliegen qua hits.

Had persoonlijk nooit zoveel met Micheal Jackson, beetje wereldvreemd persoon, maar wel een icoon.

Muziek blijft voortleven, dus hij ook.

Snipe

Bericht door Snipe » 26 jun 2009, 11:40

Nandor schreef: they don't make music like this nowadays.
Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?

Wat Rico al zegt, heel veel eendagsvliegen. Spice Girls en al die Idols-types die iedereen na een jaar weer vergeten is. Sterren die over een langere periode populair zijn en hits scoren, misschien dat Robbie Williams er nog het dichtst bij in de buurt komt. Madonna en de Stones heb je nog steeds natuurlijk, en verder... 50cent?

Metchu

Bericht door Metchu » 26 jun 2009, 11:40

Daarom zeg ik ook, dat ik blij ben dat ik zo'n wereldster z'n muziek en alles eromheen bewust mee heb kunnen maken. Kan ik wellicht aan mijn kleinkinderen vertellen "er was in onze tijd..."... hahahahaha

Ik geloof ook niet dat er ZO'N ster met zoveel impact meer komt, maar ach wie weet... Daarom zeg ik het dus ook

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 26 jun 2009, 11:45

Altijd fan van Michael Jackson geweest!
R.I.P.

37 miljoen keer bekeken! :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8" onclick="window.open(this.href);return false;

Shakes

Bericht door Shakes » 26 jun 2009, 11:47

Laat ik voorop stellen dat ik MJ gewoon op afstand de grootste vind. Madonna is bijna net zo'n icoon. Beatles, Elvis zelfde verhaal.

Beyonce, nog niet. Whitney Houston had de potentie maar ook bij lange na niet gehaald. Wel drama, maar niet het goede drama............
Jay-Z wat mij betreft wel maar is niet mainstream genoeg.

Laten we inderdaad blij zijn dat we MJ hebben meegemaakt.

RIP

N.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 26 jun 2009, 11:52

Het totaalpakket is inderdaad duidelijk veranderd. Er zijn genoeg DJ's en artiesten die misschien wel meer platen verkocht hebben en meer bezoekers bij concerten hebben gekregen. Diverse DJ's hebben een wereldwijde status, maar ook Coldplay, Pink, Eninem, 50cent, Celine Dion, R Kelly, Prodigy, Black Eyed Peas ...of misschien juist wel Bob Dylan, U2.

Volgens mij allemaal wereldwijde erg bekend maar de status van megaster hebben ze niet en past denk ik ook niet meer zo in deze tijd.

Snipe schreef:
Ik zat er net aan te denken. Vroeger had je The Beatles, Rolling Stones, Frank Sinatra, Elvis, Madonna, Michael Jackson, allemaal mega-sterren. Wat heb je nu nog wat er een beetje in de buurt komt?

Wat Rico al zegt, heel veel eendagsvliegen. Spice Girls en al die Idols-types die iedereen na een jaar weer vergeten is. Sterren die over een langere periode populair zijn en hits scoren, misschien dat Robbie Williams er nog het dichtst bij in de buurt komt. Madonna en de Stones heb je nog steeds natuurlijk, en verder... 50cent?

Mark

Bericht door Mark » 26 jun 2009, 11:53

Nandor schreef:Laat ik voorop stellen dat ik MJ gewoon op afstand de grootste vind. Madonna is bijna net zo'n icoon. Beatles, Elvis zelfde verhaal.

Beyonce, nog niet. Whitney Houston had de potentie maar ook bij lange na niet gehaald. Wel drama, maar niet het goede drama............
Jay-Z wat mij betreft wel maar is niet mainstream genoeg.

Laten we inderdaad blij zijn dat we MJ hebben meegemaakt.

RIP

N.
U2.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jun 2009, 11:54

Ernst Jan Dekker schreef:Altijd fan van Michael Jackson geweest!
R.I.P.

37 miljoen keer bekeken! :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8" onclick="window.open(this.href);return false;
en nog een keer erbij :wink:
tjonge dat was lang geleden dat ik het zag :D brings back memories.

Roy

Bericht door Roy » 26 jun 2009, 12:06

Snipe schreef:

Coldplay misschien?

Roy

Bericht door Roy » 26 jun 2009, 12:11

Blijft een geweldig nummer...

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 26 jun 2009, 12:12

Curt Cobain
Jimmy Hendrix

Michael Jackson is toch echt wel de grootste icoon betreft popmuziek samen met John Lennon.

Tom

Bericht door Tom » 26 jun 2009, 12:12

U2 en Coldplay not even close naar mijn idee :)

Metchu

Bericht door Metchu » 26 jun 2009, 12:14

nee nee echt niet! Die status die die bandjes hebben is niets vergeleken met MJ..

ik heb hier de papa en mama meter... Zij kennen al die "buitenlandse" bandjes niet en luisteren natuurlijk ook niet naar die meuk... Maar ECHTE wereldsterren kennen zij wel! En dat is wat een wereldster een wereldster maakt... zelfs mensen die niet naar hun luisteren of ergens in mongolië in een verlept dorp zit kent ze zelfs! Mijn opa, die al z'n hele leven in het dorp woont en geen eens een stereoinstallatie heeft kent MJ.... dat zegt imho genoeg... miezerige bandjes (vergeleken met MJ) zoals U2 of wat dan ook hebben dat niet... En daarom is HIJ de grootste ooit! (wellicht samen met Elvis e.d.)...

Thommy

Bericht door Thommy » 26 jun 2009, 12:15

nee Roy denk dat deze ook in het lijstje staan van net niet... alleen al omdat je zelf al misschien zegt................... :wink:

verder word je nu helemaal dol gedraaid op de radio met MJ... vind het trouwens niet verkeerd :banaan:

Shakes

Bericht door Shakes » 26 jun 2009, 12:15

Best ever klaar

Thriller, sold 100 mil. 100 mil! Dit is groter dan Diana!

N.

allen

Bericht door allen » 26 jun 2009, 12:17

Metchu schreef:nee nee echt niet! Die status die die bandjes hebben is niets vergeleken met MJ..

ik heb hier de papa en mama meter... Zij kennen al die "buitenlandse" bandjes niet en luisteren natuurlijk ook niet naar die meuk... Maar ECHTE wereldsterren kennen zij wel! En dat is wat een wereldster een wereldster maakt... zelfs mensen die niet naar hun luisteren of ergens in mongolië in een verlept dorp zit kent ze zelfs! Mijn opa, die al z'n hele leven in het dorp woont en geen eens een stereoinstallatie heeft kent MJ.... dat zegt imho genoeg... miezerige bandjes (vergeleken met MJ) zoals U2 of wat dan ook hebben dat niet... En daarom is HIJ de grootste ooit! (wellicht samen met Elvis e.d.)...
Metin, hoe staat het met Frans Bauer in Turkije?

Plaats reactie