Scooby Leo schreef:Geweldige auto Stephane
Ik heb gisteren een aantal rondjes samen met jou opgereden op CPZ en dit ging erg lekker.
Heel mooi om te zien is dat je de auto continu aan het corrigeren bent
Ik liet je na een aantal ronden voorbij omdat ik niet zeker wist of je nu wel of niet sneller dan ik was. Maar het ging redelijk gelijk op.
Succes met deze Elise
gr Leo
Dank je, Leo. Ik vond het ook erg leuk om die laatste ronden samen op te rijden en het verschil was inderdaad erg klein. Echt gaaf om jouw auto ook te zien bewegen over de wielen. Is altijd mooi om te zien hoe een auto werkt tijdens het rijden met het onderstel, de banden en de carrosserie. Grappig om te horen van het corrigeren

Ik moest ook wel echt werken om dat tempo te kunnen rijden en dan is een Elise ook erg
rewarding om te rijden. Het is allemaal puur en ongefilterd en jij bent degene die bepaalt wat er gebeurt.
En dat is waar het mij om draait: pure driving fun
allen schreef:Er is altijd baas boven baas en ik vind je huidige wagen gewoon erg mooi. Torretje is ook voldoende sterk imho.

True. Ik vind deze ook erg mooi en dat blijf ik ook vinden. Ik zou wel bijvoorbeeld eens een 111R (Toyota) of een Elise SC willen proberen om te kijken wat voor verschil dat maakt.
allen schreef:Je kunt natuurlijk altijd overwegen om weer eens zo'n motorproject te doen.

Ja, dat is leuk! Laat ik nog een keer 1,5 jaar niet van mijn auto kunnen genieten

Als ik er al aan terugdenk