Gelijk een beetje het verhaal van het ophalen erbij, want dat is ook wel leuk om te vertellen

Die schoenen draag ik al 10 jaar en het zijn ook ultiem prettige schoenen om mee auto te rijden. Maar dat even terzijde

Vervolgens vanaf Stansted de trein gepakt naar Tottenham Hale. Vanaf daar weer met de underground naar Victoria Station.
Buiten bij Victoria Station snel even een koffie gescoord, want ik moest nog een uur met de trein naar Maidstone East.
Uiteraard lekker 1e klas, want we gaan natuurlijk niet in de spits tussen al die dikke Engelsen zitten

De reis inclusief 2x overstappen was nog best lang (2,5 uur), maar goed uit te houden. Uiteindelijk dan aangekomen bij Maidstone East, vlakbij Lipscomb Lotus. De dealer waar mijn Elise klaar stond

Daar aangekomen Paul gebeld, de verkoper. Hij zou zorgen dat ik werd opgehaald vanaf het station. Dit hadden we al afgesproken. Omdat Lipscomb ook een Volvo en Fiat dealer is, was ik benieuwd waar de 'ophaal-persoon' mee zou komen. Maar Paul had al tegen hem gezegd: "Pak maar een Lotus, dan herkent hij je meteen."
En ja, zo'n gele Exige S is natuurlijk moeilijk over het hoofd te zien. Instappen met nog wat bagage blijft een uitdaging, maar daar ga ik wel aan wennen

Toen werd het natuurlijk spannend. Want dat was pas de eerste keer dat ik mijn auto ook echt zou zien. Kan me voorstellen dat mensen je voor gek verklaren, maar na uitgebreide gesprekken met Paul had ik er alle vertrouwen in. En dat bleek ook terecht.
Hij ziet er echt perfect uit. Hij was netjes gepoetst, zowel interieur als exterieur. Ook het dak ziet er echt super uit, als nieuw. Ze hebben er zelfs nog een nieuwe Blaupunkt DAB (Digital Audio Broadcast) radio er in gezet in plaats van de Sony met CD-wisselaar, omdat die helemaal gaar was. Hieronder de foto's:
Uiteraard ook foto's gemaakt van de 2 Eleven die binnen stond. Deze was trouwens net verkocht aan een (de) Belgische Lotus verhandelaar:
Verder dan nog de safety car voor Lotus on Track, de circuitclub voor Lotusrijders. Daar ben ik trouwens zelf ook al lid van geworden, dus daarmee ga ik ook nog wat circuitdagen pakken

Het is trouwens een Europa, voor degenen die dat nog niet doorhadden.
Dan ook nog een ultiem strakke witte Exige S, met supermooie Probax stoelen met gaten voor 4-punts gordels. Nog even geïnformeerd wat die stoelen kosten, maar dat gaat ruim richting de €2500 of iets in die regionen. Dat vind ik toch aan de kostbare kant.
Goed, hiermee sluit ik deel 1 af. Ben nu wederom redelijk gaar, want vandaag ook weer een lange dag gehad. Alleen vanavond heel laat nog even een half uurtje kunnen rondtoeren in de Elise, want de rest van de dag andere (ook leuke

Morgen deel 2, so stay online to keep yourself updated