VLA schreef:Ik had een keertje witte rook uit mijn uitlaat. Ik bezorgd dus ik naar de stealer. Gingen ze "controleren" of er rook uit de uitlaat kwam, rekening van 150 euro. Hadden ze wat proefritjes gemaakt in mijn auto (2 uur ofzo??) en achteraf niks kunnen constateren. Ga er ook echt nooit meer naartoe.

Oh...das lekker...lekker in je auto scheuren en constanteren wat jij ook hebt geconstateerd en je laten betalen daarvoor
Trouwens ik was ook heel boos toen met men hartge en die koplampen de steuntjes hadden ze afgebroken en niks gezegd...
Gelukkig is dat verholpen(na eerst heeeeel boos te worden omdat zo'n vent gewoon loog) en verder drama uitgebleven anders had ik het er ook niet bij laten zitten.
Dus mijn verhaal van de Hartge reparatie is heel professioneel toch nog tot een goed einde gekomen

blij van want vind het wel prettig een dealer in de buurt te hebben, maar je moet zeker altijd alert blijven en soms ff van je laten horen dat je niet alles zomaar slikt
Nu nog een ander verhaal van de Saxo...de schroefset

ik heb er nog steeds niet mee kunnen rijden, ja in het dorp en de rest staat ie eigenlijk vanaf half Februari bij een garage die van alles geprobeerd heeft om die set goed werkend te krijgen...en ik was hem voor de deur ff kwijt maar zij werden er ook gek van en SKG zei ja tis niet goed gemonteerd kwam vaker voor dus hup hun weer dat ding uit elkaar maar nog niet goed werkend...slaat door dus veels te slappe voorveren, en dus nooit goed te krijgen waarschijnlijk

dus SKG maar weer gebeld, ja die Sven werkt hier niet meer...maar mocht 5 juni komen om te kijken wat ze konden doen...maar heb al horror verhalen gelezen op het net laatst dus wacht af...damn nu zit ik al bijna 3 maand met een mooie Saxo VTS 1.6 die ik voor nood ff kocht maar helemaal niet mee heb kunnen rijden maar al een paar duizend in heb geïnvesteerd en weg moet wie oh wie koopt hem, natuurlijk wordt de nwe schroefset eerst oke gemaakt (sterkere veren ofzo)
zo das ook weer van me af geschreven