Er zit wel wat in om het ALPINA logo te monteren. Rene je hebt een punt wat betreft dat kenteken verhaal

Alleen dan moet het wel in het totaal plaatje passen.
Dit is een groene auto (ALPINA GRUN II is net zo apart als ALPINA BLAU overigens) met chrome raamlijsten. Toch meer bedoeld om een sjieke auto neer te zetten. Dus ik weet niet of een detail als het ALPINA logo hierbij past. Maar ik vind het wel bij ALPINA BLAU Coupe met hoogglansshadow line dus een toch meer een wat sportiever ogende auto. Maargoed misschien zitten ze er toch over een tijdje wel op....
Weet iemand trouwens een gepaste oplossing voor die afgrijselijk lelijke grote zijspiegels? E90 ///M3 spiegels monteren?
En mn vader en ik vinden ook dat de auto iets te hoog op zn poten staat. Dat is omdat het een ALLRAD is waarvoor we bewust hebben gekozen. Maar WAAROM zet BMW/ALPINA de auto iets hoger? Voor bodemvrijheid of voor ruimte voor de aandrijfassen? Zou je de ALLRAD kunnen verlagen dmv bijv de originele B3 BiTurbo 2WD veren? Immers je ziet genoeg verlaagde 4wd Mits'en en Subaru's
@macboy: HAHA! Ik had die opmerking van jou al verwacht over interieur foto's. Ik dacht er nog aan toen ik de laatste foto's maakte. Dus foto's van het interieur ga ik nog maken maar had daar niet uitgebreid de gelegenheid voor.
Gisteren kwam er overigens een telefoontje uit Buchloe (toch grappig om te horen als je de telefoon opneemt en je hebt opeens iemand van ALPINA.de aan de lijn 8) ) : ALPINA probeert toch de TUV testrapport die overigens al bestaat TOCH te laten accepteren bij het RDW. Dit omdat het ook al bestaande TUV rapport volgens het Nederlandse protocol is. In elk geval zal het niet meer lang duren totdat ALPINA klaar is met haar "huiswerk" en definitief kan zeggen wanneer we kunnen gaan rijden.