Rebel schreef:Als de rest dan allemaal zulke B-rijders zijn, dan zeg je indirect dat de prestaties van Schumacher niet dusdanig overweldigend zijn.
Hij is de kampioen van de B-rijders dus.
Maar ff serieus, ik zou Schumacher, Alain Prost, Senna, Nelson Piquet, en nog een paar anderen, wel eens willen zien rijden in auto's uit hetzelfde tijdperk.
Ik denk, dat een aantal van Schumachers wereldkampioenschappen te danken zijn aan het gebrek van goede tegenstanders.
Kan me wel vinden in je opmerking dat Schumacher niet de beste tegenstanders heeft. In principe is er in de F1 een behoorlijke opschoning geweest waarmee veel oldies zijn opgestapt. Vrijwel alle rijders zijn bezig aan een verse samenwerking met hun team en zijn in verhouding onervaren. Denk dat Hakkinen de laatste 'echte' tegenstander was. Renault heeft een zeer goede auto gemaakt waar Ferrari een behoorlijke tijd voor nodig had om dat te evenaren. En dat duurde al vanaf vorig seizoen. Ferrari heeft dan gelukkig nog de kwaliteit in het bepalen van een goede tactiek en wist/weet daarmee veel goed te maken.