Niks 'jouw' onderstel! Bas heeft de centen zelfs al binnen, dus technisch-financieel-juridisch gesproken is 't nu al van mij!allen schreef:Hoho!!! Mijn onderst... Oh nee...

Niks 'jouw' onderstel! Bas heeft de centen zelfs al binnen, dus technisch-financieel-juridisch gesproken is 't nu al van mij!allen schreef:Hoho!!! Mijn onderst... Oh nee...
Geeft wel een fijn gevoel dat ondanks de discussie ik het zooitje straks keihard in handen heb!Dutch schreef: Niks 'jouw' onderstel! Bas heeft de centen zelfs al binnen, dus technisch-financieel-juridisch gesproken is 't nu al van mij!
Knot, DF's wonderlijkste combinatie van poetser en veger.Knot schreef:Dutch, wetende dat ik de kofferbakmat stofzuig en schoonboen, zelfs de reservewielbak schoonmaak en een kleed achterin heb liggen mocht er wat vervoerd worden.... denk ik niet dat ik ook maar 1 gekke actie maak met die handel achterin, stel je voor dat er zandkruimeltjes af vallen![]()
Moet je hem a.s. zondag op Papenburg eens aan het werk zien dan is hij ook in de weer met het opruimen en vegen van andermans rotzooi, lees grind.Dutch schreef:Knot, DF's wonderlijkste combinatie van poetser en veger.Knot schreef:Dutch, wetende dat ik de kofferbakmat stofzuig en schoonboen, zelfs de reservewielbak schoonmaak en een kleed achterin heb liggen mocht er wat vervoerd worden.... denk ik niet dat ik ook maar 1 gekke actie maak met die handel achterin, stel je voor dat er zandkruimeltjes af vallen![]()
![]()
Goede reis en behouden vaart...
allen schreef:Nou, pak dan maar eerst een sponsje, emmertje en de wax. Volgens mij had Bas ze zelf niet schoon gemaakt. Van mij hoeft Dutch het ook niet meer te verwachten. Is toch niet meer van mij?
Heb ik ook gemerkt...Knot schreef:Het stuiteren tijdens mijn paar drifts met open diff zou volgens Bas aan het onderstel liggen en niet zo zeer aan eventueel versleten rubbers. De dempers kunnen de wielen gewoon niet goed genoeg op straat houden bij lichte oneffenheden en dan gaat de boel stuiteren.
Hehe, ik herken je probleemKnot schreef:Eric,
Dat zwaard had ik laten monteren toen ik de GT kocht, maar heb het er meteen weer afgehaald, was gewoon geen doen!
Tom,
De auto is lekker fel op het gas, dat wel maar ik merkte vanochtend al dat je toch duidelijk merkbaar hoger in de toeren zit, je zou denken valt toch mee, klein beetje van 2,93 naar 3,15, maar het is toch echt 7,5% verhoging. Probleem is dat er geen sperklok in het 2,93 diff past. De kortere overbrenging haalt wel iets van het 328i karakter weg, je schiet eerder naar 6000 toeren waar de auto zich eigenlijk fijner voelt tussen de 2500 en de 5000 zoals eerder beschreven.
Lopen we straks toch tegen het probleem aan... alles of niks. Eigenlijk had ik alleen de draagarm rechtvoor, de wiellagers achter en wat rubbers moeten vervangen, dan was het comfort gebleven. Nu zie ik straks toch een B14 onderstel en een complete M3 uitlaat eraan komen etc en is het idee om goedkoop een technisch goede, wat oudere auto te gaan rijden weer van de baan
30 tot 60 mm, volgens Bilstein zelf.Knot schreef:De B14 set gaat volgens mij sowieso 40mm omlaag vanaf standaard nivo.
Gebruikers op dit forum: Bakker, Bokkepoot, Haantje, Joost H., Kocheler, Mil0, smiley, Vanreijmersdal, Yannik Schmidt en 3 gasten