Hoeveel bureaustoel-bandjes verslijt je nu op een jaar?
Ohja, en denk eraan, helm op, safety above all

Op grond waarvan? Heb Alonso toch ook een stel keizerlijke prestaties zien afleveren. Zou moeilijk kunnen kiezen. Op grond van de puntentelling is zo'n wereldkampioenschap altijd al een beetje arbitrair.k33z schreef:omdat hij er mijns inziens het meeste recht op heeft.
Rellen zijn jou woorden maar ik gooi er zand over.Mari Oh Oh! schreef:Ehm, juist dit soort opmerkingen geeft mij Schumi allergie(waardoor ik tegengas ga geven, niet te verwarren met rellen Wilbert), maar zand erover, want anders gaat dit nog wel even door.k33z schreef:De term B coureurs was natuurlijk alleen maar een opmerking om de reacties te peilen.
Iemand die zich vanuit een kansloze positie op deze manier terugvecht en weer volop meedoet voor het kampioenschap heb ik meer respect voor dan voor iemand die in het begin alles makkelijk wint omdat de competitie in de winter heeft liggen slapen.Dutch schreef:Op grond waarvan? Heb Alonso toch ook een stel keizerlijke prestaties zien afleveren. Zou moeilijk kunnen kiezen. Op grond van de puntentelling is zo'n wereldkampioenschap altijd al een beetje arbitrair.k33z schreef:omdat hij er mijns inziens het meeste recht op heeft.
Hier een leuk voorbeeldje van de huidige WK-stand volgens de puntentelling uit de jaren dertig:
http://www.kolumbus.fi/leif.snellman/main2.htm
(Die van vorig jaar was helemaal lachen, met Monteiro op de vijfde of zesde plaats, maar die heeft Leif helaas niet meer op z'n site staan.)
Hoe dan ook, voor mij telt maar één ding: wie de meeste overwinningen haalt, verdient de titel het meest. De stand is nu 7-6, dus verdient Schumacher het momenteel in mijn ogen ook het meest.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten