Dan toch maar weer even over naar de orde van de dag. Vanmorgen berichtje van Hans of ik zin had mee te gaan rijden. Eerst andere plannen, maar gezien het weer toch maar omgeschakeld naar rijden

Dus ik ben naar beneden gelopen om de hardtop er af te halen. Daar aangekomen viel mijn oog op een plek op de auto.
Zoals misschien bekend heeft een of andere

een tijdje geleden een peuk op het dak van mijn Brabus gegooid. Daardoor zat er een brandplek op het dak van die auto.
En vannacht weer een of andere eikel die een peuk op de Elise had geschoten met zijn vingers of gegooid had. Dit is hoe het er bij mij trouwens aan de buitenkant uitziet, met hekwerk, omdat er al eerder een verhuisbord en ook al andere dingen tegen mijn Elise aangegooid zijn:
En zo ziet het er uit op de auto:

Veroorzaakt door dit ding:
En ik heb met niemand ruzie of wat dan ook. Dus het zijn wederom mensen geweest die het niet kunnen hebben dat iemand anders iets leuks of iets moois heeft. Oftewel jaloezie. Ik vraag me al niet eens meer af waarom mensen het doen. En ook niet hoe je aan dat soort mensen wat kunt doen. In deze maatschappij heeft dat toch geen zin
Vanmorgen politie gebeld en de wijkagent zou me terug gaan bellen. Nu hangt hier om de hoek een politie-camera buiten, dus ik neem aan dat ze daar mogelijk wel iets mee zouden moeten kunnen zien. Dit laatste vooral omdat ik het via het Waarborgfonds vergoed wil zien. Kleine voordeel bij dit nadeel is dat bij de S2 Elise de bovenkant van de clam los er af te halen lijkt, in tegenstelling tot alles in zijn geheel zoals bij de S1. Maar dan nog zal het relatief behoorlijk in de papieren lopen voor zo'n kutgeintje.
Maar goed, vandaag gelukkig ook lekker kunnen toeren met Hans. Wat een gaaf ding, die 340R

We konden elkaar goed volgen, dus dat was zeker lachen. Eind van de week nogmaals maar dan op een circuit in Frankrijk