Wat een gave foto zegStéphane schreef:En dan natuurlijk de eerste Rotterdamse foto als nieuwe bureaublad-achtergrond:
En gelijk maar een hele goeie zo maar even 8)

Wat een gave foto zegStéphane schreef:En dan natuurlijk de eerste Rotterdamse foto als nieuwe bureaublad-achtergrond:
En gelijk maar een hele goeie zo maar even 8)
Dat was inderdaad ook al mijn idee. Morgen even langs de bouwmarkt om een plaat van 1,5 bij 3 meter te halen of zoiets.allen schreef:Hm, ben je ook weer lekker mee![]()
Is het een idee om aan het hekwerk even een doorzichtige kunststof plaat op te hangen?
Morgen eens even kijken wat we er aan kunnen doen inderdaad. S1 werd de laatste tijd bekogeld met elastiekjes. Postbode of zoiets die iedere dag meerdere elastiekjes tegen de auto aanschoot. Je verzint het echt nietCapo_Miel schreef:Mooi kut voor je StephaneMaar dat betekend dus eigenlijk dat je hem nooit met softtop kunt laten staan zo ?
Idd mooi groot stuk plexiglas er tegen aan maken , zou wat sleufjes erin maken en het met slangenklemmen doen bijv. Dat knippen ze niet zo makkelijk door als tayreps/binddraadjes etc.
Hmm...schoonmaken gaat niet lukken waarschijnlijk, want het is echt in de lak gebrand. Bijstippen is een idee, maar dat ga je nooit netjes krijgen volgens mij? Clam lijkt trouwens uit 2 stukken te bestaan, maar misschien dat ik het niet goed zie.Capo_Miel schreef:Clam achter is 1 groot stuk. Enigste oplossing is denk ik heel goed schoonmaken en kijken hoeveel er blijft zitten nog. evt bij stippen. of compleet opnieuw de achterclam spuiten. Man wat zuur![]()
Ik ga het morgen even navragen. Ben benieuwd.Capo_Miel schreef:Maaruh, verzekering is denk ik niet zo moeilijk, dit valt onder vandalisme ?
Daar valt je no claim niet van terug.
Hij was iets sneller, maar niet heel veel. Ik kon er aardig bij blijven.Capo_Miel schreef:Was de 340 niet een stuk sneller of klopte het wat ik gisteren zijn Stephane ? Dat het tot 100/120km/h allemaal niet zoveel uit maakt?
Kijk, dat gaat ook al weer de goede kant opCapo_Miel schreef:Die exige is wel geweldig inderdaad
Niet peuk-bestendig, maar wel een minder opvallende Peugeot 206SW van iemand die bij een ingenieursbureau in de wegenbouw werktindobesar schreef:De auto van de buurman is peuk-bestendig?![]()
Ja, inderdaad. Maar het is overkomelijk, dus het komt wel goed.indobesar schreef:Serieus balen. Nieuwe auto en al direct schade. Zit je niet echt mee.
Aangezien eerder al verhuisborden op mijn S1 Elise gegooid zijn ga ik beter maar niet meer borden ophangen die ze er op kunnen gooienPurple Lizzie schreef:![]()
Ik zou toch overwegen om een bord met tekst op te hangen die de dader(s) laat nadenken over hoe zij zich zouden voelen als het hen overkwam.
Ervan uitgaand dat het meer baldadigheid dan kwaadwillendheid is..... damn wat een ellendige situatie.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Cazzo46, Google [Bot], mark123, Robbert92, SvB en 1 gast