Ik roep (nog) niet op tot zo'n vergelijk hoor. Niet zenuwachtig worden, gewoon even in een zakje diep doorademen

Dat is het kernpunt, saai. Het leuke van RWD vind ik de uitdaging die zo'n auto me bied, en dan bedoel ik niet gelijk ala hard core Schumacher er alles tot op het naadje er uit halen. Wil ik ook niet eens. Een RWD op 60% bied mij meer lol en plezier dan een FWD op 98%. Terwijl dat laatste veel makkelijker is.Robin schreef:daar heb je misschien een punt Hylke(qua rondetijd 120d vs Leon), waarbij mijn gedachtengang dan wordt dat een beresterke beregoede fwd tdi gewoon een saaie auto is. Maar dat geldt voor mij.
Francisco schreef:
jij hebt het over een machine met 265 pk met jankende 6 pitter. en een ander mannetje op dit forum weet niet beter dan dat je alles aan een M3 moet vergelijken. in beide gevallen heb ik 100% liever een M3 of 330i dan een golf tdi (duh). en beide auto's lijken mij verre van saai. nee erg leuk speelgoed zelfs!
.
+1Nandor schreef:Is het wat waard als ik zeg dat ik met een FWD +/-100 pk mondeo/passat of golf courtesy of ene Zoldar waarschijnlijk sneller over de Ring ga dan met de M3 met 300+ pk?
N.
Gebruikers op dit forum: Pfhmulder en 2 gasten