kom ik je vast nog eens tegen ergens

Valt wel mee. Ik vang de lucht die langs de voorruit over het dak komt. Onder de motorkap is het te heet om bruikbare koele lucht te vinden. Voorheen zat de aanzuigbuis veel lager, links achter de deur bij de wielen (daar zit nu de grotere oliekoeler.) Als ik ooit problemen krijg met vocht kan ik nog wat naar achteren of naar boven.Tom Westendorp schreef:Staat wel gaaf dat luchtfilter, maar het eerste waar ik aan dacht toen ik dat zag: Wordt dat ding niet mega snel heel erg vies door die plek?
Daarvoor zijn de wishbones op maak gemaakt. Best lastig (niet zelf gedaan) om rekening te houden met bestaande ophangpunten, de aandrijfas en de scholbreker die min of meer op dezelfde plaats moesten blijven. Er is nu net te weinig ruimte voor de dikkere 46mm Ohlins die ik eigenlijk wilde gaan gebruiken. Wel aardig dat de fouthoek van de as bij de homokineten kleiner is ten opzichte van origineel.Jeroen R schreef:Wat een project zeg!
Echt super gaaf, hoe heb je eigenlijk de achterwiel ophanging 2,8 cm naar voren gekregen?
Maar hierdoor zal de spoor breedte wel iets veranderd zijn, door die 2,8 cm, maar neem aan dat dit wel verwaarloosbaar is, zal enkele mm-ers zijn.Herman Gast schreef:Valt wel mee. Ik vang de lucht die langs de voorruit over het dak komt. Onder de motorkap is het te heet om bruikbare koele lucht te vinden. Voorheen zat de aanzuigbuis veel lager, links achter de deur bij de wielen (daar zit nu de grotere oliekoeler.) Als ik ooit problemen krijg met vocht kan ik nog wat naar achteren of naar boven.Tom Westendorp schreef:Staat wel gaaf dat luchtfilter, maar het eerste waar ik aan dacht toen ik dat zag: Wordt dat ding niet mega snel heel erg vies door die plek?
Daarvoor zijn de wishbones op maak gemaakt. Best lastig (niet zelf gedaan) om rekening te houden met bestaande ophangpunten, de aandrijfas en de scholbreker die min of meer op dezelfde plaats moesten blijven. Er is nu net te weinig ruimte voor de dikkere 46mm Ohlins die ik eigenlijk wilde gaan gebruiken. Wel aardig dat de fouthoek van de as bij de homokineten kleiner is ten opzichte van origineel.Jeroen R schreef:Wat een project zeg!
Echt super gaaf, hoe heb je eigenlijk de achterwiel ophanging 2,8 cm naar voren gekregen?
Er zijn een paar duidelijke APK-risico's:Jeroen R schreef:..., maar kan je geen probleme krijgen bij eventuele APK met je centre wheel locks?...
Tuurlijk. Zolang ik vanuit Zeeland iedere dag naar de Maasvlakte tuf, geen file te bekennen. Met deze paddle clutch geen genot om file te rijden.allen schreef:TOP Herman! Wordt het nu weer je woon- werkwagen? Lijkt me machtig omdat even in de ochtend in de file tegen te komen haha.
CO2 net aan de goede kant, kentekenplaat voorkant even opgehangen en beschermstrookje op de splitter.Maximus schreef:Wow, goed man! Ging het makkelijk of deden ze toch nog wat moeilijk over bijvoorbeeld de lip?
Klopt. Als het in Dld was kwam ik mogelijk rap voorbij maar in Nld keurig gereden (want nog zonder APK en kon ff geen gezeur gebruikenRacinggreen schreef:Kan het zijn dat je gister avond rond 6 uur bij arnhem in de buurt was?? Er kwam namelijk ineens een lotus GT3 body langs![]()
Verder: machtig mooie auto!!! :banaan: Veel plezier ermee
Paar plaatjes ...frank de jonge schreef:Gaaf Herman!!!!
Nu snel wat meer pics en vids van die bolide :banaan:
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bob Gervais, Bokkepoot en 3 gasten