en de enige manier om daar achter te komen is onderzoek doen op een wetenschappelijke methode
gelukkig heb ik meer verstand van leidingen, voor mij is dit abracadabra

Zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet..Downforce Hans schreef:Ik ben benieuwd wat er gebeurt wanneer je in een aanrijden betrokken raakt en ze checken je banden.Roadrage David schreef:Bert, het is een zuster merk van toyo ja dat klopt, maar de prijs qualitijd verhouding is beter. de nitto drag radial staan bekend als de beste grip band in de wereld op dit momend.
Damir Vukovic ik betaal voor een Nitto drag radial in de maat 17x315x35 in de usa 184 $$ per stuk wat uit komt op 146 euro x 2 = 295 euro voor de achter banden. opsturen via myn UPS bisenis acound komt uit op 100 a 125 euro + de 25% belasting en 15% profit komen ze uit op 567a 593 euro. let wel op dit is een ""spoed"" zending die geleverd word binnen 9 dagen van uit de USA....
Dus als je ze snel moet hebben is dat een optie. ik denk niet dat ik tegen de auto banden boys kan conqureren, maar gezien de maat en de qualitijd van de band en snelheid van de versheping, vind ik het meevallen... last but not least ze hebben een veel meer en gloofwaardig profiel dan de Hoosiers....
Op straat word je er niet voor aangehouden , en je valt aleen door de mand bij een algeheele controle.... wat zoals we weten niet veel voorkomt. apk is ook geen probleem met deze banden omdat ze nooit naar type goedkeuring kijken aleen naar profiel diepte......
Verzekering`s maatschappijen checken tegenwoordig werkelijk alles na een goede klapper.
Natuurlijk niet na een schade van 1500 euro maar wel wanneer je auto goed plat is.
Het gewicht van de m3 was ook niet de boosdoenerElmar schreef:Denk dat de R1R het op een hele lichte auto best nog wel goed doet. Met de M3 deden ze het 2 rondjes prima, daarna werd het minder.
Weet niet of je het vaker heb geprobeerd dan alleen die geweldige dag , maar was toen wel bloetheet en mijn Slicks gingen zelfs op een gegeven moment smeren en daartegen rij je ook nog eens met meer dan 300 pk rondt denk idd dat wat jij zei met een lichtere auto dat het wel beter gaat !Elmar schreef:Denk dat de R1R het op een hele lichte auto best nog wel goed doet. Met de M3 deden ze het 2 rondjes prima, daarna werd het minder.
NEE dat was ik :banaan:Downforce Hans schreef:Het gewicht van de m3 was ook niet de boosdoenerElmar schreef:Denk dat de R1R het op een hele lichte auto best nog wel goed doet. Met de M3 deden ze het 2 rondjes prima, daarna werd het minder.
Das vast zo'n buslampje als een passagier uit wil stappenDownforce Hans schreef:HEE Aad,
Wat is dat rode ding op je dashboard in het filmpje.....lijkt wel het achterlicht van een opoe fiets![]()
Dient het ergens voor en werkt het ook of zit het daar voor de gezelligheid.
Allen heeft ook zo`n rood lampje in die slopel van hem, maar dat doet hij alleen aan als hij s`avonds aan het cruisen is achter het centraal station.![]()
Grtz,Hanz06
Heb diverse extra metertjes op het dashbord , maar als ik aan het rijden was keek ik gewoon nergens naar , dat was mijn monteurDownforce Hans schreef:HEE Aad,
Wat is dat rode ding op je dashboard in het filmpje.....lijkt wel het achterlicht van een opoe fiets![]()
Dient het ergens voor en werkt het ook of zit het daar voor de gezelligheid.
Allen heeft ook zo`n rood lampje in die slopel van hem, maar dat doet hij alleen aan als hij s`avonds aan het cruisen is achter het centraal station.![]()
Grtz,Hanz06
Ik denk dat gewicht veel te maken heeft met de band.. Onder mijn Dax zatten Toyo T1S ofzo op die hete dag op Zandvoort bleven ze perfect!Bert ///M3 schreef:Ik zie eigenlijk hetzelfde terug als Elmar aan die R1R's.
Het rubber is heel erg zacht, er blijft op zomerdagen ook van alles aan plakken enz maar ze lijken niet beter te worden als de temperaturen oplopen, eerder slechter. Maar je kan er dus gewoon zo mee weg rijden, je hebt meteen grip en ze hoeven niet op te warmen.
Profiel is vrij zwak, stukjes vlogen er bij mij al af na een paar keer over die driftbaan in lelystad gegaan te zijn. Maar de auto hield wel grip op die ondergrond.
Temperaturen onder 10 graden worden ze minder, vooral richting het vriespunt.
Regen blijven ze het idd heel goed doen, door het profiel.
Tja daar ben ik ook al bang voor.. dus neem ik ze voor de zekerheid los mee dan kan ik altijd nog mijn straatbanden eronder zetten..Bert ///M3 schreef:Nice.
op CPZ zal het niet zo veel boeien maar op de Ring betwijfel ik of ze je doorlaten als ze het zien eerlijk gezegd.
Hoi Hans,Hans GP schreef:Die Ps2 geloof ik zijn best goed van Hankook ik hoor er goede verhalen over, zeker voor dat geld!
Ik heb mijn nieuwe semi slicks binnennou ja zeg maar slicks! Dit mag toch nooit op de weg?? Ze zeggen van wel en het heeft een DOT keurmerk.
Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen 8) Compound is nog zachter dan de R888 alleen moet je geen regenbuitje tegenkomen..
Het is de bedoeling dat ik deze ga gebruiken voor op de Ring of af en toe op Zandvoort met de Mini want ze hadden niet de goede maat voor de Lotus helaas..
Kan me nog herinneren dat Hoosier zelf op de website meld dat ze ondanks het DOT keurmerk toch vooral NIET street legal zijnHans GP schreef:Idd via http://www.beekautoracing.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en ze hebben toch echt een DOT keurmerk! Staat zelfs op de band!
Beek is Importeur geworden voor Hoosier banden en gaat het nog precies uitzoeken hoe het zit met deze band op de Nederlandse weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast