dat jeukt zo aan het einde van de winter.. nou ja.. einde

Tsskkkk.... Ik hoef niet te passen of ik een S2 beter zit dan een S1, ze passen mij beiden perfect.Maik schreef:Ben jij de buurman van Stephane geworden?!
Dat jij steeds zonder dak moet rijden omdat anders je kapsel sowieso al in de war raakt door je dak is een ander verhaal natuurlijk, Maik. Ik ben ook blij voor de deelnemers aan LoT dat een helm verplicht isMaik schreef:De S2 heeft een lagere neus, misschien kon jij daar dan wel overheen kijken zonder buttkussen....
Stéphane schreef:Vandaag met bevriende buurman even naar Van Sten geweest. Hij had laatst in mijn Elise gereden en was toch wel geïnteresseerd of hij beter in een S2 Elise zou passen. Dat was het geval, al was het nog steeds een beetje passen en meten.
Verder de 340R van Hans gezien. Superdik ding, alleen jammer dat ik hem niet heb horen, zien en voelen rijden. Dat komt hopelijk binnenkort op ZandvoortNieuwe banden zaten er ook al op, zag ik.
Verder nog een mooie Caterham Super Seven te zien. Afgelopen weken de DVD van Michel Pol over het 50 jarige jubileum van de Seven en Caterham zitten kijken. Bedankt hiervoor nog, Michel! Was een mooie DVD.
Dan natuurlijk ook het heugelijke moment dat ik voor de eerste keer dit jaar weer met het dak open gereden heb. Gelijk ook weer een goeie voor de buurman, want die vond dat ook wel gaaf. Die zie ik ook nog wel een Elise kopen![]()
En dat heugelijke feit liet mijn Elise zien met een mooie Pistonheads smilie op haar kont
Was druk en gezellig inderdaad. En inderdaad prima weer om met het dakje open te rijden. Of gewoon zonder dak, als je er geen hebtHans GP schreef:Mooie 340 8)Was druk zo te zien.. en mooi weer!
Wie was dat? Lekker wijf? Ik ben niet in zwijndrecht geweest.. daar is trouwens wel de Dax gekeurd maar dat heeft John Kox gedaan!Pinpas door de gleuf (nee, niet die, Tom en Rene) gehaald en het bedrag betaald. Daarop de dame van RDW gebeld om door te geven dat het fiscaal akkoord was. Zij hield me online op de hoogte of het doorgekomen was in het systeem. Een paar minuten later belde ze me dat het toch net niet gelukt was om het opeenvolgend te krijgen. Tussen die van Jurriaan en die van mij zitten 12 nummers en het is ook net het begin van een andere serie. Jammer, maar helaas. Was wel grappig geweest als het opeenvolgend geweest was. Later nog per SMS het kenteken doorgekregen, dus dat was ultiem prima service
Diezelfde dame kende Hans (GP1630) trouwens ook nog, dus wat dat betreft is de wereld echt klein als het om auto's gaat in Nederland![]()
HahahaHans GP schreef:zit trouwens even je verhaal te lezen.. maarre hier ben ik wel benieuwd naar!
Wie was dat? Lekker wijf? Ik ben niet in zwijndrecht geweest.. daar is trouwens wel de Dax gekeurd maar dat heeft John Kox gedaan!Pinpas door de gleuf (nee, niet die, Tom en Rene) gehaald en het bedrag betaald. Daarop de dame van RDW gebeld om door te geven dat het fiscaal akkoord was. Zij hield me online op de hoogte of het doorgekomen was in het systeem. Een paar minuten later belde ze me dat het toch net niet gelukt was om het opeenvolgend te krijgen. Tussen die van Jurriaan en die van mij zitten 12 nummers en het is ook net het begin van een andere serie. Jammer, maar helaas. Was wel grappig geweest als het opeenvolgend geweest was. Later nog per SMS het kenteken door gekregen, dus dat was ultiem prima service
Diezelfde dame kende Hans (GP1630) trouwens ook nog, dus wat dat betreft is de wereld echt klein als het om auto's gaat in Nederland![]()
Mooie wielen! Staat goed bij zilver.Stéphane schreef:Zwarte wielen komen er aan, maar ik ga voor de Team Dynamics omdat ik die mooier vind en omdat ze volgens mij ook lichter zijn:
Spoiler is grappig, maar niet persé nodig. Voorkant wordt anders met de twin headlight kit. En misschien nog wat anders 8)
Verder dit nog even for old times sake. Kwam hem nog tegen op YouTube bij mijn videos:
HJ, even in de url van de img de s in een m veranderen, dan kunnen we ze ook zienHJ schreef:Mooie wielen! Staat goed bij zilver.Stéphane schreef:Zwarte wielen komen er aan, maar ik ga voor de Team Dynamics omdat ik die mooier vind en omdat ze volgens mij ook lichter zijn:
Spoiler is grappig, maar niet persé nodig. Voorkant wordt anders met de twin headlight kit. En misschien nog wat anders 8)
Verder dit nog even for old times sake. Kwam hem nog tegen op YouTube bij mijn videos:
Bij de spoiler heb je keuze uit die van de 111S:
en die van de 160:
Zij eigenlijk gelijk maar die van de 160 staat op blokjes en is wat hoger.
Volgens deze website wel. Aangezien zij ook redelijk veel doen met de Lotus Elise Trophy denk ik dat ze wel weten waar ze het over hebben:Elise schreef:@Stéphane
Weet je zeker dat die Team Dynamics Pro Race 1.2 velgen gaan passen?
Fijn dat jij dat allemaal voor me uitzoekt, Bert. Ga zo door! Ook nog bedankt voor je persoonlijke berichtje over de oliedruk/temperatuur-meters, trouwens.Elise schreef:Reden dat ik twijfelde is deze posting, http://forums.seloc.org/viewthread.php?tid=199174" onclick="window.open(this.href);return false;
Vind trouwens 6J voor en 8J achter beter bij de bandenmaten passen dan de 7J / 7J van die team dynamics eerlijk gezegd.
Zijn wel mooie velgen overigens
Dan maar zonder Nitrons, Pagid RS42s, Goodridge remleidingen, nieuw stuurhuis, uitlijnen en uitwegen Zandvoort op volgende week. Gaat ook wel goedI have just spoken to Nitron and they are awaiting parts which will be with them on Wednesday. They have been remiss in advising of this and I regret that we have not been able to update you before now.
The Nitrons will be with us on Monday 2nd March and we will ship your order as a matter of priority.
Die zijn al binnen, maar die liggen nog bij Hessing. Ik heb nog geen tijd gehad om het op te halen. Is nogal een uitdaging omdat het in principe alleen doordeweeks kan. En ik heb momenteel echt geen tijd om even op en neer naar Utrecht/Breukelen te rijden. Moet vóór 26 maart er langs gaan i.v.m. LoT, dus ik heb nog evenRob Schouten schreef:Heb je de harness al binnen?
Gebruikers op dit forum: Fabian, Mark 320iS, Murena, Thomas H en 7 gasten