Nee dankje

Ferdi, in vijf minuten heb ik al wat leuke winterbanden voor je:Ferdinand schreef:Runflats onder mijn 135i zijn niet eens te krijgen in het type 'winterband'.
Kijk dat gaat er nu fout in de meeste gevallen en hopelijk wordt het ras minder.Ferdinand schreef:(Voor de rest met hylke eens vbw. die marketing winterbanden zooi. Runflats onder mijn 135i zijn niet eens te krijgen in het type 'winterband'. Helemaal niet nodig, werd mij verteld)Hielke schreef:..Tenzij jij het bent die rijdt als tante Truus. In dat geval raad ik je een ander forum aan
Ja, ben niet precies genoeg geweest. Want ik heb - voila - All Season banden!!! Problem soved, dit draadje kan closed. All Season banden. (Zo even, de vierjaargetijden van Vivaldi opzetten)wjn schreef:Kijk dat gaat er nu fout in de meeste gevallen en hopelijk wordt het ras minder.Ferdinand schreef:(Voor de rest met hylke eens vbw. die marketing winterbanden zooi. Runflats onder mijn 135i zijn niet eens te krijgen in het type 'winterband'. Helemaal niet nodig, werd mij verteld)Hielke schreef:..Tenzij jij het bent die rijdt als tante Truus. In dat geval raad ik je een ander forum aan
Kundige en van materie bewuste verkopers bestaan niet in autoland, bij de bandenboer niet (wat heb ik op voorraad), bij de BMW dealer niet (oh, zit dat ook op die auto meneer ??). Je krijgt alleen onzin (noem het verkoop/marketingpraat) over je heen.
Tuurlijk zijn er wel runflat te krijgen (Tristan bevestigd het ook), je moet alleen wel even zoeken en het zal niet goedkoop zijn.
Zie ook mijn conclusie ca. 10 paginas geleden, één van de punten is dat winterbanden in Nederland gewoon niet nodig zijn, wegens te weinig (kans op) sneeuw/ijzel.Hielke schreef:Het punt is en blijft hetzelfde. Bij sneeuw en ijs zul je je aan de veranderde omstandigheden aan moeten passen in Nederland. Ongeacht welke banden je eronder hebt. Want als jij met winterbanden in staat bent het maximum van de adhesie en grip op dat stuk weg waar je op dat moment rijdt te vinden (die kans is al zeer gering) dan is tante Truus die met winterbanden voor je rijdt daar niet toe in staat. Die sukkelt dan op 20% van het kunnen van haar banden voor je uit. Daarmee is het pleit beslecht. We leven in het dichtstbevolkte land van Europa. Degene die voor je rijdt bepaalt hier jouw tempo. Tenzij jij het bent die rijdt als tante Truus. In dat geval raad ik je een ander forum aan
Gijs te Kaat schreef:Ik rij nu al 2 weken lang in Doetinchem rond met sneeuwkettingen.......
Werkt ook niet echt....
Ah, daar las ik laatst een test van. Samenvatting van de conclusie: het hele jaar door kut.Ferdinand schreef:Ja, ben niet precies genoeg geweest. Want ik heb - voila - All Season banden!!! Problem soved, dit draadje kan closed. All Season banden. (Zo even, de vierjaargetijden van Vivaldi opzetten)
LOLSnipe schreef:Ah, daar las ik laatst een test van. Samenvatting van de conclusie: het hele jaar door kut.Ferdinand schreef:Ja, ben niet precies genoeg geweest. Want ik heb - voila - All Season banden!!! Problem soved, dit draadje kan closed. All Season banden. (Zo even, de vierjaargetijden van Vivaldi opzetten)
Eigenlijk moet je dat spul gewoon in Duitsland of verder weg halen. In Duitsland in men min of meer verplicht winterbanden te koop aan te bieden voor de modellen die daar verkocht worden.Snipe schreef:By the way, die site die ik linkte is een officiële BMW-dealer waar de accessoires flink goedkoper zijn. Ik zag dat een set velgen inclusief banden daar goedkoper is dan een set nieuwe runflats hier bij de dealer.....
Punt is alleen: wat moet ik met 19" winterbanden?
Nee joh. Noppenbanden met spikes eronder en gaan.Gijs te Kaat schreef:De motor moet met dit weer binnen blijven
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten