Zien jullie het liever ala GTRene?Maximus schreef:Wouter81 schreef:En hou eens op met enters geven na elke regel.
No hard feelings verder, beide verschillende mening waarvoor beide wat valt te zeggen. En die opmerking over die enters gelijk maar erbij gezet, viel me al langer op.Arthur schreef:Oh, had ik de zinnen achter elkaar moeten zetten?
Sorry hoor![]()
Spijkers op laag water zoeken nu iemand het ff niet met je eens is.
Betkent niet dat jij gelijk een lul bent hoor![]()
Ik reageer gewoon in dezelfde stijl.
Het is idd mijn mening en geen waarheid.
Zoals jij het nu doet voorkomen is jouw "mening" wel de waarheid?
En men betaald wel voor een A4 of whatever.
Niet het grootste bedrag, dat doet de wergever maar die "drukt" hen ook in die auto als,bv, arbeidsvoorwaarde.
Minder salaris maar wel die A4, dus betaal je er, indirect, voor.
Ik betaal voor mijn Mondeo als ik dan een Mondeo wil als vervangende auto is dat mijn goed recht, staat zelfs in m'n leasecontract. Gelijkwaardige auto dan, hoeft geen Mondeo te zijn.
Misschien heeft jouw "omgeving" dat niet en hebben ze daar voor getekend/gekozen.
Dan is het wat anders.
Maar we denken altijd zo makkelijk voor een ander.
Okay, prima. Maar dat van die enters had je beter anders kunnen doen dan. In deze context vliegt iemand maar zo uit z'n velWouter81 schreef:No hard feelings verder, beide verschillende mening waarvoor beide wat valt te zeggen. En die opmerking over die enters gelijk maar erbij gezet, viel me al langer op.
Grappig stukje maar beide waarheid. Je hebt twee soorten leaserijders en die komen beide hier voorbij. Wat het leuke is dat mensen die er op staan gelijkwaardig vervangend vervoer te krijgen hebben in het contract vaak recht op een klasse lagerArthur schreef:Allemachtig wat een dom gezever!Wouter81 schreef:Interessant topic, geeft te denken. In mijn omgeving is me dit wel vaker opgevallen. De gemiddelde werknemer met een leasebak raakt snel gewend aan deze luxe. Mooi voorbeeld: zo hoor ik regelmatig bekenden schelden op hun leasemaatschappij/garage/dealer omdat ze tijdens een onderhoudsbeurt tijdelijk 1 of 2 dagen in een Ford Fiesta / Opel Corsa oid. moeten rijden. Is niet van hetzelfde niveau als hun Astra/Golf/Passat/A4 leasebak. Pffff, verwend volk denk ik dan. Zelfs zo'n nieuwe Fiesta/Corsa zouden jullie privé al niet kunnen betalen, laat staan die grotere bak. Beide beentjes even terug op de grond aub.
Zelf heb ik er geen problemen mee, geef vaak aan dat ik een occasion mee wil want ik plan het onderhoud op m'n vrije dag!
Maar er zijn van die principiele mensen die zeggen: ik betaal voor een A4 dan wil ik ook een A4 vervangende auto.
Is wat voor te zeggen vind ik.
En definieer luxe.
Waarom zijn ze dan gelijk verwend? En kun je in hun portemonnee kijken wat ze wel kunnen betalen?
Ik denk dat jij je beide beentjes op de grond moet houden en niet zo laatdunkend over je "omgeving" moet praten.
Ik merk het ook wel eens; "ja, jij hebt een leaseauto". En die kost geen geld, denk je? Waarschijnlijk rijdt die 4 of 5 jaar oude Scenic of AR156 goedkoper dan mijn leaseauto. Alleen voor mij maakt het niet uit waar de reis heen gaat, 15km of 150km, da's even duur. Maar ga niet voor anderen denken, wat ze wel of niet kunnen.
Dit bedoel ik exact, misschien drukte ik me eerder niet helemaal duidelijk uit.StefanCS schreef:Vervangend vervoer is altijd gevoelig. Maar wat is gelijkwaardig vervangend vervoer?
Vorige week had ik toevallig zo'n gevalletje. Een meneer liep te zeiken dat ie een 316i meekreeg, terwijl ie zelf een 330d rijdt.
De fiscale waarde van zo'n 330d ligt natuurlijk een stuk hoger, maar kwa ruimte is het gelijk.
Ik kan er niet tegen als mensen hierom gaan huilen.
Ik vind het persoonlijk zelf altijd wel mooi om een "mindere" vervangend vervoer wagen mee te krijgen. Als ik mijn eigen wagen dan weer ophaal, dan waardeer je je eigen auto weer.
Je weet dan hoe fijne auto je hebt :!:
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR en 8 gasten