Maar je hoeft dus alleen maar aan die blauwe knop te draaien voor wat stugger dempen? of is die grote moer ook nog eens voor de hoogte, of tot een aanslag om de veer vast te zetten

Dus hij kan toch in de hoogte en hardheid versteld wordenallen schreef:Schroefdraad is voor de hoogte verstelling en de gaatjes die je ziet zijn voor de verstelsleutel. :idea:
Gewoon KW bellen of mailen en dan sturen ze zo'n sleutel gewoon op. Ik had hetzelfde met Bilstein onderstel op mijn roadster waar de sleutel van zoek was geraakt. Zaterdagmiddag mailtje naar Bilstein gestuurd en dinsdagmiddag had ik hem in de brievenbus.GTRene schreef: helaas zat bij mijn auto de KW sleutel niet bij...grrr
Mooi, pas dus maar op. Net de M3 opgehaald met een nieuwe APK even over de Holterberg heen geknald, en op de Holterweg aan de kant gezet......... doordat de Audi A4 net zo hard mee inhaalde, maar even het gas gelicht, maar toen was het leed deels al geleden, doch onder rijbewijs kwijt grensStéphane schreef:DamnedThrottle body en Hurricane zitten er op. Dat gaat toch wel erg lekker en klinkt ook erg geinig. Beetje slecht voor mij is dit, want de verleiding om gas te geven is erg groot.
Holterberg? je bedoelt de toeristenweg daar? daar is het meeste 50km/u toch?Michel P schreef:@Arthur,
80kmh maximum snelheid daar.
Michel
ben jij dat? oew...Bestuurder raakt rijbewijs kwijt
De politie hield dinsdagavond tussen 19.45 en 21.30 uur een snelheidscontrole op de Holterbergweg, ter hoogte van sportpark Strandvliet. Hierbij maakte de politie gebruik van een lasergun. In ruim anderhalf uur tijd werden 15 overtreders aan de kant gezet. Een bestuurder van een auto reed 113 km/u terwijl 50 km/u is toegestaan. De politie heeft zijn rijbewijs ingevorderd en een bekeuring uitgeschreven voor te hard rijden. Voor de andere rijrichting had de politie een radarauto neergezet. Deze maakte in hetzelfde tijdsbestek 55 opnames. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 73 km/u. Alle overtreders kunnen binnenkort een acceptgirokaart in de bus verwachten.
Ga je een geheel nieuw stuurhuis plaatsen of laat je deze reviseren?Stéphane schreef:en een ander stuurhuis. Er zit iets speling op, dus dat willen we niet hebben.
Dat verstellen doe je om de voorspanning van de veer aan te passen, dat je daarmee ook de rijhoogte iets aanpast is een bijkomstigheid.GTRene schreef:Dus hij kan toch in de hoogte en hardheid versteld wordenallen schreef:Schroefdraad is voor de hoogte verstelling en de gaatjes die je ziet zijn voor de verstelsleutel. :idea:had al zo'n vermoeden...
Slik, heb gruwelijk lopen rammen over de Holterberg toeristenweg, heen met de starlet van mijn vrouw/zoon, er terug met de M3!!! Lucky mee.......GTRene schreef:Holterberg? je bedoelt de toeristenweg daar? daar is het meeste 50km/u toch?Michel P schreef:@Arthur,
80kmh maximum snelheid daar.
Michel
http://www.nederland-in-beeld.nl/Overij ... rgweg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ben jij dat? oew...Bestuurder raakt rijbewijs kwijt
De politie hield dinsdagavond tussen 19.45 en 21.30 uur een snelheidscontrole op de Holterbergweg, ter hoogte van sportpark Strandvliet. Hierbij maakte de politie gebruik van een lasergun. In ruim anderhalf uur tijd werden 15 overtreders aan de kant gezet. Een bestuurder van een auto reed 113 km/u terwijl 50 km/u is toegestaan. De politie heeft zijn rijbewijs ingevorderd en een bekeuring uitgeschreven voor te hard rijden. Voor de andere rijrichting had de politie een radarauto neergezet. Deze maakte in hetzelfde tijdsbestek 55 opnames. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 73 km/u. Alle overtreders kunnen binnenkort een acceptgirokaart in de bus verwachten.