Echt n prachtige BMW

Ik zou willen dat ik het kon.Macboy schreef:72 mensen stemmen voor houden. Is er niemand die met een goed bod kan komen ?
Yep; met 200 PK in zo'n lichte auto gaat het prima van z'n plaats af elijkt mij; scheelt een hoop poen versus de R500, welk geld weer goed is voor vele circuitdagen + semi slicks = veel fun !!Tom schreef:Nodig is het niet in zo'n wagen, zou zelf denk ik voor de middelste gaan.. 200pk lijkt mij echt meer dan genoeg (en voor mij teveel). Tenzij het prijsverschil zo klein is dat je met iets meer centen die R500 kunt kopen.
Even een paar feiten van de Caterham Academy van afgelopen jaar:Aernoudt schreef:Dat neemt echter niet weg dat ik je (zoals al aan de telefoon) NIET zou aanraden zo'n Engels lor te kopen waar je altijd weer wat mee hebt (op de Ring rijden er soms ook een paar (als ze het al doen); altijd aan het sleutelen die mannen: Ford techniek + Engels ' vakmanschap' = garantie dat je altijd zult blijven sleutelen... daar mogen sommigen het niet mee eens zijn, dit is gewoon de dagelijkse praktijk op circuits waar ik toch wel met enige regelmaat kom)
Blijkbaar kun je niet lezen:allen schreef:.... Vooroordelen zijn helaas mens eigen...
allen schreef:Even een paar feiten van de Caterham Academy van afgelopen jaar:Aernoudt schreef:Dat neemt echter niet weg dat ik je (zoals al aan de telefoon) NIET zou aanraden zo'n Engels lor te kopen waar je altijd weer wat mee hebt (op de Ring rijden er soms ook een paar (als ze het al doen); altijd aan het sleutelen die mannen: Ford techniek + Engels ' vakmanschap' = garantie dat je altijd zult blijven sleutelen... daar mogen sommigen het niet mee eens zijn, dit is gewoon de dagelijkse praktijk op circuits waar ik toch wel met enige regelmaat kom)
* 0% geplofte motoren of motorschades
* Alle versnellingsbakken en koppelingen heel
* Geen mankementen aan wielophangingen of remmen
* Onderhoud beperkt tot olie bijvullen, remblokken en banden.
Die rijden met Ford Sigma motoren. Nu vraag ik mezelf af wat er nog op dat sardienenblikje vast kan zitten wat dagelijks kapot gaat.:
Dat Engelse Lor met Duits logo van mij heeft me, kwa noodzakelijke dingen, tot nog toe alleen regulier onderhoud (schijntje), wat banden, remmen en olie gekost. Alle overige kosten hebben zich beperkt tot upgrades. Had ik dus niet voor hoeven kiezen. En ik gebruik dat Lorretje echt niet om op zondag naar de kerk te gaan. :idea:
Dan wil ik het nog wel even over Subaru's hebben, waarvan sommigen (let wel dat dit NIET mijn woorden zijn) beweren dat het op al die wagens wachten is tot de zuigers door het blok heen schieten. Die motoren zouden toch zo slecht in elkaar zitten. Geloof jij het? Maak je dan maar vast zorgen om je eigen auto straks. Als we één of zelfs twee slechte Turken tegenkomen hoeven we nog niet direct de conclusie te trekken dat Metin automatisch een crimineel is. Vooroordelen zijn helaas mens eigen...
Ik dacht even aan een feitelijk vooroordeel,oenemeloen.allen schreef:Heb je het dan over een vooroordeel of een feitelijk waarneming Hans? Uitleg van het woord staat een stukje hierboven!
Je gaat toch geen uitsmijters serveren in je wokrestaurant?allen schreef:Ik heb nog een uitsmijter nodig Hans...
Jaaa, Hansje als uitsmijter, dan kunnen we die tent zonder veel problemen op z'n kop zetten.allen schreef:Ik heb nog een uitsmijter nodig Hans...
Ik geloof er niks van.allen schreef: Dan wil ik het nog wel even over Subaru's hebben, waarvan sommigen (let wel dat dit NIET mijn woorden zijn) beweren dat het op al die wagens wachten is tot de zuigers door het blok heen schieten. Die motoren zouden toch zo slecht in elkaar zitten. Geloof jij het?
HANZ06 schreef:allen schreef:Even een paar feiten van de Caterham Academy van afgelopen jaar:Aernoudt schreef:Dat neemt echter niet weg dat ik je (zoals al aan de telefoon) NIET zou aanraden zo'n Engels lor te kopen waar je altijd weer wat mee hebt (op de Ring rijden er soms ook een paar (als ze het al doen); altijd aan het sleutelen die mannen: Ford techniek + Engels ' vakmanschap' = garantie dat je altijd zult blijven sleutelen... daar mogen sommigen het niet mee eens zijn, dit is gewoon de dagelijkse praktijk op circuits waar ik toch wel met enige regelmaat kom)
* 0% geplofte motoren of motorschades
* Alle versnellingsbakken en koppelingen heel
* Geen mankementen aan wielophangingen of remmen
* Onderhoud beperkt tot olie bijvullen, remblokken en banden.
Die rijden met Ford Sigma motoren. Nu vraag ik mezelf af wat er nog op dat sardienenblikje vast kan zitten wat dagelijks kapot gaat.:
Dat Engelse Lor met Duits logo van mij heeft me, kwa noodzakelijke dingen, tot nog toe alleen regulier onderhoud (schijntje), wat banden, remmen en olie gekost. Alle overige kosten hebben zich beperkt tot upgrades. Had ik dus niet voor hoeven kiezen. En ik gebruik dat Lorretje echt niet om op zondag naar de kerk te gaan. :idea:
Dan wil ik het nog wel even over Subaru's hebben, waarvan sommigen (let wel dat dit NIET mijn woorden zijn) beweren dat het op al die wagens wachten is tot de zuigers door het blok heen schieten. Die motoren zouden toch zo slecht in elkaar zitten. Geloof jij het? Maak je dan maar vast zorgen om je eigen auto straks. Als we één of zelfs twee slechte Turken tegenkomen hoeven we nog niet direct de conclusie te trekken dat Metin automatisch een crimineel is. Vooroordelen zijn helaas mens eigen...
Nou, Metin is gelijk ook wel het slechtste voorbeeld wat je kan noemen zeg
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Fabian en 6 gasten