Helaas ben jij debet aan de hoge prijzen tegenwoordig

Toen waren ze ook al schaars hij was 5 jaar oud , verraad gelijk mijn leeftijd nogalSteven Nauta schreef:Zo Aad, wat een geweldige wagen zeg! Ben nog altijd enorm gecharmeerd van de Turbo.
Helaas ben jij debet aan de hoge prijzen tegenwoordig
Aad Hoogendoorn schreef:Toen waren ze ook al schaars hij was 5 jaar oud , verraad gelijk mijn leeftijd nogalSteven Nauta schreef:Zo Aad, wat een geweldige wagen zeg! Ben nog altijd enorm gecharmeerd van de Turbo.
Helaas ben jij debet aan de hoge prijzen tegenwoordig![]()
Had ik er eindelijk eentje , rij ik hem in puin , fontaal , motorblok lag onder de auto , zat geen heel onderdeel meer aan
Nee, hoor reed gewoon als een debiel , en ben niet anti drift , vindt het alleen niet leuk als iemandRené130i schreef:Haha aad, nu snap ik waarom jij zo anti-drift bent![]()
Je hebt al je auto's dwars de muur in gezet
Mooie Coupé!Jeroen Watermulder schreef:In de zomer van 1996 (na mijn eerste uitzending naar Bosnië) een toen 1 ½ jaar jonge Audi Coupé 2.8E gekocht. Helemaal standaard op een paar 17 inch Azev A wielen na.
Auto beviel goed, maar na een paar weken plofte het blok. Lang leve de garantie en er kwam een nieuwe in.
Toen besloten dat het anders moest. Setje 17” RH-Cup wielen. Blistein schroefset eronder en een Prosport DTM eindstuk en tussendemper.
http://i44.photobucket.com/albums/f23/J ... p28E05.jpg
http://i44.photobucket.com/albums/f23/J ... p28E06.jpg
Stéphane schreef:Zonder TomTom maar puur op de kaart. Is allemaal goed gegaan, dus wat dat betreft wel een mooie ervaring.
Ja, is ook wel zo maar ging meer even om mijn eerste grote autoreis toen. Da's natuurlijk wel spannendPeric schreef:Stéphane schreef:Zonder TomTom maar puur op de kaart. Is allemaal goed gegaan, dus wat dat betreft wel een mooie ervaring.Stéphane, je doet net of het een hele prestatie is..
Vroeger deden we niet anders....