Het is in Dordrecht. Je ziet het wel liggen als je er langs rijdt. Je ziet het hieronder ook wel liggen. Op deze foto staat de parkeerplaats vol, maar normaal gesproken meestal wel leeg op in dit geval een constructie in de hoek na.Christoph schreef:Stephane, was dat in Rotterdam die parkeerplaats? Want dan heb ik wel interesse![]()
Lotus Elise S2 135R
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Lotus Elise
Je hebt daar een beetje geluk gehad dan vandaag. Geloof me maar op m'n woord. :idea:
Het is de parkeerplek van de tennisclub die er vroeger zat. Een stuk asfalt en vrij groot. Worden vaak rijlessen van motorrijscholen gehouden nu. De sterke arm is helaas vaker streng dan relaxed bij ons.
Het is de parkeerplek van de tennisclub die er vroeger zat. Een stuk asfalt en vrij groot. Worden vaak rijlessen van motorrijscholen gehouden nu. De sterke arm is helaas vaker streng dan relaxed bij ons.

- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
Dat neem ik zo van je aan. Deze motoragent was überrelaxed. Hij vertelde ook dat er een man was die daar in de buurt,en ik citeer, "Klaagde om het klagen". Hij zei ook al dat dit helemaal geen lawaai maakte en dat het verder ook geen gevaarzetting was. In feite was dat ook zo en ook erg prettig dat hij dat ook zo zag. Was verder ook geen superspannend gebeuren. Beetje in zijn 2 draaien en dan op gas de boel dwars gooien. Dwars houden was lastig want door de bladeren gleed je zo weer rond. Wel een paar keer op de niet met bladeren bedekte stukken even door kunnen trekken en tot de Elise weer terugkwam. Dan de terugslag opvangen en weer recht vooruit hobbelen.allen schreef:Je hebt daar een beetje geluk gehad dan vandaag. Geloof me maar op m'n woord. :idea:
Het is de parkeerplek van de tennisclub die er vroeger zat. Een stuk asfalt en vrij groot. Worden vaak rijlessen van motorrijscholen gehouden nu. De sterke arm is helaas vaker streng dan relaxed bij ons.
- Joy
- Berichten: 10872
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Lotus Elise
Hey bekende plek
daar hebben ik en Tommy ook nog aardig wat lopen burnen in de regen. Ook een prima plek om met brandstofmodelletjes te racen.

- Maus
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 27 dec 2007, 23:44
- Locatie: Onder de rook van R'dam
Re: Lotus Elise
Of die enkele keer dat er net een paar mm sneeuw ligt, kan je er ook leuk uit de voeten. 

- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
Vandaag nog even een paar foto's gemaakt. Had een bepaald idee en het is eigenlijk precies gelukt met wat ik in gedachten had. Alleen voor de bewegende/tijdens het rijden moet ik nog even een betere zoeken, maar nu eerst TG kijken 





Trouwens lekker naar het zuiden gereden met het dak open. Blijft grappig om dan mensen zo te zien kijken. Maar met goede jas, shawl en muts gaat het prima

Trouwens lekker naar het zuiden gereden met het dak open. Blijft grappig om dan mensen zo te zien kijken. Maar met goede jas, shawl en muts gaat het prima

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Lotus Elise
Leuke foto's ! Cabrio rijden kan het hele jaar, alleen bij regen is het iets minder. Maar ik heb in Duitsland in augustus met de TT roadster gewoon open gereden op de snelweg in de stortbuien. Geen enkel probleem, totdat je stilstaat 

- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
@M: Dank je van de foto's.
Je kunt inderdaad het hele jaar open rijden, zolang je je maar warm aankleedt
Verwarming in de Elise is ook niet noemenswaardig, maar voldoende om je op temperatuur te houden. Pasgeleden ook inderdaad in de regen met het dak open gereden en dan merk je er ook weinig van. Alleen wat druppels die tegen het achterraam aanwaaien. Is prima te doen 
Je kunt inderdaad het hele jaar open rijden, zolang je je maar warm aankleedt


-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Lotus Elise
Mooie platen. Zelf net ook weer de (geleende) hardtop verwijderd. Jammer dat deze verplicht was zaterdag. Anders had ik de terugweg van Spa lekker open kunnen rijden. Stop zelf overigens ook nog oordoppen in wanneer ik open rijd. Anders wordt het bij 120 en sneller toch onplezierig in deze tijd van het jaar. Imho kun je overigens niet zuinig genoeg zijn op je gehoor.
Weet niet hoe het bij een speedster zit, maar kon je bij een elise niet gewoon een betere kachelunit plaatsen? Heb weleens kachelunits op eliseparts gezien.
Weet niet hoe het bij een speedster zit, maar kon je bij een elise niet gewoon een betere kachelunit plaatsen? Heb weleens kachelunits op eliseparts gezien.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
@Allen: Dank je.
Ik heb zelf niet de ervaring dat het windgeruis tot overlast leidt. Zelfs met hogere snelheden heb ik er weinig last van. Wat de verwarming betreft kan het altijd beter, maar het is eigenlijk niet echt nodig. Warme jas, muts op je hoofd en verwarming op je benen is voldoende. Je zit verder redelijk beschut
Ik heb zelf niet de ervaring dat het windgeruis tot overlast leidt. Zelfs met hogere snelheden heb ik er weinig last van. Wat de verwarming betreft kan het altijd beter, maar het is eigenlijk niet echt nodig. Warme jas, muts op je hoofd en verwarming op je benen is voldoende. Je zit verder redelijk beschut

- Christiaan van H.
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 11 feb 2007, 15:56
- Locatie: P-hil
Re: Lotus Elise
Altijd goed om te zien als iemand zo kan genieten van zijn auto.
Leuke foto's ook btw. Zijn die eerste 2 genomen bij de Maassilo toevallig? Doet het vaak wel goed zo'n fabrieksterrein.
Leuke foto's ook btw. Zijn die eerste 2 genomen bij de Maassilo toevallig? Doet het vaak wel goed zo'n fabrieksterrein.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
Dank je. Dat doe ik zekerceet schreef:Altijd goed om te zien als iemand zo kan genieten van zijn auto.

Ja, dat klopt daar zijn die foto's genomen. Was ook echt op zoek naar een vervallen fabrieksterrein en dit was bij uitstek zo'n locatie.ceet schreef:Leuke foto's ook btw. Zijn die eerste 2 genomen bij de Maassilo toevallig? Doet het vaak wel goed zo'n fabrieksterrein.
- Christiaan van H.
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 11 feb 2007, 15:56
- Locatie: P-hil
Re: Lotus Elise
Oh dan heb ik nog een mooie locatie voor je,
Antwerpen, Litouwenstraat.
http://maps.google.com/maps?f=d&saddr=5 ... =UTF8&z=17



Antwerpen, Litouwenstraat.
http://maps.google.com/maps?f=d&saddr=5 ... =UTF8&z=17
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
Dat ziet er ook wel aardig uit 

- N!co
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 11:57
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Re: Lotus Elise
Stéphane, je verhaal begint met het ophalen van de Elise, maar hoe ben je tot je keus gekomen voor dat exemplaar? Ik bedoel, ik zie best wel wat leuke Elise's in de UK te koop staan, maar ik begrijp dat je daar niet zo ff een auto kan uitvoeren. Het overschrijven gaat volgens mij via de post, duurt zo'n 2 weken en dan moet je nog export platen regelen, gaat ook niet binnen een dag denk. Moet je dan 2 x op en neer naar Engeland? Hoe heb jij dat geregeld?
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
Goeie en leuke vraagN!co schreef:Stéphane, je verhaal begint met het ophalen van de Elise, maar hoe ben je tot je keus gekomen voor dat exemplaar? Ik bedoel, ik zie best wel wat leuke Elise's in de UK te koop staan, maar ik begrijp dat je daar niet zo ff een auto kan uitvoeren. Het overschrijven gaat volgens mij via de post, duurt zo'n 2 weken en dan moet je nog export platen regelen, gaat ook niet binnen een dag denk. Moet je dan 2 x op en neer naar Engeland? Hoe heb jij dat geregeld?

Ik heb er bewust voor gekozen om een auto bij een Lotus-dealer te kopen, in principe zelfs met garantie. Ik had geen zin in verhalen met allerlei problemen met gebruikte Elises die je voor relatief weinig geld kunt kopen. Exemplaren zoals die bij Target in Eindhoven staan zijn daarvan een goed voorbeeld. Als je dat een beetje volgt zie je dat die auto's over het algemeen lang daar staan en dat is niet voor niets. Ik kijk ook regelmatig op Pistonheads of Seloc en daar komen nog steeds mooie Elises voorbij. Een Scandal Green 160S bijvoorbeeld zoals deze:
Deze staan dan wel voor zo'n £12K te koop, exclusief BPM en de rest dan nog. Zelfs bij die van mij waren nog wel wat punten voor verbetering ondanks dat de dealer nog best wat dingen had vervangen voor hij in de showroom gekomen was (wiellagers, remschijven etc.). Ik ben ongeveer nog €3500 kwijt geweest aan diverse kleinere (stuurkogels) en grotere dingen (radiateur incl. montage €2000).
Overschrijven is in mijn geval door de dealer geregeld en ik ben met de Engelse platen en op Nederlandse verzekering op chassisnummer naar Nederland gereden. Dan staat de auto op jouw naam voor zover bij mij bekend. En bij controle door Belgische Rijkswacht bleek dat ook geen probleem, behalve het feit dat ik geen schriftelijk bewijs van verzekering had. Daar moet je dus wel op letten.
In Nederland had ik wel tijdelijke platen nodig. Die kun je bij de RDW regelen. Als je dan je Nederlandse kenteken hebt na inschrijving en betalen BPM wordt de auto in de UK afgemeld en is het verder allemaal geregeld. Je hoeft dus maar 1 keer naar Engeland, alleen om de auto op te halen. Of 2 keer uiteraard als je eerst op onderzoek uit wilt.
- N!co
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 11:57
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Re: Lotus Elise
Die groene, lekker giftig kleurtje!
Ja, wat in Eindhoven staat zijn waarschijnlijk de exemplaren die in Engeland voor 6-7000 pond staan en dan hier verkopen voor 11000 euro, leuke handel voor ze, maar dan ga ik er liever zelf 1 halen. Wat achterstallig onderhoud boeit me ook niet zo als de prijs daar tenminste naar is, sleutelen kan ik zelf, kost alleen onderdelen.
Maar ik wist niet dat je als buitenlander in bv. engeland een auto op je naam kon zetten? Had je er echt papieren bij dat het engelse kenteken op jouw naam stond of was het een soort verklaring dat dat kenteken geexporteerd was. Want dan rij je eigenlijk kentekenloos naar en van de boot, wel verzekerd dan op chassis.
Hoe het in NL vervolgens werkt heb ik wel ervaring mee, ooit eens een motor uit Belgie geimporteerd.

Ja, wat in Eindhoven staat zijn waarschijnlijk de exemplaren die in Engeland voor 6-7000 pond staan en dan hier verkopen voor 11000 euro, leuke handel voor ze, maar dan ga ik er liever zelf 1 halen. Wat achterstallig onderhoud boeit me ook niet zo als de prijs daar tenminste naar is, sleutelen kan ik zelf, kost alleen onderdelen.
Maar ik wist niet dat je als buitenlander in bv. engeland een auto op je naam kon zetten? Had je er echt papieren bij dat het engelse kenteken op jouw naam stond of was het een soort verklaring dat dat kenteken geexporteerd was. Want dan rij je eigenlijk kentekenloos naar en van de boot, wel verzekerd dan op chassis.
Hoe het in NL vervolgens werkt heb ik wel ervaring mee, ooit eens een motor uit Belgie geimporteerd.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
Hé, jij ook hierN!co schreef:Die groene, lekker giftig kleurtje!![]()

Achterstallig onderhoud is niet het enige. Als jij een chassis hebt wat niet goed (meer) is heb je in feite een auto waar je niets meer aan hebt. Is een verlijmd chassis, zoals je misschien weet, en als dat dus krom of slecht gerepareerd is ben je mooi klaar. Dat moet je echt zien op een brug zonder de bodemplaten er op en je moet echt weten waar je op moet letten. Misschien niet extreem moeilijk, maar kijk anders bij Van Sten op de website om een idee te krijgen. En dat is echt niet bedoeld om mensen bang te maken, maar helaas gewoon de realiteit in veel gevallen.N!co schreef:Ja, wat in Eindhoven staat zijn waarschijnlijk de exemplaren die in Engeland voor 6-7000 pond staan en dan hier verkopen voor 11000 euro, leuke handel voor ze, maar dan ga ik er liever zelf 1 halen. Wat achterstallig onderhoud boeit me ook niet zo als de prijs daar tenminste naar is, sleutelen kan ik zelf, kost alleen onderdelen.
Verder is het onderhoud aan een Elise ook een kwestie van weten waar je mee bezig bent. Het is allemaal net wat anders dan bij een gewone auto. Als je dingen wilt doen moet je bijvoorbeeld de front/rear-clamshell verwijderen en dat is echt rotwerk, wat je vaak ook niet alleen kunt doen. En ook moet je daar heel voorzichtig mee zijn, want als je het verkeerd doet en er breekt wat af van de clamshell kun je een nieuwe gaan halen.
Ik ga er zelf niet aan beginnen in ieder geval, nog los van of ik het wel kan. Maar die keuze kan iedereen het beste voor zichzelf maken.
Volgens mij was het inderdaad dat de auto geëxporteerd was en op mijn naam stond. Dan heb je dus nog wel een kenteken. Anders had ik hem namelijk ook niet bij de RDW kunnen inschrijven. Die sturen na inschrijving in NL een bevestiging van inschrijving naar de UK waar het oude kenteken dan pas ongeldig verklaard wordt.N!co schreef:Maar ik wist niet dat je als buitenlander in bv. engeland een auto op je naam kon zetten? Had je er echt papieren bij dat het engelse kenteken op jouw naam stond of was het een soort verklaring dat dat kenteken geexporteerd was. Want dan rij je eigenlijk kentekenloos naar en van de boot, wel verzekerd dan op chassis.
Hoe het in NL vervolgens werkt heb ik wel ervaring mee, ooit eens een motor uit Belgie geimporteerd.
Verder is het gewoon een kwestie van doen. Is bij mij zo ook allemaal zo goed als prima gelopen

- redsub
- Berichten: 253
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 21:21
- Locatie: maasdam
Re: Lotus Elise
Op het moment dat jij het V5 formulier hebt ingevult en het kleine strookje opgestuurd wordt naar de dvla staat de auto met uk kenteken op jou naam.
officieel ag je natuurlijk niet rijden als nederlander in een auto met uk platen maar ook ik heb die gok maar gewoon genomen toendertijd
officieel ag je natuurlijk niet rijden als nederlander in een auto met uk platen maar ook ik heb die gok maar gewoon genomen toendertijd

-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 nov 2008, 17:26
Re: Lotus Elise
Hallo ik ben even nieuw hier.
Leuk hier de verhalen te lezen. Zelf heb ik de Elise ook altijd leuke auto's gevonden. Me er voorderest nooit echt in verdiept enzo of nagedacht 1 te kopen. Maar ben nu toch wel nieuwsgierig in een paar dingen.
Belangrijkste eigenlijk zal ik erin passen? Ik ben 1.95 wat breder gebouwd(niet dik). Ik zag dus bij Top gear dat Jeremy clarkson er wel in kon. En hij is niet echt de kleinste dacht ik zo. Hij reed wel een het nieuwere model dus ik weet niet of er verschil is zit kwa ruimte of je het oudere of het nieuwere model heb.
Voorderest onderhoud is dat veel? Kwa wegenbelasting en benzine zal het allemaal wel meevallen door het gewicht maar kunnen de kosten bij de garage hoog zijn? Ook verzekering wat zijn daarvan de kosten.
Ik rij zelf nu in een Seat Leon FR dus zeker kwa banden ben ik kwa kosten wel wat gewend.
Leuk hier de verhalen te lezen. Zelf heb ik de Elise ook altijd leuke auto's gevonden. Me er voorderest nooit echt in verdiept enzo of nagedacht 1 te kopen. Maar ben nu toch wel nieuwsgierig in een paar dingen.
Belangrijkste eigenlijk zal ik erin passen? Ik ben 1.95 wat breder gebouwd(niet dik). Ik zag dus bij Top gear dat Jeremy clarkson er wel in kon. En hij is niet echt de kleinste dacht ik zo. Hij reed wel een het nieuwere model dus ik weet niet of er verschil is zit kwa ruimte of je het oudere of het nieuwere model heb.
Voorderest onderhoud is dat veel? Kwa wegenbelasting en benzine zal het allemaal wel meevallen door het gewicht maar kunnen de kosten bij de garage hoog zijn? Ook verzekering wat zijn daarvan de kosten.
Ik rij zelf nu in een Seat Leon FR dus zeker kwa banden ben ik kwa kosten wel wat gewend.
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: Lotus Elise
kwa omgangsvormen vind ik het kwa netheid dat even eerst te doen netjes.
- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Re: Lotus Elise
Ik denk dat je er niet in gaat passen. Vriend van me is van dezelfde lengte en qua postuur ook niet echt dik. Hij heeft problemen om de auto in zijn 5 te krijgen omdat hij zijn benen niet kwijt kan anders. Verder moet je niet aan een Elise beginnen als je je zorgen maakt over kosten voor verzekering en onderhoud. Is geen auto voor dagelijks gebruik, dat is althans mijn advies.Revje schreef:Hallo ik ben even nieuw hier.
Leuk hier de verhalen te lezen. Zelf heb ik de Elise ook altijd leuke auto's gevonden. Me er voorderest nooit echt in verdiept enzo of nagedacht 1 te kopen. Maar ben nu toch wel nieuwsgierig in een paar dingen.
Belangrijkste eigenlijk zal ik erin passen? Ik ben 1.95 wat breder gebouwd(niet dik). Ik zag dus bij Top gear dat Jeremy clarkson er wel in kon. En hij is niet echt de kleinste dacht ik zo. Hij reed wel een het nieuwere model dus ik weet niet of er verschil is zit kwa ruimte of je het oudere of het nieuwere model heb.
Voorderest onderhoud is dat veel? Kwa wegenbelasting en benzine zal het allemaal wel meevallen door het gewicht maar kunnen de kosten bij de garage hoog zijn? Ook verzekering wat zijn daarvan de kosten.
Ik rij zelf nu in een Seat Leon FR dus zeker kwa banden ben ik kwa kosten wel wat gewend.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Lotus Elise
Aan de andere kant is het ook maar de vraag of mensen niet een verkeerd beeld hebben van de auto. In mijn geval is de auto (in de basis niet veel anders) een heel stuk goedkoper dan een normale wagen. Zowel de verzekering, mrb, verbruik en het onderhoud. Had ik vantevoren iig niet van durven dromen. Of je met 2 meter gaat passen is een tweede, maar Maik is ook de kleinste niet, toch?
Denk onze lengtes bij elkaar opgeteld + een beetje...
Denk onze lengtes bij elkaar opgeteld + een beetje...

- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Lotus Elise
*Lange behangtafel meldt zich*
Voor wat betreft de neplotus (opel speedster):
Ik pas met mijn 1.94m nog net goed in de speedster. Met helm op is het echter bijna niet te doen met het soft topje erop, dus circuitrijden moet open (wat een straf
).
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een beetje rare verhoudingen heb, ik heb vrij kort benen namelijk. Als je langere benen hebt dan ik, dan ga je inderdaad last hebben met de versnellingen inleggen, maar vooral de eerste 2 versnellingen (of de 5de, als je een RHD elise hebt zoals Stephane
). Ik heb als lengtemaat voor mijn broeken maatje 34, ik heb al gemerkt dat als mensen lengtemaat 36 hebben dat het echt niet meer gaat passen....
En dan de kosten van de speedster: ik heb 50.000km gereden in de speedster (km stand nu 55.000km) en de kosten van onderhoud zijn tot nu toe een lachertje. De eerste beurtjes waren 130euro voor een kleine en iets van 230euro voor een grote, daarna zijn ze ietsje slimmer geworden bij de opel dealer in Gouda (waar een topmonteur aan de speedsters sleuteld) en hebben ze de beurtjes iets duurder gemaakt. De monteur was altijd minimaal een halve dag bezig met de beurtjes van mijn speedster, hij is nogal een pietje precies namelijk
De laatste beurt zijn er wat kleine dingetjes aan het licht gekomen, een gescheurd rubbertje van de rose joint van de voorwielophanging (kostte 2 tientjes ofzo) en 1 van de twee stuurhuishoezen is nu gescheurd. Dat moet de volgende keer vervangen worden en gaat me misschien 100 euro kosten.
Samengevat: niet slecht voor 50.000km waarvan ongeveer 8000km circuit...
De kosten zullen wat oplopen bij hogere km-standen. Op een keer zijn onderdelen van de wielophanging aan de beurt denk ik...
Voor wat betreft de neplotus (opel speedster):
Ik pas met mijn 1.94m nog net goed in de speedster. Met helm op is het echter bijna niet te doen met het soft topje erop, dus circuitrijden moet open (wat een straf

Ik moet er wel bij zeggen dat ik een beetje rare verhoudingen heb, ik heb vrij kort benen namelijk. Als je langere benen hebt dan ik, dan ga je inderdaad last hebben met de versnellingen inleggen, maar vooral de eerste 2 versnellingen (of de 5de, als je een RHD elise hebt zoals Stephane

En dan de kosten van de speedster: ik heb 50.000km gereden in de speedster (km stand nu 55.000km) en de kosten van onderhoud zijn tot nu toe een lachertje. De eerste beurtjes waren 130euro voor een kleine en iets van 230euro voor een grote, daarna zijn ze ietsje slimmer geworden bij de opel dealer in Gouda (waar een topmonteur aan de speedsters sleuteld) en hebben ze de beurtjes iets duurder gemaakt. De monteur was altijd minimaal een halve dag bezig met de beurtjes van mijn speedster, hij is nogal een pietje precies namelijk

De laatste beurt zijn er wat kleine dingetjes aan het licht gekomen, een gescheurd rubbertje van de rose joint van de voorwielophanging (kostte 2 tientjes ofzo) en 1 van de twee stuurhuishoezen is nu gescheurd. Dat moet de volgende keer vervangen worden en gaat me misschien 100 euro kosten.
Samengevat: niet slecht voor 50.000km waarvan ongeveer 8000km circuit...
De kosten zullen wat oplopen bij hogere km-standen. Op een keer zijn onderdelen van de wielophanging aan de beurt denk ik...
- gerard lubbe
- Berichten: 318
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 10:59
Re: Lotus Elise
Oh, dan zijn mijn broeken een stuk te lang zeker.Ik heb als lengtemaat voor mijn broeken maatje 34, ik heb al gemerkt dat als mensen lengtemaat 36 hebben dat het echt niet meer gaat passen....
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Downforce Hans, EvdP, Hitz, Joël D., Kadett, Marc Sierra, SlowCo, Spinazie, StefanW en 16 gasten