Alpina Roadster S Supercharged (projectsite live! )
-
Metchu
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
LOL @ Tom
scandinavische porno

-
Tom
- Berichten: 22518
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Nee de pret was maar van korte duur, na een minuut kwam er een betaalscherm
de muziek die eronder zat was wel goed!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
die klonk komt me bekent voor, is dat bv als je gas loslaat en dan ineens weer gas geeft? dan klonk en iets een schok...als het dat is dan heb je iets versleten of los zitten...weet alleen niet meer wat , is al te lang geleden
slaapze
slaapze
- Sander
- Berichten: 1006
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 19:54
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Onwijs gaaf project en leuke verhalen om te lezen!
Ben heel erg benieuwd naar de film en het eindresultaat in foto formaat
Ben heel erg benieuwd naar de film en het eindresultaat in foto formaat
-
Gino
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 01 dec 2006, 13:40
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Gaaf project, nog gavere verhalen 
Ben benieuwd naar het film materiaal! Met grauwe luchten en regen moet het wel mooi worden.
Ben benieuwd naar het film materiaal! Met grauwe luchten en regen moet het wel mooi worden.
-
Christoph
- Berichten: 1659
- Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
- Locatie: SF
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Heel erg dikke shit Femme! Ben erg benieuwdFemme schreef:Hierbij de dyno graph:
Ik heb wel duidelijk een probleem met het differentieel. Deze laat voortdurend een klonk-geluid horen als bij lage acceleert (op het moment dat de wielen worden aangedreven).
Tom zit hier nu trouwens gratis porno te kijken op de tv.
Is het diff geluid ook aanwezig bij het opschakelen? Kan zijn dat er speling op de aandrijfassen naar de wielen zit. Hoeft dus niet het diff te zijn die naar de klote is.
-
OnlineBram
- Berichten: 16844
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Motver, dit klinkt vetjes!
Hoe lang blijven jullie nog?
Hoe lang blijven jullie nog?
- Erik K.
- Berichten: 7223
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Zit er goed uit Femme, dat moet inderdaad hard gaan zeg, zoveel power aan de wielen
@Tom,
Ik heb nog wel wat DVD's voor je liggen
Waar blijft de film nou?
@Tom,
Ik heb nog wel wat DVD's voor je liggen
Waar blijft de film nou?
- frank de jonge
- Berichten: 9954
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Nice Femme en Tom 
Ben benieuwd naar de films die jullie gaan maken
Ben benieuwd naar de films die jullie gaan maken
-
Paul
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Femme, je hebt geen probleem met je diff... wedden dat je je hardyschijf gescheurd hebt????????
dit zorgt voor onbalans in de aandrijfas.. en die begint tegen de bodem te slaan/klonken ongev ter hoogte vlakvoor je DIFF , bij je kruiskoppeling
Hardyschijven scheuren heel snel bij autos met wat vermogen.. het wordt alleen maar erger... daarna gaat je tussenaslager en ram je dan nog steeds knoeterhard door dan gaat je kruiskoppeling van de cardanass eraan.
Hardyschijf kost zon 80 euro... en is een makje kwa werk..
Durf te wedden dat het dat is!
Heb dit zelf 2 x gehad en het kan zooo erg bonken dat je denkt dat je diff eronder vandaan ligt...
dit zorgt voor onbalans in de aandrijfas.. en die begint tegen de bodem te slaan/klonken ongev ter hoogte vlakvoor je DIFF , bij je kruiskoppeling
Hardyschijven scheuren heel snel bij autos met wat vermogen.. het wordt alleen maar erger... daarna gaat je tussenaslager en ram je dan nog steeds knoeterhard door dan gaat je kruiskoppeling van de cardanass eraan.
Hardyschijf kost zon 80 euro... en is een makje kwa werk..
Durf te wedden dat het dat is!
Heb dit zelf 2 x gehad en het kan zooo erg bonken dat je denkt dat je diff eronder vandaan ligt...
- Fernando
- Berichten: 5161
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
alsje ook nagaat waar een hardyschijf uit bestaat! een bonk rubber met nylondraad.... 
-
ErikS
- Berichten: 18996
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Updeeeetes!:D
Vet om te volgen dit zeg,
Waar staan de vorige filmpjes? Ik heb 20 pagina's doorgelezen hier maar kan ze niet vinden;)
Vet om te volgen dit zeg,
Waar staan de vorige filmpjes? Ik heb 20 pagina's doorgelezen hier maar kan ze niet vinden;)
-
Tom
- Berichten: 22518
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
We zijn weer terug hoor.
Vanavond tik ik nog wel een verslagje met wat foto's (niet zo veel gemaakt trouwens).
Alles was in ieder geval goed gegaan, heel gebleven (op dat gebonk in de Roadster na, al lijkt dat na Paul's reactie mee te vallen) en filmmateriaal wat is opgenomen lijkt ook voldoende en goed gelukt te zijn
Vanavond tik ik nog wel een verslagje met wat foto's (niet zo veel gemaakt trouwens).
Alles was in ieder geval goed gegaan, heel gebleven (op dat gebonk in de Roadster na, al lijkt dat na Paul's reactie mee te vallen) en filmmateriaal wat is opgenomen lijkt ook voldoende en goed gelukt te zijn
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Klinkt iig exact als het probleem dat ik heb. De auto is ingeboekt voor volgende week woensdag bij de dealer, tot die tijd doe ik 't maar even rustig aan. Echt harde lanceringen vanuit stilstand en in II heb ik nog niet gedaan vanwege dit probleem.Paul schreef:Femme, je hebt geen probleem met je diff... wedden dat je je hardyschijf gescheurd hebt????????
dit zorgt voor onbalans in de aandrijfas.. en die begint tegen de bodem te slaan/klonken ongev ter hoogte vlakvoor je DIFF , bij je kruiskoppeling
Hardyschijven scheuren heel snel bij autos met wat vermogen.. het wordt alleen maar erger... daarna gaat je tussenaslager en ram je dan nog steeds knoeterhard door dan gaat je kruiskoppeling van de cardanass eraan.
Hardyschijf kost zon 80 euro... en is een makje kwa werk..
Durf te wedden dat het dat is!
Heb dit zelf 2 x gehad en het kan zooo erg bonken dat je denkt dat je diff eronder vandaan ligt...
De auto is als een translocator in een schietspel. Je trapt het gaspedaal in en plotseling ben je op een andere plek. Ik reed Tom gisteren keer op keer in luttele seconden op honderden meters afstand terwijl hij ook zat te trappen.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Tom rijdt altijd in zijn VI, dus dat zegt niets 
Geweldig resultaat Femme, ben echt blij voor je dat na alle "ellende" het nu gewoon goed gaat (hoewel ik schrok van de zin van Tom dat ze jullie niet hadden verwacht, dacht echt de Wet van Murphy voor Femme hehe).
Ben benieuwd naar de filmpjes waarop je de acceleratie op de teller zult vastleggen van 0-200 !
Even voor de duidelijkheid: die bonk zat er al in voordat de auto naar Zweden ging. Femme en ik hadden dit bij de Ring al vastgesteld.
Ik hoop dus dat het gewoon is wat Paul zegt. Wij waren toen nl bang voor de diff.
Geweldig resultaat Femme, ben echt blij voor je dat na alle "ellende" het nu gewoon goed gaat (hoewel ik schrok van de zin van Tom dat ze jullie niet hadden verwacht, dacht echt de Wet van Murphy voor Femme hehe).
Ben benieuwd naar de filmpjes waarop je de acceleratie op de teller zult vastleggen van 0-200 !
Even voor de duidelijkheid: die bonk zat er al in voordat de auto naar Zweden ging. Femme en ik hadden dit bij de Ring al vastgesteld.
Ik hoop dus dat het gewoon is wat Paul zegt. Wij waren toen nl bang voor de diff.
-
Tom
- Berichten: 22518
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Dat zou knap zijn met de 5-bak uit de B10Macboy schreef:Tom rijdt altijd in zijn VI, dus dat zegt niets
-
Paul
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Ben superbenieuwd Femme..
Maar durf het met 99% zekerheid dat het je hardyschijfje is... is altijd nog de allerzwakste schakel in de aandrijflijn. en is zoals al eerder zegt.. en schijg rubber met gaten en wat weefseldraden erdoor ter versteviging..
Gewoon even rustig aan doen want het wordt van kwaad tot erger met zon gescheurde hardyschijf... en als je pech hebt is je tussenaslager ook stuk.. en die kost je jawel 50 euro meer....
hardyschijf zit meestal rond de 80 euro..
Maar durf het met 99% zekerheid dat het je hardyschijfje is... is altijd nog de allerzwakste schakel in de aandrijflijn. en is zoals al eerder zegt.. en schijg rubber met gaten en wat weefseldraden erdoor ter versteviging..
Gewoon even rustig aan doen want het wordt van kwaad tot erger met zon gescheurde hardyschijf... en als je pech hebt is je tussenaslager ook stuk.. en die kost je jawel 50 euro meer....
-
Tom
- Berichten: 22518
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Nog even een verslag. Ik heb de foto's ook klaar, dus nog even wat foto's van de donderdag (dag dat we heen reden).
Verslag van donderdag en vrijdag kun je onderaan de vorige pagina vinden. Hieronder dus de foto's met kort wat commentaar.
Donderdag (heenreis naar hotel in Zweden):

Femme's soep

Op de boot

In het hotel, filmmateriaal van die dag bekijken
Vrijdag (ophalen bij ESS in Noorwegen):

's Ochtends in het hotel, kut weer buiten.

De sletten waren net de deur uit.

De WTF-auto.




De Alpina. Smerig en met testuitrusting.

Under da hood.

Twee Alpina's.




Hoezo, in de middle of nowhere?

De 850i van een medewerker van ESS. Stond er in erg goede staat bij en helemaal origineel.



Femme reed voor de eerste keer mee met ESS-dude.



Gepoetst en klaar voor ons.



Zaterdag (filmen):
Hier was ik gebleven met m'n verslagje. Op zaterdag gingen we filmmateriaal schieten. Femme had flink veel materiaal bij, van zuignappen tot een complete camerakraan om zijn HD-camera tot zo'n drie meter hoogte te krijgen. Gelukkig was het zaterdag een stuk beter weer dan de dag ervoor. Een prachtige heldere lucht en droog! In deze omgeving moest dat zeker lukken. De gehele dag hebben we toen in de omgeving op alle mogelijke manieren videobeelden geschoten. Eigenlijk heb ik de hele dag gereden en is de Alpina op verschillende manieren (rijdend) vastgelegd. Ook 's avonds hebben we een mooie locatie gevonden voor leuke beelden. Ik ga niet teveel verklappen. De video volgt zodra al het materiaal is uitgezocht, gemonteerd en bewerkt. Dat zal nog een hele klus zijn.



De hele dag heb ik in de Alpina gereden. Femme heeft de auto slechts vier meter gereden die dag, van de supermarkt tot een wasbox. Verschil moet er zijn. Omdat het droog was en ik de hele dag ermee gereden heb kon ik ook wat meer van de auto voelen. De dag ervoor was dat niet mogelijk. Toen was het al donker, nat en reed ik op onoverzichtelijke wegen. En dat met een auto die je niet kent en van iemand anders is.



Ik kan niet anders zeggen dat dit project echt dik voor elkaar is. Alle zaken waren natuurlijk al aangepakt om dit vermogen aan te kunnen. Een perfecte auto in de basis (laag gewicht, sportieve auto, etc.), sperdif, onderstel en remmen. De Alpina heeft geen probleem met de 435pk na de ESS Supercharger ingreep. Ondanks al dat vermogen is de auto (op normale snelheden) makkelijk te rijden, geen nerveus gevoel of plotseling gigantisch veel vermogen. Wanneer het gas erop gaat merk je dat je in iets heel speciaals rijdt. Aan vermogen wen je zeggen ze, dit zal wat minder snel wennen. Wat gaat dat hard vooruit!! Zo'n compressor is trouwens een mooi stukje techniek, ik had nooit zo'n hoge pet op van zulke tuning (houd meer van atmosferisch) maar er kleven eigenlijk geen nadelen aan. Althans voor gebruik op de openbare weg, hoe dat op circuit zit weet ik niet in verband met hitte of betrouwbaarheid. Reactie op gaspedaal is super en de opbouw van vermogen is geweldig.


Overigens ben ik ook erg onder de indruk van het onderstel. Ik ben niet zo'n coureur, houd wel van doorrijden maar zal niet snel de limiet opzoeken. Maar dit onderstel was ook voor mij als redelijke 'leek' op dat gebied merkbaar beter. Oneffenheden in een bocht, waar je normaal geleidelijk van het gas afgaat, maakt eigenlijk niet uit. De auto geeft je ontzettend veel vertrouwen en gaat er erg goed mee om. Kan het moeilijk beschrijven, maar het verbaasde mij erg. Ook dat ik het gewoon op de openbare weg zonder op de limiet te rijden al kon merken. Het standaard Z4 onderstel (wel M), zoals onder mijn Z4 en ook standaard onder de Alpina te vinden is, doet het een stuk minder. Ook super zijn de stoelen, zitten echt heerlijk. De Mov'it remmen zien er super uit, al had ik daar misschien hogere verwachtingen van. Ze zullen zichzelf wel bewijzen op circuit (geen last van fading), maar op de openbare weg vond ik het niet echt spannend. De standaard remmen onder een Z4 zijn maar net voldoende dus het is logisch met een dergelijk vermogen dat er fatsoenlijke remmen onderzitten. De Brembo's onder de B10 Touring vond ik wel lekker aanvoelen.




In de avond zijn we voorzichtig begonnen met de terugweg. De bestemming was een hotel in Zweden zodat we op zondag alleen snelweg hadden en niet de volledige afstand hoefde af te leggen. Helaas hadden we daar geen werkend internet dus geen verslagje

Zondag (terugrit):
De dag erop ontbijtje naar binnen gewerkt en vertrokken (met twee parkeerboetes.. rukkers). In Zweden nog redelijk doorgereden, niet te hard vanwege de vrij hoge boetes. In Denemarken vervolgens op zoek naar een tankstation met 98. Iets wat daar vrijwel onmogelijk is aangezien ze overal 92 en 95 verkopen. Rijden ze daar niet met dikke auto's? Uiteindelijk een Shell gevonden met V-Power (99 oct.). Dus weer op weg, al hadden we daar wel wat tijd verloren.




Toen op de boot met een vrij onrustige overtocht naar Duitsland. In Duitsland was het behoorlijk druk, ook een stuk file. Na die file werd het geleidelijk aan rustiger op de weg. Wat later op de avond kon het gas erop. Modderfok wat wil die Alpina ervandoor. Ik reed in de B10 Touring met een niet misselijke 260pk maar zag Femme keer op keer vol wegspurten. Het maakte niet uit vanaf welke snelheid. Het duurde dus even voor ik kon 'aanhaken'. Daarna ook nog twee Polizei-auto's ingehaald. Ik geloof de eerste met een snelheid van boven de 200 en de tweede was Femme ook vol langsgereden. Ik dacht dat we nog in een 120km-limiet zaten dus moest aanspraak maken op de Brembo's. We zaten gelukkig al bijna in Nederland. Het was toen rond 21:30 toen we de buitenweggetjes rondom Ruurlo opzochten. Hier was Femme bekend dus ik moest op goed geluk de facelift achterlichten van zijn Z4 achterna sturen. Natuurlijk was ik redelijk kansloos. Ondanks dat ook ik op die 80km-wegen snelheden heb gezien waarbij je zelfs op de snelweg je rijbewijs mag inleveren
Om een uur of tien kwamen we bij Femme aan. Snel het videomateriaal overgeladen en toen ben ik naar huis vertrokken. Dat was ook iets meer dan een uur rijden. Uiteindelijk iets langer omdat m'n navigatie niet mee wilde werken en ik op de gok maar naar huis ben gereden.
Al met al een ontzettend gave ervaring in twee mooie landen. Ik zou er nooit op zijn gekomen om daarheen te gaan (houd meer van warme landen) maar de omgeving daar is erg mooi. En zoals ik al zei is het te begrijpen dat er veel rallyrijders vandaan komen.. met die wegen en de winters leer je daar wel rijden! Femme bedankt
Verslag van donderdag en vrijdag kun je onderaan de vorige pagina vinden. Hieronder dus de foto's met kort wat commentaar.
Donderdag (heenreis naar hotel in Zweden):
Femme's soep
Op de boot
In het hotel, filmmateriaal van die dag bekijken
Vrijdag (ophalen bij ESS in Noorwegen):
's Ochtends in het hotel, kut weer buiten.
De sletten waren net de deur uit.
De WTF-auto.
De Alpina. Smerig en met testuitrusting.
Under da hood.
Twee Alpina's.
Hoezo, in de middle of nowhere?
De 850i van een medewerker van ESS. Stond er in erg goede staat bij en helemaal origineel.
Femme reed voor de eerste keer mee met ESS-dude.
Gepoetst en klaar voor ons.
Zaterdag (filmen):
Hier was ik gebleven met m'n verslagje. Op zaterdag gingen we filmmateriaal schieten. Femme had flink veel materiaal bij, van zuignappen tot een complete camerakraan om zijn HD-camera tot zo'n drie meter hoogte te krijgen. Gelukkig was het zaterdag een stuk beter weer dan de dag ervoor. Een prachtige heldere lucht en droog! In deze omgeving moest dat zeker lukken. De gehele dag hebben we toen in de omgeving op alle mogelijke manieren videobeelden geschoten. Eigenlijk heb ik de hele dag gereden en is de Alpina op verschillende manieren (rijdend) vastgelegd. Ook 's avonds hebben we een mooie locatie gevonden voor leuke beelden. Ik ga niet teveel verklappen. De video volgt zodra al het materiaal is uitgezocht, gemonteerd en bewerkt. Dat zal nog een hele klus zijn.
De hele dag heb ik in de Alpina gereden. Femme heeft de auto slechts vier meter gereden die dag, van de supermarkt tot een wasbox. Verschil moet er zijn. Omdat het droog was en ik de hele dag ermee gereden heb kon ik ook wat meer van de auto voelen. De dag ervoor was dat niet mogelijk. Toen was het al donker, nat en reed ik op onoverzichtelijke wegen. En dat met een auto die je niet kent en van iemand anders is.
Ik kan niet anders zeggen dat dit project echt dik voor elkaar is. Alle zaken waren natuurlijk al aangepakt om dit vermogen aan te kunnen. Een perfecte auto in de basis (laag gewicht, sportieve auto, etc.), sperdif, onderstel en remmen. De Alpina heeft geen probleem met de 435pk na de ESS Supercharger ingreep. Ondanks al dat vermogen is de auto (op normale snelheden) makkelijk te rijden, geen nerveus gevoel of plotseling gigantisch veel vermogen. Wanneer het gas erop gaat merk je dat je in iets heel speciaals rijdt. Aan vermogen wen je zeggen ze, dit zal wat minder snel wennen. Wat gaat dat hard vooruit!! Zo'n compressor is trouwens een mooi stukje techniek, ik had nooit zo'n hoge pet op van zulke tuning (houd meer van atmosferisch) maar er kleven eigenlijk geen nadelen aan. Althans voor gebruik op de openbare weg, hoe dat op circuit zit weet ik niet in verband met hitte of betrouwbaarheid. Reactie op gaspedaal is super en de opbouw van vermogen is geweldig.
Overigens ben ik ook erg onder de indruk van het onderstel. Ik ben niet zo'n coureur, houd wel van doorrijden maar zal niet snel de limiet opzoeken. Maar dit onderstel was ook voor mij als redelijke 'leek' op dat gebied merkbaar beter. Oneffenheden in een bocht, waar je normaal geleidelijk van het gas afgaat, maakt eigenlijk niet uit. De auto geeft je ontzettend veel vertrouwen en gaat er erg goed mee om. Kan het moeilijk beschrijven, maar het verbaasde mij erg. Ook dat ik het gewoon op de openbare weg zonder op de limiet te rijden al kon merken. Het standaard Z4 onderstel (wel M), zoals onder mijn Z4 en ook standaard onder de Alpina te vinden is, doet het een stuk minder. Ook super zijn de stoelen, zitten echt heerlijk. De Mov'it remmen zien er super uit, al had ik daar misschien hogere verwachtingen van. Ze zullen zichzelf wel bewijzen op circuit (geen last van fading), maar op de openbare weg vond ik het niet echt spannend. De standaard remmen onder een Z4 zijn maar net voldoende dus het is logisch met een dergelijk vermogen dat er fatsoenlijke remmen onderzitten. De Brembo's onder de B10 Touring vond ik wel lekker aanvoelen.
In de avond zijn we voorzichtig begonnen met de terugweg. De bestemming was een hotel in Zweden zodat we op zondag alleen snelweg hadden en niet de volledige afstand hoefde af te leggen. Helaas hadden we daar geen werkend internet dus geen verslagje
Zondag (terugrit):
De dag erop ontbijtje naar binnen gewerkt en vertrokken (met twee parkeerboetes.. rukkers). In Zweden nog redelijk doorgereden, niet te hard vanwege de vrij hoge boetes. In Denemarken vervolgens op zoek naar een tankstation met 98. Iets wat daar vrijwel onmogelijk is aangezien ze overal 92 en 95 verkopen. Rijden ze daar niet met dikke auto's? Uiteindelijk een Shell gevonden met V-Power (99 oct.). Dus weer op weg, al hadden we daar wel wat tijd verloren.
Toen op de boot met een vrij onrustige overtocht naar Duitsland. In Duitsland was het behoorlijk druk, ook een stuk file. Na die file werd het geleidelijk aan rustiger op de weg. Wat later op de avond kon het gas erop. Modderfok wat wil die Alpina ervandoor. Ik reed in de B10 Touring met een niet misselijke 260pk maar zag Femme keer op keer vol wegspurten. Het maakte niet uit vanaf welke snelheid. Het duurde dus even voor ik kon 'aanhaken'. Daarna ook nog twee Polizei-auto's ingehaald. Ik geloof de eerste met een snelheid van boven de 200 en de tweede was Femme ook vol langsgereden. Ik dacht dat we nog in een 120km-limiet zaten dus moest aanspraak maken op de Brembo's. We zaten gelukkig al bijna in Nederland. Het was toen rond 21:30 toen we de buitenweggetjes rondom Ruurlo opzochten. Hier was Femme bekend dus ik moest op goed geluk de facelift achterlichten van zijn Z4 achterna sturen. Natuurlijk was ik redelijk kansloos. Ondanks dat ook ik op die 80km-wegen snelheden heb gezien waarbij je zelfs op de snelweg je rijbewijs mag inleveren
Om een uur of tien kwamen we bij Femme aan. Snel het videomateriaal overgeladen en toen ben ik naar huis vertrokken. Dat was ook iets meer dan een uur rijden. Uiteindelijk iets langer omdat m'n navigatie niet mee wilde werken en ik op de gok maar naar huis ben gereden.
Al met al een ontzettend gave ervaring in twee mooie landen. Ik zou er nooit op zijn gekomen om daarheen te gaan (houd meer van warme landen) maar de omgeving daar is erg mooi. En zoals ik al zei is het te begrijpen dat er veel rallyrijders vandaan komen.. met die wegen en de winters leer je daar wel rijden! Femme bedankt
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Damn zeg, toffe platen
.
Ik vond de remmen overigens ook wat tegenvallen op de terugweg. Ik vond ze eerder beter aangrijpen.
Ik vond de remmen overigens ook wat tegenvallen op de terugweg. Ik vond ze eerder beter aangrijpen.
-
Paul
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Super hoor!!!!!!!!!!!!!! kom maar op met dat videomateriaaaaaaaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom maar komma komamaamamma
- DDX
- Berichten: 1499
- Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
leuk verslag, geen problemen met oprijden van zo'n boot ivm hoogteverschil/drempel ?hg
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Leuk verslag een heerlijke foto's!!!
Ben ook heel benieuwd naar het filmmateriaal!
Ben ook heel benieuwd naar het filmmateriaal!
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Dat zijn de betere tripjes Tom en Femme, mooi verslag en super foto's!
Michel
Michel
- Marius
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 14 aug 2007, 20:52
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Mooi verslag! Ben zeeer benieuwd naar het filmmateriaal, leuk!
Wel de inremprocedure gevolgd?Femme schreef:Ik vond de remmen overigens ook wat tegenvallen op de terugweg. Ik vond ze eerder beter aangrijpen.
- wooter
- Berichten: 519
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 16:31
- Locatie: Onder het canvas
Re: Alpina Roadster S Supercharged + B10 3.2 Touring
Mooie foto's!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], jvb, Majestic-12 [Bot], Marc Sierra, MartijnGizmo, matthyssie en 7 gasten
