Clubdag op Zandvoort
- @iko
Re: Clubdag op Zandvoort
1 grindbakrijder
-
Metchu
+1 inkopper
goeie, meneer de kerbstonekopper
goeie, meneer de kerbstonekopper
-
Laurens Nijssen
Tis altijd een verschil of je tussen allemaal willekeurige gasten rijd of dat het mensen zijn die elkaar allemaal kennen of iig weten wie er bij welke auto hoort.
Maargoed, dat is mijn mening
Heb niet het idee dat dit topic nog veel nuttiger gaat worden dus ik laat het hier voorlopig bij.
Maargoed, dat is mijn mening
Heb niet het idee dat dit topic nog veel nuttiger gaat worden dus ik laat het hier voorlopig bij.
- Elmar
Laurens Nijssen schreef:
Mooi, kan ik ook even reageren...
Jij ging zaterdag toch rijden op CPZ?Metchu schreef:
... Hoe meer zielen, des te meer debielen zeg ik maar altijd![]()
kijk maar bij vrijrijden

- Casper
Wel respect dat jij regelematig 5 tot €10.000 even voorschiet Peter....heb je wel eens flink verlies gemaakt?
- Dennis Cavallino
Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali

-
Luco
Dennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
-
steve smith
+1luco hornsveld schreef:Dennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Aernoudt
Dat zal wel meevallen; heb hem van hem overgenomenDennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
-
Dexter
Het antwoord op je vraag maar even uit een ander topic gehaald. Hoef ik het niet opnieuw te typen.Casper schreef:Wel respect dat jij regelmatig 5 tot €10.000 even voorschiet Peter....heb je wel eens flink verlies gemaakt?
En jongens......niet teveel van die flauwe grappen over serieuze zaken graag.Dexter schreef:Ik lees hier een aantal opmerkingen over 'no-shows' van mensen en wil daar wel even kort op ingaan.![]()
Volgend jaar zullen er met 100% zekerheid wederom een aantal DF trackdays worden georganiseerd, maar dan met dit verschil dat we het in bedrijfsmatige vorm zullen doen.
Niet dat we er zo snel rijk mee denken te worden, maar gewoon omdat er het afgelopen jaar wat financiële gaten zijn gevallen die door Peter zijn opgevangen.
En het kan en mag natuurlijk nooit zo zijn dat we als DF 'organisators' zelf geld toe moeten leggen op door ons georganiseerde activiteiten.
Er komt binnenkort meer officieel nieuws over het 'commercieel gaan' van Driving Fun, maar wees er van verzekerd dat we in dat proces in ieder geval nooit concessies zullen doen ten aanzien van de sfeer die we in de afgelopen jaren met zijn allen op Driving Fun hebben gecreëerd.

-
allen
De gemiddelde doorlooptijd van een auto is bij jou 3 dagen. Hierdoor is de kans altijd aanwezig is dat een Alfa voor je gevoel betrouwbaar kan zijn...Aernoudt schreef:Dat zal wel meevallen; heb hem van hem overgenomenDennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
Sorry Dexter, te makkelijk om niet in te koppen!
-
Dexter
Allen,allen schreef:De gemiddelde doorlooptijd van een auto is bij jou 3 dagen. Hierdoor is de kans altijd aanwezig is dat een Alfa voor je gevoel betrouwbaar kan zijn...Aernoudt schreef:Dat zal wel meevallen; heb hem van hem overgenomenDennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
![]()
Sorry Dexter, te makkelijk om niet in te koppen!
Grapjes over Aernoudt en zijn doorlooptijd voor een auto zijn natuurlijk wél toegestaan! :twisted:
-
Aernoudt
No problem; die komen meestal toch van figuren die zelf enkel aan de kant staan te kijken, te kwijlen in een showroom of niet durven te rijden als de weg nat isDexter schreef:...
Allen,
Grapjes over Aernoudt en zijn doorlooptijd voor een auto zijn natuurlijk wél toegestaan! :twisted:
-
steve smith
Aernoudt schreef:No problem; die komen meestal toch van figuren die zelf enkel aan de kant staan te kijken, te kwijlen in een showroom of niet durven te rijden als de weg nat isDexter schreef:...
Grapjes over Aernoudt en zijn doorlooptijd voor een auto zijn natuurlijk wél wenselijk! :twisted:![]()
![]()
Laatst gewijzigd door steve smith op 06 nov 2008, 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
-
allen
Ik voel me na Zolder ietsje aangesproken nu. Durfde niet volle polle over het nat!

- Tom V
Kijk nou! Een kant van Allen zonder grote mond! Sta je verkeerd om, Allen?allen schreef:Ik voel me na Zolder ietsje aangesproken nu. Durfde niet volle polle over het nat!![]()
-
allen
Kan nu wel een grote bek geven, maar dan zie je me op een volgende trackday als een dweil rijden en val ik alsnog door de mand. Dan kan ik die grote mond nu beter even in de R van Raci... Reverse zetten.