Laurens Nijssen schreef:
Heb niet het idee dat dit topic nog veel nuttiger gaat worden dus ik laat het hier voorlopig bij.
Jij ging zaterdag toch rijden op CPZ?Metchu schreef:
... Hoe meer zielen, des te meer debielen zeg ik maar altijd![]()
kijk maar bij vrijrijden
Dennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
+1luco hornsveld schreef:Dennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal wel meevallen; heb hem van hem overgenomenDennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
Het antwoord op je vraag maar even uit een ander topic gehaald. Hoef ik het niet opnieuw te typen.Casper schreef:Wel respect dat jij regelmatig 5 tot €10.000 even voorschiet Peter....heb je wel eens flink verlies gemaakt?
En jongens......niet teveel van die flauwe grappen over serieuze zaken graag.Dexter schreef:Ik lees hier een aantal opmerkingen over 'no-shows' van mensen en wil daar wel even kort op ingaan.![]()
Volgend jaar zullen er met 100% zekerheid wederom een aantal DF trackdays worden georganiseerd, maar dan met dit verschil dat we het in bedrijfsmatige vorm zullen doen.
Niet dat we er zo snel rijk mee denken te worden, maar gewoon omdat er het afgelopen jaar wat financiële gaten zijn gevallen die door Peter zijn opgevangen.
En het kan en mag natuurlijk nooit zo zijn dat we als DF 'organisators' zelf geld toe moeten leggen op door ons georganiseerde activiteiten.
Er komt binnenkort meer officieel nieuws over het 'commercieel gaan' van Driving Fun, maar wees er van verzekerd dat we in dat proces in ieder geval nooit concessies zullen doen ten aanzien van de sfeer die we in de afgelopen jaren met zijn allen op Driving Fun hebben gecreëerd.
De gemiddelde doorlooptijd van een auto is bij jou 3 dagen. Hierdoor is de kans altijd aanwezig is dat een Alfa voor je gevoel betrouwbaar kan zijn...Aernoudt schreef:Dat zal wel meevallen; heb hem van hem overgenomenDennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
Allen,allen schreef:De gemiddelde doorlooptijd van een auto is bij jou 3 dagen. Hierdoor is de kans altijd aanwezig is dat een Alfa voor je gevoel betrouwbaar kan zijn...Aernoudt schreef:Dat zal wel meevallen; heb hem van hem overgenomenDennis Cavallino schreef:Peter vindt alles qua kosten wel meevallen sinds zijn Alfa 75 3.5 Savali![]()
![]()
Sorry Dexter, te makkelijk om niet in te koppen!
No problem; die komen meestal toch van figuren die zelf enkel aan de kant staan te kijken, te kwijlen in een showroom of niet durven te rijden als de weg nat isDexter schreef:...
Allen,
Grapjes over Aernoudt en zijn doorlooptijd voor een auto zijn natuurlijk wél toegestaan! :twisted:
Aernoudt schreef:No problem; die komen meestal toch van figuren die zelf enkel aan de kant staan te kijken, te kwijlen in een showroom of niet durven te rijden als de weg nat isDexter schreef:...
Grapjes over Aernoudt en zijn doorlooptijd voor een auto zijn natuurlijk wél wenselijk! :twisted:![]()
![]()
Kijk nou! Een kant van Allen zonder grote mond! Sta je verkeerd om, Allen?allen schreef:Ik voel me na Zolder ietsje aangesproken nu. Durfde niet volle polle over het nat!![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten