Ik vind die Nissan ( met alle respect voor de prestaties) overkomen als een ge-update Leopard 2 tank
Het ziet er niet uit dus IMHO ( over schoonheid valt niet te twisten idd, daarom maar even mijn bescheiden mening)
Zelf kies ik waarschijnlijk NU(1 oct 2008) een AM V8 Vantage/DBS en/of een (F)430 Scuderia wanneer ik de lotto win en hou de M3 erbij
+1
Laat nou net de postcode kanjer in mijn woonwijk gevallen zijn ( ik zweer het je, ik lieg niet

) Maar uiteraard heb ik
geen loten, ik doe niet aan die onzin............................................egh auw
8 M I L J O E N kan er verdeeld worden..........................( niet over nadenken.........................egh ik heb therapie nodig
Dus voorlopig houd ik de M3 ook nog maar even aan, alvast veel geluk gewenst aan mijn mede buurtgenoten die wel een lot( en) gekocht hebben...........................................
Vrijdag avond de bekendmaking van de gouden letter combinatie in de postcode.................................als ik in het weekend niet online ben, nou dan weet je het wel, dan lig ik aan het infuus om bij te tanken......................