Dank je, Martijn!Martijn Koevoets schreef:Knapt de auto inderdaad flink van op, mooie upgrade!
@Rob: Gaat nog steeds goed. Heb mijn eigen bod nog verhoogd voor de zekerheid en morgenavond even de boel in de gaten houden

Dank je, Martijn!Martijn Koevoets schreef:Knapt de auto inderdaad flink van op, mooie upgrade!
Ik houd het in de gaten en laat het je wetenRob Schouten schreef:Als je nog intresse hebt in remschijven, blokken, staal omvlochten remleidingen, gordelstang en Willans harnas dan hoor ik het graag van je
Mooi, kan ik m'n mx5 projectje weer bekostigen :banaan:Stéphane schreef:Ik houd het in de gaten en laat het je wetenRob Schouten schreef:Als je nog intresse hebt in remschijven, blokken, staal omvlochten remleidingen, gordelstang en Willans harnas dan hoor ik het graag van je
Op zich een goed idee, maar ik ben altijd een beetje huiverig met dat soort dingen. Welke is betrouwbaar? Mijn handmatige refresh-sniper was net te laat nuMartijn Koevoets schreef:Volgende keer een Sniper gebruiken?
Ja, dat is dus het dilemma. Je wilt ook niet meer betalen dan nodig, maar van de andere kant als je iets persé wilt hebben moet je gewoon betalen. Set is nu voor $355 verkocht. Dat had ik er ook best voor willen betalen. Maar dan moet je voor jezelf dus van te voren bepalen wat je aan maximum wilt betalen. Tot 1 minuut voor sluiting had ik max. $282 ingevoerd. En dat was toen nog genoeg. Volgende keer gewoon gelijk echt een maximum voor jezelf stellen (b.v. $353) en dan afwachten. Is dan trouwens nog steeds gewoon supercheap voor zo'n onderstel.allen schreef:Ik tik meestal m'n maximum bod in bij de laatste 3-5 seconden. Succes gegarandeerd en anders had ik er toch al niet zoveel voor willen neertellen.
Ja, inderdaad zoals jullie het zeggen is het ook inderdaadMartijn Koevoets schreef:Heerlijk toch? Heb zelf die behoefte soms ook, alleen niet zo'n fraaie Elise tot m'n beschikking. 8)
En zo is het, kerelMetchu schreef:Je bent echt niet de enige daarin idd 8) Top
Zo herkenbaar, dat doe ik regelmatig met mijn vriendin als we een dagje niks te doen hebben, gewoon de auto pakken en doelloos ergens naartoe rijden. Vaak ontdekken we dan hele leuke plaatsjes en gaan we er vaker naartoe.Stéphane schreef:Vandaag was een beetje een rare dag om allerlei redenen. Verder niet belangrijk hier, maar wat rijden en de lol daaraan betreft vandaag even tot aan Noord-Frankrijk gereden. Net niet in Frankrijk geweest, maar dat is meer puur toeval dan bewust. In de buurt van Nouvelles, Binche en Morlanwelz een beetje rondgehobbeld for no apparent reason. Het was lekker weer, dus de hele middag met het dak open gereden. Eind van de rit nog stukje binnendoor door Vlaanderen en Zuid-West Brabant gereden. Was wel grappig weer. Uiteindelijk uurtje of 4-5 aan het rijden geweest met een paar tussenstops. En ik ben nergens geweest