verbaast me ook altijd als Honda rijders zich voorstellen op een form ze 5 A4'tjes nodig hebben voor alle aanpassingen. Het allermooiste vind ik dan de ''custom'' aanpassingen. Werkelijk alles dat zelf gebeund / gefabriekt is, is Custom. ''Custom tailgate '' als je de typeaanduiding eraf gehaald hebt. En als out of the box vind ik de Cusco rolkooien nog de meest merkwaardige.VLA schreef:Bij Honda is het teveel om op te noemen, maar veel onderdelen van verschillende type wagens zijn onderling uit te wisselen. Meestal nog plug n play ook. Zelfs verschillende onderdelen van motorblokken zijn onderling uitwisselbaar zodat je zelf een killer setup kunt creeren.
Dat uitwisselgebeuren bij Honda vind ik zelf een van de leukere kanten van dat merk. Denk dat dat ook wel een reden is waarom het in de USA en Japan zo populair is onder de tuners.

Verder natuurlijk niks tegen de serieuse honda rijders en liefhebbers. De hele rijstraket cultuur er om heen is soms een beetje te 2F2F
