Tom schreef:Tja je moet ook vragen of de auto een schadeverleden heeft. Want als schade gerepareerd is dan is de auto ook schadevrij. Beetje jammer dat het zo moet maar het zijn natuurlijk wel twee verschillende dingen.
Dat had ik dus ook wel degelijk gevraagd.
Ik vraag bij tel info altijd direkt of de auto ooit schade en/of lakreparaties heeft gehad. Ik vertel er dan altijd ook direkt bij dat dit geen probleem hoeft te zijn mits perfekt gerepareerd (in de hoop dat dit ze dan aanzet om er eerlijk over te zijn).
Ook vraag ik altijd of als ik kom, een proefrit mogelijk is, antwoord was dat proefrit geen probleem was.
Volgens tel info had de auto dus GEEN schade gehad en was er nooit aan gespoten!
Dit in kombinatie met het proefrit verhaal...... trek je conclusies over de werkwijze daar.
In tegenstelling hiermee heb ik wel een redelijk goede ervaring met HAI in Rijnsburg.
Zag daar een vermoedelijk mooie Cayenne geadverteerd staan en ging daar onaangekondigd langs (was in de buurt).
Deze Cayenne was echt in nieuwstaat.
Verkoper vertelde me op mijn vragen eerlijk dat de voorbumper was overgespoten (was dus echt NIETS van te zien).
Helaas hadden ze wegens op dat moment reeds geplande afspraken voor een auto aflevering en een andere proefrit, niet direkt tijd om mij een proefrit te laten maken, maar was op een ander tijdstip geen enkel probleem.
Had eergisteren tijd en belde op om daarvoor langs te gaan, bleek deze smetteloze Cayenne (terwijl de auto daar vermoedelijk 4 mnd te koop heeft gestaan) net te zijn verkocht
Het zit dus niet echt mee