Hielke schreef:Ik kan me bij beiden voor het rijden nog niks voorstellen. Heb een tijdje terug met een Mini Cooper S John huppeldepup marketing versie voor bijna 50.000 euro gereden en die auto deed me helemaal niks. Een FWD schaatsertje van de oude orde waarbij een heleboel dynamiek voor een veilig en voorspelbaar weggedrag is ingeleverd. Al had die auto 350 pk gehad dan was het (misschien juist daarom) nog niks geweest.
Als zo'n Renault of Ford, wat zien ze er beiden overdreven kitscherig uit trouwens, bij benadering ook zo rijden dan zijn ze hun centen niet half waard. Ook niet als ze onder de 8 minuten over De Ring rondgaan. Die Megane RS als poor man's GT3? Bij de GT3 lever je geen 2 zitplaatsen in, bij de Megane wel. Daar zie ik de logica niet van in. En zonder die apenkooi zou die auto nog een keer 25 kilo lichter zijn geweest.
Ik moet maar eens met zo'n Megane rijden. Waar staat die demo ook alweer? Oh, bij een van de 2 dealers in Limburg? Lamaar
Hielke , kan je een wat uitgebreider vertellen waarom je de cooper S works niks vond? Dat de cooper S alles behalve vrij is van koppelstuur is bekend, maar ik vind het verder wel een entertainer.