luco hornsveld schreef:partyondude schreef:Wat is dat nou weer voor een gelul Luco?
Ieder z'n auto en ieder z'n ervaringen en daardoor prestaties. Ik snap niet wat jij tegen de Skyline of in dit geval de winnaars hebt. Volgens mij hebben ze jou niets gedaan, of zie ik iets over het hoofd?
Party,
Jij mag het gelul vinden, maar als mensen gaan jokken over hun ervaringen en over hun pk's vind ik het weinig sportief meer.
Kevin werd vorig jaar al door diverse mensen op andere fora bekritiseerd vanwege bepaalde uitspraken en opschepperij, daar heb ik hem zelfs nog verdedigd.
Hij heeft vaker dan twee keer gereden op zandvoort, dat is 1
Twee is dat ze aan de organisatie 900 pk opgeven en nu ze met marginaal verschil gewonnen hebben, had de auto ineens "maar" 600 pk.
Komt op mij en beetje over alsof ze zich een beetje willen indekken tegen kritiek omadat met 900 pk meer mogelijk moet zijn.
Ik ben dan de enige die er wat over zegt en dan ben ik onsportief
Maar jullie hebben gelijk hoor ik ben een zielige stumperd die niet tegen zijn verlies kan
Nog even een rekensommetje voor de duidelijkheid en dan hou ik erover op.
rechte stuk van zandvoort reed Kevin 267 km/h
weet je hoeveel meter je dan aflegt?
Voor het gemak doe je over het rechte stuk een seconde of 6?
dan hier de verschillen met deze snelheden.
Dan pakt die dus op het rechte stuk bijna zijn volledige winst
Daarom vind ik het dus niet echt een sportieve prestatie
267 km/h= 74,16666667 m/s
210 km/h= 58,33333333 m/s
200 km/h= 55,55555556 m/s
6x 16 meter is 96 meter is dus gewoon 1,2 sec
6x 20 meter is 120 meter is dus gewoon 1,8 sec
Ja ik weet dat je niet heel het rechte stuk die snelheid rijd, maar is een indicatie van wat een recht stuk doet.
Trouwens wel knap dat je 900 pk uit een motorblokkie kan halen, dat meen ik echt, wou dat ik dat kon een blok bouwen en tunen.