ICU-557

Dan ben ik toch heel benieuwd in welke polder, in welk vehikel, en wie je bent. Ken ik je IRL?EHA schreef: Wilde jou pasgeleden ook nog op de foto zetten, maar je keek zo chagrijnig dat ik het maar niet gedaan heb...
Was in de polder....
XG-VS-55Edwin van der Velden schreef:Database voor kentekens mag dan wel gesloten zijn, maar ik kan nog steeds vrij veel kentekens met bijbehorend adres opvragen. Als een auto niet is overgeschreven na 04-2007 en datum deel 1 ligt ook voor die datum, heb ik de NAW gegevens.
Geef me maar eens een kenteken.
Hehheh... 1-1.Peric schreef:Er wordt hier wel zo hard geroepen over AG..
Maarre..... http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... highlight=
Daar heb je een punt. Familie van mij is door zo'n camera auto vol in de snuit gefotografeerd. Dus zodra je een huis aan het kijken bent, en de omgeving aan het bekijken bent, zie die mensen. Nu heb ik er niet zoveel moeite mee, maar kan wel begrijpen dat mensen het minder leuk vinden.Mack schreef:En sites zoals Funda, met foto's van de omgeving? Daar staat ook alles gewoon op.
Geldt dus ook voor het autospotten waar dit topic over gaat. Uiteraard op de openbare weg bedoel ik dan.Buurtfoto's op funda worden aangeleverd door CycloMedia Technology B.V. De beelden zijn uitsluitend bedoeld om een situatieschets te geven van de buurt. CycloMedia Technology B.V. is aangemeld bij het College bescherming persoonsgegevens met meldingsnummer 1004101. De foto's zijn gemaakt vanaf de openbare weg en voldoen volledig aan de Wetgeving inzake bescherming persoonsgegevens. Meer informatie over CycloMedia Technology is te vinden op www.cyclomedia.nl.
PB verstuurd....steve smith schreef:Dan ben ik toch heel benieuwd in welke polder, in welk vehikel, en wie je bent. Ken ik je IRL?EHA schreef: Wilde jou pasgeleden ook nog op de foto zetten, maar je keek zo chagrijnig dat ik het maar niet gedaan heb...
Was in de polder....![]()
Per PB voortzetten?Woonplaats hoeft wat bij betreft niet op het net.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten