ICU-557
Autodieven slaan slag via sites van Autogespot.com
-
steve smith
Dan ben ik toch heel benieuwd in welke polder, in welk vehikel, en wie je bent. Ken ik je IRL?EHA schreef: Wilde jou pasgeleden ook nog op de foto zetten, maar je keek zo chagrijnig dat ik het maar niet gedaan heb...
Was in de polder....
Per PB voortzetten?
-
Kees Bunk
XG-VS-55Edwin van der Velden schreef:Database voor kentekens mag dan wel gesloten zijn, maar ik kan nog steeds vrij veel kentekens met bijbehorend adres opvragen. Als een auto niet is overgeschreven na 04-2007 en datum deel 1 ligt ook voor die datum, heb ik de NAW gegevens.
Geef me maar eens een kenteken.
Komt u maar
- Edwin van der Velden
Eigenaar
Kenteken
XGVS55
Naamsgegevens
Naam
xxx
Tussenvoegsel
Voorletters
J.T.
Geslacht
Man
Leeftijd
45
Adresgegevens
Straat
xxx
Huisnummer
xxx
Huisnr toev
Postcode
xxx
Plaats
Rhenen
Kenteken
XGVS55
Naamsgegevens
Naam
xxx
Tussenvoegsel
Voorletters
J.T.
Geslacht
Man
Leeftijd
45
Adresgegevens
Straat
xxx
Huisnummer
xxx
Huisnr toev
Postcode
xxx
Plaats
Rhenen
Laatst gewijzigd door Edwin van der Velden op 17 jun 2008, 14:30, 2 keer totaal gewijzigd.
- Edwin van der Velden
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Edwin van der Velden
- Peter Tunissen
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Mack
Persoonlijk heb ik geen problemen met mijn kenteken op internet, maar mijn auto is ook niet zo heel duur 8) Mijns inziens komen ze er toch wel achter. Ze hoeven je maar naar huis te volgen.
Ik krijg over mijn Mustang ook post van zo'n beetje elke Amerikanengarage in de buurt van Rotterdam, terwijl ik er nog nooit geweest ben. Ze weten het toch wel!
En wat met sites zoals Google Maps? Ik ken wel eigenaren van felgekleurde Mustangs die hun auto zo voor hun huis zagen staan. En sites zoals Funda, met foto's van de omgeving? Daar staat ook alles gewoon op.
Wat ik veel dommer vind, is melden dat je op vakantie gaat op dit soort forums. Ik zag het hier laatst ook. Dan weet iedereen dat je niet thuis bent voor langere tijd: ik zou die info toch niet prijsgeven!
Ik krijg over mijn Mustang ook post van zo'n beetje elke Amerikanengarage in de buurt van Rotterdam, terwijl ik er nog nooit geweest ben. Ze weten het toch wel!
En wat met sites zoals Google Maps? Ik ken wel eigenaren van felgekleurde Mustangs die hun auto zo voor hun huis zagen staan. En sites zoals Funda, met foto's van de omgeving? Daar staat ook alles gewoon op.
Wat ik veel dommer vind, is melden dat je op vakantie gaat op dit soort forums. Ik zag het hier laatst ook. Dan weet iedereen dat je niet thuis bent voor langere tijd: ik zou die info toch niet prijsgeven!
-
steve smith
Haal dan de rest ook ff weg, want met wat er nu staat kan helemaal 80% van NL aan de adresgegevens komen. Heb nu naam, adres, zaakadres, kvknummer sofinummer BTWnummer etc. voor m'n neus staan.
En dat is vanaf huis. Laat staan als iemand echt gaat zoeken.
Weet niet of hij zelf met achternaam op dit forum actief is, maar misschien een idee om die uberhaupt weg te halen?
En dat is vanaf huis. Laat staan als iemand echt gaat zoeken.
Weet niet of hij zelf met achternaam op dit forum actief is, maar misschien een idee om die uberhaupt weg te halen?
Laatst gewijzigd door steve smith op 17 jun 2008, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dutch
Hehheh... 1-1.Peric schreef:Er wordt hier wel zo hard geroepen over AG..
Maarre..... http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... highlight=
-
Kees Bunk
Daar heb je een punt. Familie van mij is door zo'n camera auto vol in de snuit gefotografeerd. Dus zodra je een huis aan het kijken bent, en de omgeving aan het bekijken bent, zie die mensen. Nu heb ik er niet zoveel moeite mee, maar kan wel begrijpen dat mensen het minder leuk vinden.Mack schreef:En sites zoals Funda, met foto's van de omgeving? Daar staat ook alles gewoon op.
Interessant:
Geldt dus ook voor het autospotten waar dit topic over gaat. Uiteraard op de openbare weg bedoel ik dan.Buurtfoto's op funda worden aangeleverd door CycloMedia Technology B.V. De beelden zijn uitsluitend bedoeld om een situatieschets te geven van de buurt. CycloMedia Technology B.V. is aangemeld bij het College bescherming persoonsgegevens met meldingsnummer 1004101. De foto's zijn gemaakt vanaf de openbare weg en voldoen volledig aan de Wetgeving inzake bescherming persoonsgegevens. Meer informatie over CycloMedia Technology is te vinden op www.cyclomedia.nl.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
PB verstuurd....steve smith schreef:Dan ben ik toch heel benieuwd in welke polder, in welk vehikel, en wie je bent. Ken ik je IRL?EHA schreef: Wilde jou pasgeleden ook nog op de foto zetten, maar je keek zo chagrijnig dat ik het maar niet gedaan heb...
Was in de polder....![]()
Per PB voortzetten?Woonplaats hoeft wat bij betreft niet op het net.
verdere info heb ik bewust niet geplaatst, gaat niemand ene @#&* aan.